Connect with us

Business

PRO TV numește noul Head of Marketing, Bogdan Țurcanu se alătură echipei PRO TV

Published

on

Foto Credit: PRO TV

PRO TV anunță următoarele: din 13 iulie, Bogdan Țurcanu se va alătura echipei de management a PRO TV, în rolul de Head of Marketing.  În această poziție, el va gestiona alinierea strategică a tuturor funcțiunilor interne în vederea promovării show-urilor PRO TV și a implementării proiectelor de marketing și comunicare împreună cu echipa sa, în strânsă colaborare cu Lucia Antal, Head of Research and Development și cu Vasile Alboiu, Creative Director.

 

De-a lungul carierei, Bogdan a lucrat în companii cunoscute precum Heineken, Fashion Day, Uber și Ursus Breweries unde a dezvoltat și coordonat inițiative care au schimbat regulile pieței, acordând o atenție specială inovației și experienței consumatorului. În ultimii cinci ani, Bogdan a decis să se implice activ în comunitatea de marketing, făcând parte de juriul unor competiții extrem de cunoscute de specialiștii din domeniu, precum Effie și Internetics.

”În PRO TV, ne dorim întotdeauna să fim în ton cu trend-urile din piață și căutăm continuu oportunități de optimizare a business-ului și a structurii noastre organizaționale. Sunt foarte încântat să îi urez bun venit lui Bogdan, care se alătură echipei ca Head of Marketing. Este un adevărat profesionist cu o vastă experiență în marketing. Suntem în căutarea unor abordări fresh și inovative și sunt convins că Bogdan le va aduce în inițiativele noastre. ”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

După trei ani petrecuți în cadrul Ursus Breweries unde Bogdan a identificat, prioritizat și executat strategia de media și inițiativele de comunicare, el face o schimbare de carieră într-un mediu complet diferit în care își poate valorifica și mai mult experiența de business. ”Sunt încântat să mă pot alătura unei echipe care a setat constant benchmark-ul în industrie și a crescut mereu nivelul performanței. În ultimul an și jumătate s-a putut observa o schimbare în atitudinea oamenilor cu privire la timpul petrecut în fața ecranelor, provocând astfel industria de media să se reinventeze constant. Abia aștept să pot duce acest domeniu la un alt nivel, alături de echipa mea.”, a spus Bogdan Țurcanu.

Comentarii

comments

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending