Connect with us

BUSINESS

Producătorul URBB a lansat pe piața locală Carlsberg 0,0%, probabil cea mai bună bere fără alcool din lume

Avatar

Published

on

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) și-a extins portofoliul din România, aducând #șiaici noua bere fără alcool Carlsberg 0,0%, un sortiment super premium, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

Decizia de a lansa un produs fără alcool pe piața de bere din România, în segmentul super premium, vine ca o consecință firească pentru trendul pozitiv de creștere de care se bucură piața pe segmentul non-alcoolic. Carlsberg 0,0%, cu un gust echilibrat de malț și hamei, oferă  totodată o alternativă pentru consumatorii noștri de a servi un produs cu un conținut scăzut de calorii. Probabil cea mai bună bere fără alcool din lume poate fi savurată #șiaici, fie că ești la birou, în pauza de masă sau în mașină, în parc sau în drum spre o ieșire la munte”, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Carlsberg 0,0% alcool este o extensie a brandului internațional super premium Carlsberg, cu o tradiție de peste 170 de ani, devenit sinonim cu calitatea.

În procesul de preparare a berii Carlsberg 0,0% alcool sunt folosite doar ingrediente naturale – hamei, malț de calitate superioară și apă proaspătă. Lichidul astfel obținut este un produs cu 0% alcool, care păstrează același gust și aceeași calitate Carlsberg ce oferă recunoaștere brandului în întreaga lume.

Produsul este disponibil în toată țara, în horeca și retail-ul modern, în varianta de ambalaj din sticlă nereturnabilă de 0,33l, cât și la cutie de 0,5l prevăzută cu folia specială din aluminiu, dedicată protecției împotriva factorilor externi, soluție inovatoare aplicată de URBB pe toate cutiile de bere produse în România din portofoliul său.

Despre Carlsberg

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca un brand cu tradiţie în calitatea absolută şi participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor.

 

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Articolele de papetărie din orice birou – recomandări de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Avatar

Published

on

papetarie pintexim.ro

În orice birou se regăsesc diverse articole de papetărie, indiferent că este vorba despre o afacere la început de drum sau dimpotrivă, una care are mulți ani de experiență în spate. Când vine vorba despre produse de papetărie pentru birou, indiferent de specificul business-ului, sunt câteva articole ce nu trebuie să lipsească.

Sunt produse ce favorizează desfășurarea activităților, fiind utilizate în special pentru organizarea eficientă a activităților. Astfel, în fiecare birou se va regăsi o agendă, un top de hârtie, biletele autoadezive, plicuri, calendare si alte articole asemănătoare.

Imaginea unui birou dictează profesionalismul spre care se orientează atât angajații, cât și fondatorul firmei. De aceea acestea trebuie să fie calitative. Un punct de interes ce vine în întâmpinarea publicului larg cu articole variate de birotică este Pintexim Fabrica de Papetărie, magazinul online fiind regăsit pe https://www.pintexim.ro/.

Articole de papetărie de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Cu toate că în prezent se preferă transmiterea informațiilor în mediul online, produsele de papetărie sunt esențiale pentru organizarea priorităților și a task-urilor ce trebuie îndeplinite în fiecare zi. În cele ce urmează vor fi prezentate principalele articole de papetărie care nu ar trebui să lipsească din niciun birou.

Bilețelele autoadezive

Notitele autoadezive sunt practice în majoritatea domeniilor de activitate și pot fi folosite și acasă. Sunt ca niște remindere absolut necesare care atrag atenția prin multitudinea de culori, dar și prin diversele forme drăguțe. La birou, pe aceste bilețele pot fi notate ziua și locul întâlnirilor de afaceri, indicații sau diverse task-uri scurte.

Aceste bilețele se regăsesc și pe https://www.pintexim.ro/ în categoria Notes adeziv. Acestea sunt un ideal mod de a transmite diverse mesaje colegilor de birou. Pot fi lipite de monitor pentru a uita de trimiterea unor mail-uri importante ce pot fi omise din cauza altor activități necesare de îndeplinit.

