EVENTS
Programul World Vision România „Vreau în clasa a noua”, susţinut timp de șase ani consecutiv de KFC şi Pizza Hut
În luna octombrie, campania World Vision România „Vreau în clasa a noua” are loc în restaurantele KFC şi Pizza Hut. Pentru al şaselea an consecutiv, KFC şi Pizza Hut strâng fonduri pentru copiii români care trăiesc în mediul rural, astfel încât aceştia să îşi poată continua studiile la liceu.
Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 57 de copii fără posibilităţi materiale. Până șa 31 octombrie, oricine poate dona un leu în restaurantele KFC şi Pizza Hut, fără a fi nevoit să cumpere ceva.
„În zonele rurale din România, doar 55% dintre tineri îşi continuă studiile la liceu. În celelalte cazuri, familiile nu au posibilităţi financiare pentru a-şi susţine copiii pe perioada liceului. La KFC şi Pizza Hut, credem că stă în puterea noastră să facem o diferenţă şi să le oferim copiilor şansa la o educaţie mai bună. De aceea, în fiecare an, susţinem campania <<Vreau în clasa a noua>>, iniţiată de World Vision România. Donând 1 Leu sau mai mult în orice restaurant KFC sau Pizza Hut, oricine poate să ajute un copil care îşi doreşte să meargă la liceu. În ultimii șase ani, împreună cu clienţii noştri, am adunat mai mult de 172.000 de euro şi suntem încrezători că anul acesta campania va avea un succes cel puţin la fel de mare ca ediţiile trecute”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.
„Proiectul <<Vreau în clasa a noua>> este unul foarte important pentru organizaţia World Vision România. Suntem mândri să sărbătorim acum, împreună cu prietenii noştri de la KFC şi Pizza Hut, intrarea în cel de-al şaselea an de proiect. Le mulţumim că au fost alături de noi în tot acest timp şi că ne-au ajutat să susţinem mulţi copii să-şi continue studiile la liceu. Până în prezent, peste 500 de copii cu situaţie materială dificilă au terminat liceul datorită proiectului nostru, iar jumătate dintre ei sunt acum la facultate, deci ei privesc astăzi cu mult mai multă încredere către un viitor în care visele lor se pot transforma în realitate. Întâlnirile pe care le organizăm periodic cu aceşti tineri sunt extrem de emoţionante – este extraordinar să vezi cât de motivaţi sunt aceşti tineri şi cât de mult îşi doresc să reuşească în viaţă”, a declarat Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România.
„Tinerii aceştia sunt un exemplu de ambiţie şi perseverenţă pentru oricare dintre noi. Pentru World Vision educaţia a fost întotdeauna o prioritate majoră – prin programele noastre de dezvoltare comunitară urmărim ca un număr tot mai mare de copii, indiferent de situaţia lor materială, să meargă la şcoală”, a completat Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România.
Copiii implicaţi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.
Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este susţinut anual de YUM!, fiind prezent în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.
La nivel naţional, campania este susţinută de prezentatorul TV, Dani Oţil. Alte persoane publice, precum solistul trupei Voltaj Călin Goia şi actriţa Daniela Nane, şi-au arătat interesul în a sprijini acţiunea.
- PREMIILE RADAR DE MEDIAo săptămână ago
PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 26 august – 01 septembrie 2024
- Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Cel mai dur test de fidelitate s-a încheiat pentru Claudiu şi Simona aseară, la Insula Iubirii. Show-ul, lider de piața, pentru Antena 1!
- Program TV6 zile ago
Programul PRO TV săptămâna 02 – 08 septembrie 2024
- ENTERTAINMENTo săptămână ago
Daria Carinna vine cu o piesa peronalizata insotita de un videclip de exceptie – Vorba ta –
- Digital2 săptămâni ago
Post-Digital Extensions – tinerii artisti romani au parte de un circuit mentoral colaborativ la nivel international in Oulu, Finlanda
- Digital2 săptămâni ago
Peste 500 de vârstnici din România au participat la ateliere de dobândire a abilităților digitale
- Program TVo săptămână ago
Programul HAPPY CHANNEL săptămâna 30 august – 05 septembrie 2024
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA STARS săptămâna 26 august – 01 septembrie 2024
- Emisiuni2 săptămâni ago
„The Floor” super show-ul toamnei își deschide în curând porţile la Kanal D !
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 23 – 29 august 2024
- ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Amely lanseaza “Loca” in colaborare cu VLVD
- Timp Liber3 săptămâni ago
Pate ARDEALUL – Fără E-uri, fără alte cele. Numa’ Fainoșag!
- Program TVo săptămână ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 30 august – 05 septembrie 2024
- Emisiuni3 săptămâni ago
Mădălin Ionescu va prezenta Viaţa fără filtru, o emisiune zilnică, la Antena Stars
- Emisiuni3 săptămâni ago
„Follow us!”, un nou sezon, din 2 septembrie, la Kanal D2