PUBLICITATE NECONVENTIONALA | A opta editie ADfel are loc intre 12 si 18 august, in Club Fabrica

0
1142
Reclame
Spread the love

ADfel, evenimentul IQads care este de 8 ani încoace sinonim cu publicitatea neconvențională și care aduce an de an o săptămână de branded entertainment, anunță o nouă ediție în perioada 12-18 august, în Club Fabrica.

Prin intermediul happening-urilor și al execuțiilor creative, brandurile vor întâmpina participanții cu noi experiențe neconvenționale, desfășurate fie online și offline cu continuare la eveniment, fie presărate direct în diversele spații din Club Fabrica – de la terasă, pub și club, până la sala de biliard sau skatepark indoor, care vor deveni toate prilejuri de manifestări de brand.

Brandurile care doresc să facă parte din ADfel pot trimite propunerile lor la adresa marin@IQads.ro, în atenția lui Marin Preda, Business Developer IQads.

În cadrul celor șapte ediții precedente ADfel au fost prezente peste 100 de branduri și implementate mai mult de 350 de idei neconvenționale. Conceptul și execuția pentru majoritatea ideilor au fost asigurate de IQads, iar celelalte au fost construite în parteneriat cu cele mai importante agenții de publicitate din România.

Și anul acesta, ADfel devine locul în care consumatorii vor putea parodia reclame, printre primele activități confirmate fiind a șasea ediție Grand Spoof, oferită din nou de Ciuc Premium sub sloganul „Doar ideea contează”. A opta ediție ADfel va debuta cu Zilele Culturale și jucăriile oferite de organizații educaționale, culturale și sociale, și cu ADfel Galleries, colecție cu cele mai premiate lucrări neconvenționale din întreaga lume. În plus, pe parcursul întregii săptămâni, participanții sunt întâmpinați de activări neconvenționale din partea brandurilor comerciale, care vor fi anunțate ulterior.

În cifre, ediția ADFel 2012 a însemnat 60 de activări neconvenționale de la 31 de branduri culturale și comerciale. În experiențe, participanții își pot aminti de competițiile online și offline de improvizație și de interpretat filme în 60 de secunde, jocul multiplayer combinat cu videomapping interactiv pe fațada Fabrica sau sesiunile de creare de cocktail-uri, filme epice și de compunere de muzică. Brandurile comerciale care au participat anul trecut sunt Orange, ABSOLUT VODKA, Samsung, Axe Excite, Jameson Irish Whiskey, Desperados, Intersport, Praktiker, TOMI, Havana Club.

Activarea „ABSOLUT COMPOSER”, realizată de G2 România pentru ABSOLUT VODKA în cadrul ediției ADfel 2012, a fost câștigătoare la prima ediție a competiței ADC*RO Awards.

Reclame

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.