Plicurile din hârtie

În cadrul unui business, plicurile din hârtie sunt absolut necesare mai ales dacă salariul este înmânat și banii nu sunt transferați pe card. Acestea mai pot fi utilizate și pentru sigilarea documentelor importante sau pentru păstrarea facturilor din cadrul firmei. La Pintexim Fabrica de Papetărie se regăsesc diverse modele și dimensiuni întocmai pentru a fi întâmpinate nevoile unui public variat.

Plicurile din hârtie își dovedesc utilitatea și când vine vorba despre activități cotidine precum trimiterea felicitărilor pentru zilele de naștere, dar și vederi din vacanțe.

Topurile de hârtie pentru copiator

Alegerea colilor pentru copiator trebuie să se concentreze pe anumite criterii de calitate. În plus, acestea sunt diferite pentru fiecare model de copiator și imprimantă în parte, pe lângă imprimarea diferitelor documente necesare în firmă precum contracte de muncă sau facturi.

Colile A4 sunt necesare și așa cum este menționat mai sus este nevoie să fie potrivite pentru modelul de copiator din firmă. Pentru cei interesați de calitate și de caracteristici universale, pe https://www.pintexim.ro/ se regăsește varianta hartie alba pentru copiator A4 Absolute Paper. Topul conține 500 de coli albe A4 care se potrivesc pentru orice model de copiator.

Produsele de papetărie sunt absolut necesare în orice birou. Cei interesați de un raport echitabil între preț și calitate sunt invitați să viziualizeze gama vastă de produse a magazinului specificat anterior, pe https://www.pintexim.ro/.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Creștere record în industria de brokeraj credite ipotecare

Avatar

Published

on

Luna octombrie 2019 a doborât toate recordurile Kiwi Finance, fiind declarată cea mai bună lună din istoria companiei. Cu o rată de aprobare de 89% și dosare de creditare aprobate depuse la bănci în valoare de 44.5 milioane euro, rezultă că liderul pieței de brokeraj credite a inițiat credite ipotecare reprezentând 20% din totalul creditelor ipotecare din România în luna octombrie.

 

Industria de brokeraj credite din România contribuie actualmente cu cca 18% din totalul creditelor ipotecare acordate de bănci, fără să le includem aici pe cele acordate pentru programul Prima Casă. Unul dintre cei mai mari brokeri de credite de pe piață, Kiwi Finance, a raportat în primele 6 luni ale acestui an o creștere semnificativă de 21% a volumului de dosare credite față de aceeași perioadă a anului trecut. Însă Octombrie 2019 a fost cea mai bună luna din istoria Kiwi Finance – a trimis băncilor spre aprobare credite în valoare de 44.5 milioane euro, din care 90% credite ipotecare şi 10% credite de nevoi personale. Deja cu o rată medie de aprobare de 89%, atinsă în 2019, luna trecută Kiwi Finance a inițiat credite ipotecare reprezentând 20% din totalul creditelor ipotecare din România.

 

Anca Bidian – CEO Kiwi Finance: „Cum am reușit să avem această creștere spectaculoasă? Practic cea mai bună lună din istoria companiei noastre a fost posibilă datorită următorilor factori:

  1. Creșterea eficienței prin filtrele și procesele interne pe care le implementăm înainte să trimitem efectiv solicitările către bănci.
  2. Rețeaua noastră de brokeri prezenți în 65 sucursale pe teritoriul întregii țări are o expertiză și o maturitate unică în piață atât ca volum de cazuistică, cât și ca portofoliu de soluții de creditare.
  3. Încep să se finalizeze imobilele din proiectele începute anul trecut, în același timp fiind lansate noi și noi proiecte imobiliare mari în toate orașele cu dinamică economică. Iar acest lucru alimentează, fără să indestuleze, o cerere solvabilă și sănătoasă de credite ipotecare, ceea ce duce la un traseu crescător dar controlabil al vitezei de creditare.

