Saptamana trecuta PRO TV a fost lider in fiecare seara! Ce audiente a inregistrat postul?

0
2559

Pro TV este liderul televiziunilor din România, acesta a înregistrat un nou record 7 zile din 7, românii au ales cele mai îndrăgite emisiuni și cele mai bune filme. La nivelul întregii săptămâni 29 septembrie – 5 octombrie, în Prime Time locul 1 a fost ocupat de Pro TV. Pe publicul comercial, Pro TV și-a adjudecat poziția de lider cu 10.4 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%, față de Antena 1 cu 6.5 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.

“Escape Plan: Testul Suprem”, cel mai vizionat film difuzat pe TV în 2014, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, obținând o audiență record de 16.4 puncte de rating și o cotă de piață de 35.5% (pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani), față de Antena 1 care a înregistrat 6.2 puncte de rating și 13.4% cotă de piață cu cel mai nou show introdus în grila de toamnă – Dansează printre stele.

Pe publicul național, Pro TV a avut 12.3 puncte de rating și 23.5% cotă de piață, față de Antena 1 situată pe locul 2 care a înregistrat 6.3 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. La nivel național, Pro TV a înregistrat 12.3 puncte de rating și o cotă de piață de 23.5%, față de 6.3 puncte de rating și 12.1 cotă de piață obținute de seara dansantă difuzată de Antena 1.

“MasterChef, cel mai îndrăgit show culinar din România, a zdrobit concurența în două zile consecutive. Ediția de luni a emisiunii a înregistrat pe publicul comercial 10.2 puncte de rating și o cotă de piață de 23.2%, față de “Iadul Bucătarilor” care a avut pe aceeași categorie de public 6.9 puncte de rating și 15.5% cotă de piață. De asemenea, ediția de marți s-a clasat pe primul loc, cu 12.5 puncte de rating și 28.1% cotă de piață, față de Antena 1 care a înregistrat 6.7 puncte de rating și 14.9% cotă de piață în cadrul publicului comercial.

“O luptă personală 2” (The Marine II), filmul de miercuri, a înregistrat în cadrul publicului urban 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 19.2%, față de Antena 1 care a obținut 6.4 puncte de rating și o cotă de piață de 13.2%.

Porția dublă de comedie din îndrăgitul serial “Las Fierbinți” a înregistrat joi 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 24.2% în cadrul publicului comercial. Antena 1 a atins pe același tronson orar 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 13.6%.

Mai sus, tot mai sus! Doar vocea a contat și în această săptămână! Ediția cu numărul 4 “Vocea României” a spulberat concurența pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial, “Vocea României” a înregistrat 14.5 puncte de rating și 31.2% cotă de piață, față de doar 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 20.0% obținute de X Factor pe același interval orar.

Filmul Pro difuzat sâmbătă seară, “Terminator: Salvarea” (Terminator Salvation) a câștigat duelul audiențelor cu o deghizare de top. Locul 1 a fost obținut în cadrul publicului comercial cu 9.3 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de 8.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață înregistrate de Antena 1, clasată pe locul 2.

Pro TV, liderul televiziunilor din România, conduce detașat clasamentul audiențelor în fiecare zi. Spectacolul toamnei continuă la Pro TV cu cele mai bune show-uri, formate internaționale de top, umor de calitate, premiere și blockbustere, alături de o nouă producție încărcată de emoție ce va marca istoria televiziunii din România începând cu luna octombrie, “Visuri la cheie”.

Sursa cifre: Kantar Media

 

Comentarii