Connect with us

Industria de Publicitate

Leo Burnett își consolidează echipa de creație. Irina Becher este noul Director de Creație al agenției

Published

on

 

Începând cu luna iunie 2013, Irina Becher este noul Director de Creație la Leo Burnett. Totodată, în această perioadă, departamentul de Creație al agenției de publicitate s-a extins și consolidat cu patru noi membri: Radu Olteanu și Adina Basag Teodorescu (senior copywriteri), alături de Cosmin Ezaru (Head of Art Directors) și Dinu Gojan (Senior Art Director).

Cu peste 10 ani de experiență în publicitate, Irina Becher și-a făcut copilăria în Friday Advertising și Publicis, pentru ca în 2005 să devină copywriter la Leo Burnett. Ad’Or, Effie sau Portoroz sunt doar câteva dintre competițiile în cadrul cărora Irina a obținut până acum nenumărate trofee importante, adăugând în portofoliul său campanii pentru branduri precum Bergenbier, P&G (Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Always, Wella, Pantene), 24 Fun, Altex, Prigat, Petrom, Antipa, Doncafe, Cristim, Domo, Volkswagen, Skoda, Sensiblu, Garnier, OMV. De-a lungul anilor, a dezvoltat alături de echipa Leo Burnett campanii nominalizate şi premiate la festivaluri internaţionale şi naţionale, dintre care „campania ultimilor 10 ani” pentru Bergenbier, „Ziua Barbatului”, fiind cea pe care o consideră cea mai importantă realizare, care a dovedit forța unui brand care și-a asumat să facă mai mult decât advertising.

Irina se consideră a fi un produs 100% Leo. „Am trăit cu citatele lui Leo Burnett în minte, m-am inspirat din ele, am vrut să ajung în Leo pentru că le iubeam și am purtat în geantă, cu mine, timp de mai bine de un an, o cărticică primită de la Bogdan Naumovici cu 100 de citate ale lui Leo.” declară Irina.

Gândurile și planurile în noul său rol se leagă, inevitabil, de Leo. „Gândindu-mă ce vreau să realizez sau să transmit mai departe oamenilor din creație din noua postură, ochii mi-au căzut pe rollbox-ul de lânga birou. Și mi-am dat seama că atunci cand a trebuit sa aleg, ca fiecare dintre colegii mei, un mesaj care să îl personalizeze, nu a fost deloc o coincidență că l-am ales tocmai pe acesta: Promises must be kept, commitments honoured, […] because we become what we do and character is simply the sum of our performances. Cred în adevărul simplu și excepțional din spatele acestor cuvinte. Așa cum cred că promisiunea de a face lucrurile așa cum Leo le-a imaginat de la început – “best in the world bar none” – trebuie dusă mai departe. Mai cred că pentru noi – indivizi luați separat sau echipă – vorbesc lucrurile pe care reușim să le facem pentru clienții nostri și pentru oamenii cărora le comunicăm, ceea ce reușim să creăm memorabil și ce construim împreună. Asta a însemnat întotdeauna Leo Burnett și asta ne propunem să ducem mai departe. Avem o echipă cu forțe noi, cu pasiune pentru advertising și cu dorința de a face. Și ne propunem ca împreună să fim la înălțimea numelui Leo Burnett.” a adăugat Irina Becher.

„O cunosc foarte bine pe Irina, știu că gândim la fel când e vorba de marketing și de agenție și am foarte mare încredere în ea. Irina a crescut în Leo Burnett și în spiritul acesta și a realizat aici lucruri foarte frumoase alături de echipă și pentru clienții agenției. Are viziunea, dorința și pasiunea necesară să ducă mai departe valorile Leo și cred cu tărie că vom face și pe mai departe lucruri foarte bune împreună de care să fim mândri.” a declarat Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett & Target.

Noul senior copywriter din echipa Leo Burnett, Radu Olteanu, a început să lucreze în publicitate în 2001 în cadrul D’arcy România. A urmat experiența din agențiile TBWA, BBDO Moscow, Next Advertising. Pe parcurcul celor mai bine de zece ani, a lucrat pentru clienți precum Banca Transilvania, Beeline, Petrom, Rompetrol, Romtelecom, Murfatlar, ING, P&G, Albalact. Radu a contribuit cu succes la nenumărate campanii recunocute și premiate la Epica, Golden Drum, New York Festivals, AdPrint, Ad’Or, Effie, ADC*RO Awards și publicate de Luerzer’s Archive.

„De ce Leo? Pentru că momentele în care ți se pare că o agenție este the place to be sunt rare și nu trebuie ratate. Și după două săptămâni, toate lucrurile bune pe care le-am auzit despre Leo mi s-au confirmat. Cafeaua de la parter, spre exemplu, e excelentă.” a declarat Radu.

De asemenea, Leo Burnett își completează echipa de creație prin venirea Adinei Basag Teodorescu. 2002 este anul în care Adina s-a decis să încerce publicitatea. Ulterior, a urmat colaborarea cu agenții precum Ogilvy, Scala JWT și Graffiti BBDO unde a fost Group Creative Director. Adina are în portofoliu campanii pentru Nestle, Unilever, Tuborg, Dacia, Romtelecom, Pepsi, Banca Românească, nominalizări și premii la Effie, Portoroz sau Ad’Or. Campania „Ghidul” pentru Banca Românească a fost recunoscută la Ad’Or 10 ani drept „cea mai bună campanie a deceniului” la categoria finance.

„După o cură belgiană de antreprenoriat și ciocolată, mă bucur să revin în publicitatea românească într-o agenție fresh, cu planuri mărețe.” a declarat Adina despre venirea ei la Leo.

Cosmin Ezaru s-a alăturat echipei Leo Burnett în poziția de Head of Art Directors. A debutat în 1998 în publicitate și a acumulat o vastă experiență în agenții precum GMP, Tempo Advertising și Graffiti BBDO, unde a lucrat pe conturi importante: Dacia, Pepsi, Timișoreana, Tuborg, Skol, Romtelecom, BCR,  Banca Românească, Millenium Bank, Orange. Lucrările lui s-au bucurat de aprecierea juriului din cadrul festivalurilor internaţionale şi naţionale, unde a obținut premii importante de creație la Ad’Or, Golden Drum, New York Festivals și Epica, dar și premii Effie. Despre venirea lui Cosmin spune: „Leo Burnett mi-a oferit oportunitatea de a construi multe lucruri frumoase alături de o echipă de adevarați seniori, pentru niște clienți pe care mulți creativi și i-ar dori.”

Dinu Gojan revine în echipa Leo Burnett ca Senior Art Director. Cu 15 ani experiență în advertising, Dinu a lucrat în Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather și Leo Burnett, pe conturi precum Kraft, Friesland, Orange, BRD Societe Generale, P&G (Head & Shoulders, Tide, Bonux, Always), Petrom, Bergenbier. „Sunt perfect de acord cu Walt Disney”, spune Dinu, „dacă poți să visezi, poți să și faci.”

„În ultimele luni, am construit o echipă creativă solidă, cu oameni vii, cu chef de viață, care iubesc ceea ce fac și vin în fiecare zi în agenție din plăcerea de a munci în acest domeniu. Iar rezultatele se văd deja prin implicare, prin noile proiecte realizate și cele noi câștigate pe care le vom aduce la viață în perioada următoare.” adaugă Lorand Balint.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: