Spread the love

Biroul Român de Audit Transmedia a introdus un audit simplificat şi la costuri reduse pentru publicaţiile cu tiraje de până la 7.500 de exemplare.  Măsura are rolul de a-i sprijini pe editorii mici să aibă acces mai uşor la bugetele de publicitate, în condiţiile maturizării pieţei, scrie Mediafax.

Introducerea auditului pentru publicaţiile cu tiraje mici care acoperă deja perioada aprilie 2014 – martie 2015 vine în întâmpinarea tendinţei în creştere printre clienţii de publicitate care doresc să cumpere media pe baza unor criterii standardizate.

Noul serviciu introdus de BRAT permite publicaţiilor cu tiraj redus să beneficieze de aceleaşi standarde de auditare, neutre, transparente, recunoscute de industrie, ca şi publicaţiile cu tiraje mari, cu toate avantajele pe care acestea le aduc, la un preţ mai mic, ajungând în varianta auditului simplificat la aproximativ 1.000 de lei pe an.

Auditarea ajută publicaţiile locale să se individualizeze în piaţă, inclusiv prin raportare la presa naţională, şi să arate ce audienţe au, precum şi profilul celor care citesc aceste publicaţii.

„Piaţa de media din România s-a maturizat, a evoluat şi se adaptează continuu la transformările comportamentale ale consumatorilor. Vânzarea de publicitate presupune existenţa unui produs performant. Pentru a-şi fideliza clienţii de publicitate, editorii trebuie să aibă instrumente corecte şi neutre de măsurare. Vânzarea nu se mai poate face «pe vorbe». Pentru agenţii, cine nu este în BRAT nu există sau nu doreşte să fie transparent măsurat.”, este de părere Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Credibilitatea şi cunoaşterea foarte bună a audienţelor sunt motivele enumerate de agenţii ca fiind marele câştig al auditării.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

SATI este realizat de BRAT şi reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.