Cred că fără perturbații externe semnificative acest ritm va continua, fiindcă în România avem nu numai o cerere dar și o nevoie consistentă de locuințe iar ritmul actual de construcții – deși crescut – încă nu acoperă cererea existentă. Încă ceva: în ultimii doi ani am primit cele mai multe cereri de credite ipotecare din diaspora, 30% creștere în 2018 și 50% creștere în 2019 față de anii anteriori. Iar 90% dintre solicitări au venit din UE, din partea persoanelor cu studii superioare, plecate de 6-8 ani din țară, acestea cumpărând preponderent în București și Vestul țării.”

 

Conform surselor INS și GFK distribuția creditării în România este direct proporțională cu gradul de dezvoltare economică, venitul mediu și puterea de cumpărare. Astfel, comparativ cu Bucureștiul care absoarbe aproape jumătate din totalul dosarelor intermediate, Ardealul are 4 orașe cu venituri peste media națională și 8 orașe cu putere de cumpărare mai mare decât media națională, Muntenia are 2 orașe cu venituri și putere de cumpărare peste medie, Dobrogea este în media națională, în timp de Moldova are un singur oraș cu venituri peste medie, însă niciunul cu putere de cumpărare peste media națională.

 

Anca Bidian, CEO Kiwi Finance, estimează că doar vânzările Kiwi Finance din 2019 vor atinge nivelul întregii industrii de brokeraj de acum câțiva ani. Mai exact, în intervalul Ian-Iun 2019 vânzările totale de credite ale companiei au fost de aproape 400 milioane lei, din care 44% în București, 46% în Ardeal, 5% în Sud, 3% în Moldova și 2% în Dobrogea. Cifra de afaceri a crescut în primul semestru cu 24% până la aproape 10 milioane lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Investiție în online: QuickShop.ro investește 350.000 Euro în eficientizarea fluxului de comandă

Robert Mutes

Published

on

Retailer-ul online care oferă soluții de încălzire, climatizare și tratare a apei a investit peste 350.000 euro într-un nou depozit logistic, call center, WMS Crosspoint, pentru dezvoltarea capacității de livrare mai rapidă a produselor către clienți. În urmă investiției realizate, retailer-ul Quickshop.ro a diminuat cu peste 90% problemele generate de livrările incomplete sau parțiale, a crescut capacitatea de stocare, manipulare și distribuție a mărfii, a creat noi locuri de muncă și un mediu plăcut de lucru pentru angajați. Prin investiția realizată, retailer-ul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu peste 50% în 2020.

Având în vedere contextul în care, conform Expert Forum, sistemele de încălzire centralizată din România se află într-un colaps, investiția retailer-ului a ajutat la creșterea stocurilor la o gamă diversificată de centrale termice pe gaz, centrale termice pe lemne, centrale electrice, dar și centrale termice pe peleți pe lângă celelalte produse comercializate.

În România, din 315 sisteme de încălzire centralizată, au rămas mai puțin de 50 și doar 19 dintre acestea mai au peste 10.000 de gospodării branșate. Mai mult decât atât, chiar și acolo unde aceste sisteme de termoficare încă mai există, calitatea serviciilor de încălzire și furnizare de apă caldă sunt destul de ineficiente, această situație făcând ca multe gospodării să se îndrepte către achiziția de centrale proprii, acestea având un randament mult mai mare. Pe lângă acest fapt, la numărul mare de cereri de debranșare contribuie totodată și dorința proprietarilor de a avea un control asupra sistemelor de încălzire.

“Din 2006 și până în prezent, am trecut prin mai multe etape, atât în ceea ce privește capitolul inovare, cât și în ceea ce privește informarea clientului cu privire la sistemele de încălzire și performanță acestora. Încă se inovează constant deoarece apar soluții noi, SMART, cu design și consum din ce în ce mai eficient. Observăm că și clienții sunt mult mai atenți la sfaturile specialiștilor și la trendurile din piață iar unul dintre trendurile acestui moment este controlul prin intermediul Internetului” declara Andrei Botoaga, CEO-ul magazinului www.quickshop.ro.

Citește și „Radhu a lucrat cu fiul Laurei Zapata si producatori lui Luis Fonsi la noua sa piesa!”.

Foto: QuickShop.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: