AUDIENȚE TV
ProTV a continuat sarbatoarea si duminica seara: “Romania, te iubesc!”, Stirile de la ora 19.00 si cele doua filme PRO au condus topul audientelor
Dupa un 1 Decembire petrecut in compania programelor ProTV, Romanii au continuat sarbatoarea zilei lor si pe 2 decembrie, tot alaturi de postul din Pache Protopopescu. Programele de duminica au fost lider de audienta, astfel ca editia speciala “Romania, te iubesc!”, Stirile ProTV de la ora 19.00 si cele doua filme PRO nu au avut rivali.
Sub deviza acestor zile de sarbatoare, “Gandeste liber! Romania e a ta!”, editia speciala “Romania, te iubesc!” din 2 decembrie a adus in prim plan romani unul si unul care au inteles ca sta in puterea lor sa construiasca ceva durabil in tara lor. Telespectatorii au rasplatit din plin reportajele corespondentilor Stirilor ProTv: “Romania, te iubesc!” a fost lider detasat de piata, astfel ca in minutul de maxima audienta, 18.56, peste 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii erau cu ochii pe aceasta emisiune. “Romania, te iubesc!” a condus topul audientelor de duminica seara pe toate targeturile. 8,4 puncte de rating si 19,8 % cota de piata a obtinut ProTV in medie, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 se clasa a doua cu 6,6 puncte de rating si 15,6 % cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban emisiunea prezentata de Cristian Leonte a fost lider absolut cu o medie de 7,5 puncte de rating si 15,6 % cota de piata, in timp ce la nivelul intregii tarii “Romania, te iubesc!” a condus cu o audienta medie de 8,4 puncte de rating si 15,7 % cota de piata.
Stirile ProTV de la ora 19.00 au atras in minutul de maxima audienta de la 19.39 aproape 3,5 milioane de romani. Editia din 2 decembrie a condus detasat topul audientelor, astfel ca pe publicul sau tinta ProTV a obtinut in medie 12,8 puncte de rating si 28,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care avea 7,4 puncte de rating si 16,4 % cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban Stirile ProTV de la ora 19.00 au fost lider cu 11,6 puncte de rating si 22,6 procente din cota de piata, fiind urmate de Antena 1 cu o medie de 7,6 puncte de rating si 14,9 % cota de piata. Pe intreg publicul din tara, Stirile ProTV nu au avut rival, din nou, conducand cu o medie de 15,1 puncte de rating si 26,3 % cota de piata, astfel ca aproape 3 milioane de romani au urmarit in fiecare minut programul de la ProTV.
Si cele doua filme ale serii programate de ProTV, ”RED – Greu de pensionat” si “Ingropat de viu”, au fost pe placul romanilor. Bruce Willis a anihilat programele concurente, astfel ca filmul ”RED – Greu de pensionat” a fost liderul intervalului orar 20.34-22.48. 14,8 puncte de rating si 28,3 % cota de piata a obtinut in medie ProTV pe publicul comercial, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe pozitia secunda cu o medie de 8,2 puncte de rating si 15,7 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cu ProTV lider cu o medie de 10,9 puncte de rating si 19,7 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 7,5 puncte de rating si 13,5 procente din cota de piata. La nivelul intregii populatii a Romaniei, ProTV a condus cu 10,5 puncte de rating si 18,8 % cota de piata, iar Antena 1 s-a clasat a treia, dupa Kanal D, cu o medie de 5,9 puncte de rating si 10,6 % cota de piata. Cel de-al doilea film al serii si-a adjudecat si el pozitia fruntasa: asa se face ca in intervalul orar 22.49-24.43 ProTV a obtinut in medie, pe publicul comercial, 7,7 puncte de rating si 23,4 % cota de piata.
Comentarii
AUDIENȚE TV
ROMÂNII AU TALENT: Un număr de milioane și audiențe de top (video)
Peste 2.6 milioane de români au urmărit ediția de vineri seara
NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!
”Ruslana e un fenomen”, a spus Alexandra Dinu după momentul care i-a lăsat pe toți fără glas și a făcut-o pe noua jurată să nu mai stea pe gânduri și să apese butonul auriu. ”Nu-mi pot imagina cum se poate depăși perfecțiunea”, a completat Alexandra gândindu-se cum o mai poate surprinde Ruslana Krutas în semifinalele competiției.
Tot aseară, pe scena talentului a avut loc reîntoarcerea unui concurent care a scris istorie în urmă cu câțiva ani. Cosmin Adrian, fost finalist Românii au talent, a revenit fără fratele său, dar însoțit de iubită și a oferit un moment de vis. Cei doi tineri au recunoscut că dansul i-a unit deoarece el nu vorbea franceza și nici ea româna. ”Cel mai frumos lucru e combinația dintre iubire și dans”, a concluzionat Andi Moisescu la finalul unei prestații pe care nu o vom uita curând.
Vinerile sunt #unusiunu când se încheie cu cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:04! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.9 puncte de rating și 31.9% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 7.3 puncte de rating și 21.5% share.
În același interval, pe targetul comercial național, PRO TV a înregistrat 15.4 puncte de rating și 36.3% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua KANAL D, înregistra 9.1 puncte de rating și 21.3% share.
Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:38, peste 3.3 milioane de români urmăreau PRO TV.
4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Brigada Bum, Emanuel Stanca, Luana Cayres, Valeriu Nechitean, Cosmin Adrian și Louise Chapovaloff, Timea Csaszar, Karina Csaszar, Pro Dance, George Căbăl, Cristina Buciucci și Raisa Gogu.
