vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalProgrammatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbătut la ICEEfest

    Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbătut la ICEEfest

    Unul dintre cele mai importante subiecte care vor fi dezbătute la ICEEfest 2015 este Programmatic advertising-ul, adică totalitatea tehnologiilor și proceselor care automatizează procesul de cumpărare, plasare și optimizare a spațiilor publicitare în online.

    Analiștii estimează că fenomenul va impacta major industria de publicitate online (dar și radio și tv) și că va afecta actuala organizare a agențiilor de media și nu numai, automatizând o bună parte din munca făcută, acum, manual.

    Programmatic advertising-ul este una dintre tendințele din media globală cu cea mai mare creștere, iar prezentările de la ICEEfest 2015 – cărora le este dedicată o întreagî scenă și o zi de prezentări și dezbateri – se vor concentra pe acest subiect dar și pe cel legat de asa-numitele “piețe private” ale publisherilor (private marketplaces) despre care puteți citi o analiză amplă, aici.

    România e printre piețele care inovează în Europa Centrală și de Est, pe acest subiect, prin Project Agora, un subiect care a ajuns și în atenția presei internaționale de specialitate. Agora este prima piață privată locală pentru programmatic advertising formată din mai multi publisheri sau rețele locale (printre care Mediafax, Ringier, InternetCorp, ThinkDigital, Digital Antena Group, GSP, HotNews etc).

    În plus, Mediacafe (reprezentant Yahoo! în Romania) a anunțat recent ca se transformă în ChargeAds și  că se va dedica modelului programmatic iar agenția locală The Group s-a alăturat tendinței grupurilor media globale care au unități specializate în programmatic, lansând compania specializată Prometheus.

    Sunt doar câteva din motivele pentru care, în prima zi a festivalului (joi, 11 iunie 2015), scena KNOW-HOW va fi ”acaparată” în exclusivitate de specialiștii în Programmatic Advertising.

    De la ora 9:30, are loc workshopul ”The Programmatic Revolution: Are you ready? (I)” (Revoluția programatică: Ești pregătit?), în cadrul căreia vor vorbi: David Morrow, Marketing Director ADARA; Mark Walker, IPG Mediabrands; Piotr Marzec, DoubleClick (Google), Jan Heumuller; Managing Director Europe la DataXu dar și Dan Balotescu și Cecilia Tănăsoiu – reprezentanții Prometheus / The Group.

    În aceeași zi, de la ora 12.00, are loc a doua parte a workshopului în cadrul căruia vor vorbi: Urszula Niewiadomska, Sizmek, Yannic Pluymackers, Kayak, Michele D’Agostino, InMobi, Emi Gal, Brainient,  Tomasz Musial, Smart AdServer, Elias Gagas, Managing Director Tailwind EMEA și alti experti.

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente