Spread the love

Joi, 22 martie, Pro TV a fost lider detașat în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >> Total
Units >> Rtg(000)
Total Title Channel Start Time End Time National Urban 18-49 Urban
LAS FIERBINTI Pro TV 20:29 21:36 2693 1240 669
FERMA VEDETELOR Pro TV 21:36 23:38 1526 763 416
ASK VE MAVI Kanal D 19:46 23:03 1261 610 211
AICI EU SUNT VEDETA Antena 1 19:59 22:07 1092 547 229
GHICESTE VARSTA Antena 1 22:07 23:09 616 337 198

 

KANAL D s-a clasat pe locul secund în targetul Național si Urban în intervalul 20:29-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură”. Antena 1 s-a situat pe locul doi în target comercial cu producțiile locale „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV cu filmul „Ultima misune” urmat de sitcom-ul ”Trasniții” și Național TV cu filmul „Winnetou 2: Ultimul renegat”.

Aventurile eroilor din „Las Fierbinți” au fost urmărite in medie pe minut de 2.693.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:00, a adunat în fața televizoarelor 3.192.600 de români.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Las Fierbinți” și „Ferma vedetelor”, ieri 22 martie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> Național All
Interval>> 20:29-23:38
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 24.6 10.9 1947.8
Kanal D 14.8 6.6 1171.9
Antena 1 10.1 4.5 802.8
Antena 3 5.1 2.3 404.9
Romania TV 5.3 2.4 423.6

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 20:29-23:38
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 22.0 9.7 935.1
Kanal D 13.4 5.9 567.3
Antena 1 10.1 4.4 429.0
Antena 3 6.0 2.6 254.2
Romania TV 5.1 2.2 216.8

PUBLICUL NATIONAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 20:29-23:38
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 30.4 11.4 507.4
Antena 1 12.5 4.7 207.8
Kanal D 11.7 4.4 195.5
Prima TV 3.1 1.2 51.9
National TV 3.0 1.1 49.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.