În doar două zile, un tânăr concurent care va urca pe scenă ne va arăta cum se pot îmbina cuvinte precum ”asfalt, încredere, robinet, pantofi, scaun” într-un freestyle rap care va primi aprecierile juraților.
Dacă spectacolul este la dublu, sfârșitul și începutul săptămânii sunt garantat #unusiunu! Ne revedem luni, de la 20:30, cu cea de-a zecea ediție a sezonului.
VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!
Comentarii
AUDIENȚE TV
AUDIENŢE TV: Show-ul fenomen “Survivor România”, din nou pe primul loc
Kanal D a fost lider absolut de audiență aseară cu reality-ul fenomen “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!
Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția de aseară a emisiunii “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, pe parcurusl celor 4 ore, de aproape 2 milioane (1.933.000) de fani. La nivelul întregii țări, Kanal D a acumulat o cotă de piață, în Prime Time, de peste 25%, în rândul publicului comercial aproape 24%, iar în ceea ce privește publicul de la orașe, stația a înregistrat o cotă de piață de 22%. În minutul de maximă audiență, atins la 22:28, peste două milioane și jumătate (2.550.000) de români urmăreau bătălia sportivă între Faimoșii și Războinicii de la “Survivor România”.
Joi, 4 martie, în intervalul orar 19:58 – 24:03, Kanal D a fost lider absolut de audiență, înregistrând 10,9% rating și 25,5% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 22,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,5% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Comercial.
În ediția de aseară a reality-ului “Survivor România” s-a desfășurat jocul de recompensă al săptămânii, duelul sportiv între Faimoși și Razboinici a avut loc pe un traseu dificil, iar bătălia sportivă a fost nelipsită de tensiune, adrenalină, dorința de a câștiga și epuizare. Premiul pentru care s-au duelat aseară cele două echipe a constat în rulouri cu carne și legume, fiecare concurent al echipei câștigătoare a primit două dintre acestea.
Punctul decisiv a fost la ștafeta mixtă, Faimoșii și-au învins adversarii cu scorul de 10 la 9. Pe traseu, din partea echipei roșie au intrat Zannidache și Ana Porgras, iar din partea echipei albastre, Marius și Maria. În următorul joc de recompensă de la “Survivor România”, telespectatorii vor alege pentru ce se vor duela Faimoșii și Razboinicii – aceștia pot vota, pe pagina oficială de Instagram a emisiunii – survivorromania.oficial – și au de ales între hot dog sau oglindă.
În ediția din această seară, difuzată la ora 20:00, la Kanal D, se va desfășura primul joc de imunitate al săptămânii de la Survivor România. Urmează un traseu dificil, accidentări dureroase și nervi întinși la maximum, într-o ediție cu răsturnări spectaculoase de situație.
VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!
VEZI CIRELE DE AUDIENTA PE URMATOARE PAGINA!!!
Comentarii
AUDIENȚE TV
PRO TV a spulberat din nou audiența! Vezi ce producții au fost pe primul loc!
Aseară, românii au ales să se informeze de la Știrile PRO TV și să se distreze alături de celebrele personajele din serialul Las Fierbinți. Milioane de telespectatori au stat în fața micilor ecrane, joi seara.
NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!
În fiecare zi, de peste 25 de ani, PRO TV aduce telespectatorilor cele mai importante știri ale zilei, cele mai documentate și echilibrate reportaje și anchete, dar și informații de ultimă oră din țară și străinătate. Joi seară, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea ANTENA 1 avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea ANTENA 1 a înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.
Românii nu au ratat nici porția săptămânală de comedie din Las Fierbinți, serialul continuă să conducă detașat topul audiențelor. Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. Săptămâna aceasta am văzut cum Gianina s-a lăsat convinsă de Ardiles să cumpere de la el pastile de întinerire, lucru care a generat un întreg haos în sat.
Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.
VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!
Comentarii
AUDIENȚE TV
Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență
Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.
NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating şi 20.5% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20:54, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.
Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.56 – 23.10, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață
Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.
Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culise prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 3 martie 2021
Comentarii
AUDIENȚE TV
Chefi la cuțite, lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale
Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.
NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!
Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat PRO TV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.
Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.
Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură ? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme, eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.
Duminică, de la ora 20.00, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!
Comentarii
-
INTERVIU2 zile ago
INTERVIU EXCLUSIV cu artistul Paul Surugiu – Fuego: „Am încercat mereu să mă reinventez, să aduc noutăți, să surprind”
-
INTERVIU3 zile ago
INTERVIU EXCLUSIV cu actriţa Ebru Şahin, în rolul tinerei Reyyan din serialul „Hercai”, difuzat la Kanal D
-
AUDIENȚE TV4 zile ago
Andra a apăsat butonul auriu: ”Ești de aur. A fost divin!” Vezi ce audienţe a avut show-ul #unusiunu!
-
Program TV2 zile ago
Program TV Happy Channel în perioada 05 – 11 Martie 2021
-
Seriale4 zile ago
Happy Channel va difuza serialul Alegerea
-
Premieră TV5 zile ago
TV Paprika a pregătit în luna martie super emisiuni în premieră
-
Seriale3 zile ago
Mult aşteptatul serial Camera de gardă se întoarce la DIVA cu un nou sezon!
-
Program TV2 zile ago
Program TV pentru Antena Stars în perioada 08 – 14 Martie 2021