vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăTeleviziuneEmisiuniProduse de top pentru hoteluri

    Produse de top pentru hoteluri

    Valoarea detaliilor este extrem de importanta indiferent de locatia in care intram. Sa presupunem ca mergem intr-o vizita la cineva pentru prima oara. Ar fi o ipocrizie sa spunem ca nu ne uitam la interiorul locuintei. Cu cat aceasta este mai bine aranjata si exista o atentie la detalii, cu atat ne vom simti mai bine acolo. In schimb, daca este deranj, la baie nu gasim sapun si alte lucruri necesare, vom fi, cu siguranta, dezamagiti. Ei bine, atunci cand ne cazam la un hotel sau intr-o pensiune, aceste detalii sunt si mai importante, mai ales ca platim pentru camera in care vem sta cateva zile.

    Astazi presupunem ca, atunci cand intram in camera de hotel care ne-a fost alocata, vom gasi produse pentru hoteluri pe care sa le folosim in timpul sederii. Vormbim despre produse din categoria prosoapelor, halatelor de baie, dar si categoria cosmetice hoteliere. Numarul si calitatea sunt indicatori ai standardului de servicii pe care le ofera unitatea respectiva de cazare. Aceste produse nu sunt neaparat aliniate la pretul sejurului tau peste noapte, ci mai degraba la vocatia de a acorda atentie detaliilor. Acesta este lucrul care face din sederea ta in acel hotel sau pensiune o experienta premium sau nu.

    Sa incepem prin a clarifica cativa termeni:

    Facilitatile sunt toate acele articole pe care un hotel le pune la dispozitia clientului pentru a-si imbunatati experienta. Aceasta categorie include caiet si stilou, papuci unica folosinta hotel, prosoape si halate de baie… pana la wifi si filme gratuite, indiferent de directia in care hotelul crede ca serviciul ii va fideliza clientul fata de brand.

    Articole de toaleta sunt articole specifice pentru baie, cum ar fi gel de dus, sampon, sapun, casca de dus, periute de dinti, piepteni, truse de ras etc.

    Cand au inceput hotelurile sa ofere sapun?

    Pana in secolul XX, din cate stim, hotelurile erau un concept mult mai indepartat de ceea ce inseamna in zilele noastre. In Europa, la sfarsitul Evului Mediu, numarul calatoriilor facute a crescut, la fel si numarul „hanurilor”, care ofereau calatorilor cazare, mancare si bauturi, desi igiena si intimitatea nu erau prioritare. De-a lungul secolelor XVI-XVIII, in special in Marea Britanie, calitatea a fost imbunatatita sensibil si piata a crescut in timpul Revolutiei Industriale. Aceste cladiri au luat numele francez de «hôtel». Cu toate acestea, obiceiul de a integra o baie privata este destul de modern, deoarece nu a fost documentat pana in 1900 in Statele Unite. Abia dupa ce baile private au fost standardizate in hoteluri, au fost adaugate detaliile oferirii de articole de toaleta „gratuite” in camera.

    Ceva mai mult decat sapun: Cum sa alegi produsele de hoteluri?

    Simtul mirosului este cel mai puternic activator de memorie, de aceea este important sa se stabileasca o asociere coerenta intre parfumul articolelor cu scopul hotelului (business, plaja, munte, urban etc.) si proiectarea ambalajului. Astfel, iti recomandam magazinul online sanito.ro, de unde poti gasi produse cu design si ambalaj versatil, de la mai multe branduri, pentru a se potrivi perfect conceputului pe care il promovezi. De aici iti poti face stocul permanent de produse pentru hoteluri, dar si alte produse de tipul dezinfectantilor, detergentilor profesionali si asa mai departe, pentru a tine unitatea de cazare mereu la inaltime.

    Andrei

    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente