Connect with us

Analize

PRO TV: România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor. Analiza pe tot sezonul!

AUDIENTE TV: România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Reportajul a fost urmărit de peste 700.000 de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare, între 18:01 – 18:59, la nivel național. România, te iubesc! a înregistrat la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 4.9 puncte de rating și 18% share.

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Duminică, 12 iunie, Alex Dima, corespondent special Știrile Pro TV, a făcut o radiografie a campaniei electorale, prezentându-le telespectatorilor fața nevăzută a candidaților la primării care au cerut voturile cetățenilor.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Reportajul a fost urmărit de peste 700.000 de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare, între 18:01 – 18:59, la nivel național. România, te iubesc! a înregistrat la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 4.9 puncte de rating și 18% share.

Sezonul al 16-lea România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, obținând în medie, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 4.4 puncte de rating și 14.7% share, în timp ce postul clasat pe locul doi, Antena 1 a obținut în medie 3.5 puncte de rating și 11.4% share.

Ultima ediție a acestui sezon a încheiat campania Căutăm primar, model european, demarată de Știrile Pro TV și semnată de Rareș Năstase, arătând cum se prezintă situația concret la noi în țară. În timpul campaniei electorale, Alex a călătorit prin țară pentru a vedea ce se întâmplă în timpul acestei campanii atipice. Alex a descoperit în călătoriile sale cât de greu, dar și cât de ușor, pot fi convinși oamenii să voteze în continuare cu candidați urmăriți penal sau chiar condamnați. În ciuda tuturor exemplelor negative, Alex a reușit să găsească și câteva exemple pozitive, oameni care au schimbat cu adevărat ceva în comunitatea lor

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0