Connect with us

AUDIENȚE TV

Saptamana trecuta PRO TV a fost lider in fiecare seara! Ce audiente a inregistrat postul?

Avatar

Published

on

Pro TV este liderul televiziunilor din România, acesta a înregistrat un nou record 7 zile din 7, românii au ales cele mai îndrăgite emisiuni și cele mai bune filme. La nivelul întregii săptămâni 29 septembrie – 5 octombrie, în Prime Time locul 1 a fost ocupat de Pro TV. Pe publicul comercial, Pro TV și-a adjudecat poziția de lider cu 10.4 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%, față de Antena 1 cu 6.5 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.

“Escape Plan: Testul Suprem”, cel mai vizionat film difuzat pe TV în 2014, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, obținând o audiență record de 16.4 puncte de rating și o cotă de piață de 35.5% (pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani), față de Antena 1 care a înregistrat 6.2 puncte de rating și 13.4% cotă de piață cu cel mai nou show introdus în grila de toamnă – Dansează printre stele.

Pe publicul național, Pro TV a avut 12.3 puncte de rating și 23.5% cotă de piață, față de Antena 1 situată pe locul 2 care a înregistrat 6.3 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. La nivel național, Pro TV a înregistrat 12.3 puncte de rating și o cotă de piață de 23.5%, față de 6.3 puncte de rating și 12.1 cotă de piață obținute de seara dansantă difuzată de Antena 1.

“MasterChef, cel mai îndrăgit show culinar din România, a zdrobit concurența în două zile consecutive. Ediția de luni a emisiunii a înregistrat pe publicul comercial 10.2 puncte de rating și o cotă de piață de 23.2%, față de “Iadul Bucătarilor” care a avut pe aceeași categorie de public 6.9 puncte de rating și 15.5% cotă de piață. De asemenea, ediția de marți s-a clasat pe primul loc, cu 12.5 puncte de rating și 28.1% cotă de piață, față de Antena 1 care a înregistrat 6.7 puncte de rating și 14.9% cotă de piață în cadrul publicului comercial.

“O luptă personală 2” (The Marine II), filmul de miercuri, a înregistrat în cadrul publicului urban 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 19.2%, față de Antena 1 care a obținut 6.4 puncte de rating și o cotă de piață de 13.2%.

Porția dublă de comedie din îndrăgitul serial “Las Fierbinți” a înregistrat joi 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 24.2% în cadrul publicului comercial. Antena 1 a atins pe același tronson orar 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 13.6%.

Mai sus, tot mai sus! Doar vocea a contat și în această săptămână! Ediția cu numărul 4 “Vocea României” a spulberat concurența pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial, “Vocea României” a înregistrat 14.5 puncte de rating și 31.2% cotă de piață, față de doar 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 20.0% obținute de X Factor pe același interval orar.

Filmul Pro difuzat sâmbătă seară, “Terminator: Salvarea” (Terminator Salvation) a câștigat duelul audiențelor cu o deghizare de top. Locul 1 a fost obținut în cadrul publicului comercial cu 9.3 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de 8.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață înregistrate de Antena 1, clasată pe locul 2.

Pro TV, liderul televiziunilor din România, conduce detașat clasamentul audiențelor în fiecare zi. Spectacolul toamnei continuă la Pro TV cu cele mai bune show-uri, formate internaționale de top, umor de calitate, premiere și blockbustere, alături de o nouă producție încărcată de emoție ce va marca istoria televiziunii din România începând cu luna octombrie, “Visuri la cheie”.

Sursa cifre: Kantar Media

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0