Joi, 22 martie, Pro TV a fost lider detașat în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Total >> | Total | ||||||
Units >> | Rtg(000) | ||||||
Total | Title | Channel | Start Time | End Time | National | Urban | 18-49 Urban |
LAS FIERBINTI | Pro TV | 20:29 | 21:36 | 2693 | 1240 | 669 | |
FERMA VEDETELOR | Pro TV | 21:36 | 23:38 | 1526 | 763 | 416 | |
ASK VE MAVI | Kanal D | 19:46 | 23:03 | 1261 | 610 | 211 | |
AICI EU SUNT VEDETA | Antena 1 | 19:59 | 22:07 | 1092 | 547 | 229 | |
GHICESTE VARSTA | Antena 1 | 22:07 | 23:09 | 616 | 337 | 198 |
KANAL D s-a clasat pe locul secund în targetul Național si Urban în intervalul 20:29-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură”. Antena 1 s-a situat pe locul doi în target comercial cu producțiile locale „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV cu filmul „Ultima misune” urmat de sitcom-ul ”Trasniții” și Național TV cu filmul „Winnetou 2: Ultimul renegat”.
Aventurile eroilor din „Las Fierbinți” au fost urmărite in medie pe minut de 2.693.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:00, a adunat în fața televizoarelor 3.192.600 de români.
Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Las Fierbinți” și „Ferma vedetelor”, ieri 22 martie.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | Național All | ||
Interval>> | 20:29-23:38 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 24.6 | 10.9 | 1947.8 |
Kanal D | 14.8 | 6.6 | 1171.9 |
Antena 1 | 10.1 | 4.5 | 802.8 |
Antena 3 | 5.1 | 2.3 | 404.9 |
Romania TV | 5.3 | 2.4 | 423.6 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 20:29-23:38 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 22.0 | 9.7 | 935.1 |
Kanal D | 13.4 | 5.9 | 567.3 |
Antena 1 | 10.1 | 4.4 | 429.0 |
Antena 3 | 6.0 | 2.6 | 254.2 |
Romania TV | 5.1 | 2.2 | 216.8 |
PUBLICUL NATIONAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 20:29-23:38 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 30.4 | 11.4 | 507.4 |
Antena 1 | 12.5 | 4.7 | 207.8 |
Kanal D | 11.7 | 4.4 | 195.5 |
Prima TV | 3.1 | 1.2 | 51.9 |
National TV | 3.0 | 1.1 | 49.8 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.