Connect with us

ALL MEDIA

Proiectul ”Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor” isi inchide portile cu rezultate exceptionale

Redactia Radar de Media

Published

on

Dupa trei ani de activitateproiectului “Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor », proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 “Investește în oameni!”, a ajuns la final.

In perioada 14-15 iulie 2013 la Poiana Brasov vor avea loc evenimentele de inchidere a proiectului. In acadrul acestor evenimente vor fi dezbatute o serie de teme referitoare la progresul proiectului, studentii care au efectuat stagiile de practica, problemele intampinate de-a lungul timpului si detalii despre sustenabilitatea proiectului.

Va prezentam cateva date exacte referitoare la numarul studentiilor care au efectuat stagiul de practica in cadrul proiectului pe parcursul acestor trei ani.

Evidența studenților care au finalizat stagiul de practică

  • Din cadrul universitatilor din regiunea Bucuresti-Ilfov au efectuat stagiul de practica 697 de studenti dupa cum urmeaza:

Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti – 318

Universitatea din București – 271

UNATC – 108

  • Din cadrul universitatilor din regiunea Nord-Est au participat la stagiul de practica 246 studenti:

Universitatea Tehnica ”Gheorghe Asachi” Iași – 233

Universitatea ”Ștefan cel Mare” Suceava – 13

  • Din cadrul universitatiilor din regiunea Vest au participat la practica 295 de studenti:

Universitatea de Vest din Timisoara – 295

 

Evenimente organizate în cadrul proiectului

  • 2010

August

Întalnire cu echipele de implementare si de management la Poiana Brașov

Octombrie

Conferința de lansare a proiectului.

Noiembrie

Alegerea sloganului prin organizarea unui Focus Group (cu studentii de la universitatile:tehnica si jurnalism)

  • 2011

Mai, Noiembrie

Au avut loc seminarii de informare a studentiilor cu privire la stagiul de practica atat la beneficiar (Universitatea

Politehnica din București) cat si la parteneri (Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică

« I L Caragiale » din București, Universitatea din București – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării,

Universitatea de Vest din Timișoara, Univeristatea Tehnică «Gheorge Asachi» din Iași)

August

Conferințe anuale de presa care au cuprins informatii legate de progresul si programul de desfasurare al stagiilor de

practica:Universitatea Politehnca din București, Universitatea Tehnică « Gheorghe Asachi » din Iași, Universitatea de

Vest din Timișoara

  • 2012

Mai

Seminarii de practică organizate la Universitatea Politehnica din București, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică « I L Caragiale » din București, Universitatea București – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea de Vest din Timișoara, Univeristatea Tehnică « Gheorge Asachi » din Iași

August

Conferințe anuale de presă în regiunile de implementare a proiectului: Bucuresti-Ilfov, (București), Vest (Timișoara) si Nord-Est (Iași).

Decembrie

Seminarii de practică organizate la Universitatea Politehnica din București, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică « I L Caragiale » din București, Universitatea București – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea de Vest din Timișoara, Univeristatea Tehnică « Gheorge Asachi » din Iași

 

Studenții care au efectuat stagiile de practică în cadrul proiectului: “Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor” au desfășurat activitatea la partenerii de practică din proiect: SRTV – Societatea Română de Televiziune, SRR – Societatea Română de Radiodifuziune, „De Ce News” dar si la SIGMA TV, studio ce aparține de Universitatea POLITEHNICA din București.

Studenții care au desfășurat stagiu de pregătire practică la SIGMA TV și la partenerii au beneficiat de suport logistic precum și de o atentă ghidare și supervizare pe tot parcursul stagiilor de practică din partea coordonatorilor de studenți și a tutorilor specializați în mass media.  De asemenea, studenții au avut la dispoziție ghidurile de practică pentru cele doua domenii tematice de desfășurare a stagiilor de practica: Tehnic şi Științele Comunicării – Creație, realizate în cadrul proiectului „Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor”.

Echipa de promovare și informare a proiectului va prezenta în cadrul seminariilor de practică următoarele: informații despre progresul proiectului, evidența studenților care au finlizat stagiul de practică, condițiile de participare la stagiile de practică, dosarul de practică, site-ul proiectului, platforma de comunicare virtuală (Grupul Virtual de Discuții) care este disponibilă pe site-ul proiectului accesând link-ul www.televiziuneameadepractica.pub.ro, dar și alte informații relevante.

Tot în domeniul informării pagina de Facebook a proiectului aduce în prim plan noutățile proiectului, idei și opinii pentru studenții care vor să urmeze o cariera în televiziune.

Studenții absolvenți de la Sigma TV au realizat materiale video care au fost publicate pe site-ul proiectului www.televiziuneameadepractica.pub.ro, acestea reprezentând și finalitatea stagiilor de practică.

 

Fondul Social European (FSE) este instrumentul principal prin care Uniunea Europeană finanțează obiectivele strategice ale politicii de ocupare. De peste 50 de ani, FSE investește în programele dedicate creșterii gradului de ocupare în statele membre UE.

Prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 (POSDRU), se urmăresc următoarele obiective specifice:

  • Promovarea educației și formării inițiale și continue de calitate, inclusiv a învățământului superior și cercetării;
  • Promovarea culturii antreprenoriale și creșterea calității și productivității muncii
  • Facilitarea accesului tinerilor pe piața muncii;
  • Dezvoltarea unei piețe a muncii  modernă, flexibilă și inclusivă;
  • Promovarea (re)inserției pe piața muncii a persoanelor inactive, inclusiv în mediul rural;
  • Îmbunătățirea Serviciului Public de Ocupare;
  • Facilitarea accesului grupurilor vulnerabile la educație și pe piața muncii.

Pentru mai multe detalii despre FSE/POSDRU accesați www.fseromania.ro

“Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor” este un proiect, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, in cadrul axei prioritare 2 „Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii”, Domeniul major de intervenție 1 “Tranziția de la școală la viața activă”.

Proiectul se adresează tuturor studenților și presupune efectuarea stagiilor de practica conform planului de învățământ de la universitatea de care aparțin. Pentru a stimula participarea la stagiile de practică în instituții de media și nu numai, sub îndrumarea coordonatorilor de studenți și a tutorilor specializați, 1000 de studenți vor beneficia de stagii de practica pana la sfârșitul proiectului, luna iulie 2013.

Materialele realizate de către studenți în cadrul stagiilor de practică vor putea fi vizionate atât prin intermediul platformei web a proiectului, cât și prin intermediul postului de televiziune SIGMA TV.

Practica se desfășoară inclusiv în cadrul postului SIGMA TV, post a cărui licență este deținută de Universitatea POLITEHNICA din București și in cadrul căruia după finalizarea proiectului cei mai buni dintre practicanți vor avea posibilitatea de a lucra.

Inițiatorul proiectului este Universitatea POLITEHNICA din București, având drept parteneri, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „IL Caragiale” din București, Universitatea București, Universitatea de Vest din Timișoara și Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași.

Proiectul se derulează pe o perioadă de 3 ani, începând cu luna august 2010.

Scopul acestei conferințe de presă este de a vă informa cu privire la activitățile proiectului și la oportunitățile oferite ca urmare a participării în cadrul proiectului.

Alte informații legate de proiect sunt disponibile si la următoarele adrese:

 

www.sigmatv.pub.ro

          Site-ul Sigma TV

www.televiziuneameadepractica.pub.ro

         Site-ul proiectului

Facebook – Sigma TV

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0