Connect with us

ALL MEDIA

Procter&Gamble cel mai mare investitor in publicitatea TV din Romania anul trecut

Redactia Radar de Media

Published

on

Cel mai mare investitor in publicitatea TV din Romania in anul 2013 a fost Procter&Gamble, care a derulat campanii  de promovare pentru brandurile sale pe 33 de televiziuni.

In cursul anului trecut,Procter&Gamble a consumat pe Antena 1 cel mai mare volum de audienta de pe piata TV, 21.241 GRP’30 pe targetul comercial.

Pro TV a ocupat pozitia a doua in planurile media TV ale Procter&Gamble, furnizand  un volum de audienta de numai  21.124 GRP’30.

Locul al 3-lea este ocupat de Acasa TV care a livrat liderului Procter&Gamble 12.745 GRP’30 volum de audienta. Urmatoarele canale care au furnizat volum de audienta pentru Procter&Gamble au fost Prima TV, Kanal D, National TV si TVR 1.

Din randul canalelor de  filme, Diva Universal a fost postul care a furnizat cel mai mare volum de audienta pentru Procter&Gamble, 787 GRP’30 pe targetul comercial.

AXN, AXN Black, AXN White, U TV, History Channel, National Geographic, Music Channel, Etno TV sunt posturile pe care Procter&Gamble nu a consumat publicitate, informeaza forbes.ro

“Forbes Romania” estimeaza ca Procter&Gamble a investit in publicitatea TV in anul 2013,  peste 8 milioane de euro.

 

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending