Connect with us

DIGITAL

RAPORT: Publicitatea stimulează creșterea economică în Uniunea Europeană

Published

on

 

Noul raport publicat de World Federation of Advertisers arată că fiecare euro cheltuit în publicitate generează o contribuție de șapte ori mai mare la PIB, încurajează inovația, sprijină ocuparea forței de muncă și contribuie la finanțarea unor servicii vitale pentru societate.

 

Industria europeană de publicitate solicită un moratoriu cu privire la viitoare restricții în domeniul publicității pentru a putea face o evaluare corectă a costurilor ascunse determinate de aceste restricții.

Primul raport realizat vreodată la nivelul Uniunii Europene cu scopul de a afla exact care este contribuția socială și economică a publicității evidențiază capacitatea acestui domeniu de a stimula creșterea economică în UE.

 

Valoarea Publicității, un studiu independent realizat de Deloitte la comanda World Federation of Advertisers și a altor parteneri din industrie, printre care și EACA (European Association of Communications Agencies), a identificat o multitudine de beneficii pe care publicitatea le generează în economie, pe piața muncii și în societatea civilă.

Folosind modelarea econometrică, studiul a arătat că publicitatea creează aproximativ șase milioane de locuri de muncă la nivelul Uniunii Europene și generează venituri în valoare de 4,6% din PIB-ul european.

 

Studiul a identificat trei domenii esențiale în care publicitatea aduce beneficii directe sau indirecte economiei europene și cetățenilor UE:

Beneficii economice: Studiul estimează că fiecare euro cheltuit în publicitate aduce alți șapte euro la PIB, ceea ce înseamnă că cele 92 de miliarde de euro cheltuite în publicitate în 2014 au generat un venit de 643 miliarde de euro, adică 4,6% din PIB-ul UE.

Studiul a demonstrat, de asemenea, că publicitatea are o contribuție mai amplă în economie, stimulând competitivitatea, prin informațiile oferite consumatorilor despre produse și servicii. Competiția, la rândul său, duce la inovație, stimulând companiile să creeze produse și servicii diferențiate, pentru a face față concurenței nu doar în cadrul UE, ci și pe plan internațional.

 

Beneficii pe piața muncii: Publicitatea generează aproximativ șase milioane de locuri de muncă, echivalentul a 2,6% din totalul locurilor de muncă din UE, în trei domenii:

În primul rând, este vorba despre persoanele implicate direct în realizarea publicității. Aceștia reprezintă 16% din totalul de 5,8 milioane de locuri de muncă generate de publicitate. Această categorie nu include posturile asociate cu producția internă de publicitate, așadar această cifră este una conservatoare.

 

În al doilea rând, sunt locurile de muncă din mass-media și online, finanțate prin publicitate, inclusiv jurnaliștii, generatori de conținut, dar și cei care lucrează în outdoor sau televiziune, de exemplu. Vorbim aici de 10% din cele 5,8 milioane de locuri de muncă. Cei care ocupă aceste posturi au o mai mare siguranță a locului de muncă, dar și un salariu mediu mai mare decât în celelalte ramuri ale economiei.

 

În sfârșit, există locuri de muncă generate în economie ca urmare a activității publicitare. Acestea acoperă o arie mai largă, de la locurile de muncă în vânzări până la roluri care vin în sprijinul publicității în industrii precum cea hotelieră sau în turism. Această categorie include, de asemenea, locurile de muncă generate de cererea de produse și servicii stimulată prin publicitate. În total, vorbim de 74% din cele 5,8 milioane de locuri de muncă.

 

Beneficii sociale: Publicitatea are și beneficii sociale prin faptul că finanțează, cel puțin parțial, mass-media. Astfel, cetățenii europeni au acces la știri, programe de divertisment și instrumente de comunicare la un cost redus sau chiar gratis. Cele 92 de miliarde de euro cheltuite în publicitate în 2014 au finanțat direct o mare varietate de programe media.

 

Publicitatea outdoor are, de asemenea, beneficii civice, contribuind la îmbunătățirea imaginii orașelor, în vreme ce motoarele de căutare ne ajută să reducem costurile și timpul necesare pentru a afla informații noi.

În lipsa publicității, finanțarea canalelor de comunicare ar fi mult redusă, ceea ce ar conduce la abonamente TV mult mai scumpe, la restrângerea numărului de ziare și reviste și a independenței acestora. Posturile radio nu ar mai putea transmite programe de știri și divertisment pe tot parcursul zilei. Mai mult, evenimentele sportive și culturale ar fi nevoite să caute alte surse de finanțare.

 

Publicitatea online finanțează în mare parte servicii la care cetățenii europeni au acces la un preț foarte mic sau gratis. De exemplu, aproximativ 70% din cetățenii UE folosesc email-ul, iar canalele de social media sunt foarte răspândite.

 

„Publicitatea este un motor economic vital, care încurajează competiția, stimulează inovația în afaceri și aduce beneficii semnificative societății prin finanțarea parțială sau integrală a canalelor media de știri sau divertisment. Tocmai de aceea, factorii de decizie ar trebui să țină cont că orice restricție impusă în domeniul publicității are consecințe importante pe plan economic, social și cultural”, declară Stephan Loerke, CEO al World Federation of Advertisers.

 

Industria europeană de publicitate solicită un moratoriu cu privire la restricții avute în vedere pentru domeniul publicității pentru a putea face o evaluare completă a impactului pe care noile reglementări îl pot avea în economie. În prezent, reprezentanții industriei sunt îngrijorați că revizuirea Directivei privitoare la serviciile mass-media audiovizuale și a celei ce vizează protecția datelor cu caracter personal în online ar putea genera restricții suplimentare, ce vor afecta piața digitală europeană și ar limita potențialul acesteia de a stimula competiția și de a crea noi locuri de muncă.

 

Un nou sezon BRAVO AI STIL, in premiera, la Kanal D. Cum va fi difuzat in grila?

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Platforma AntenaPlay, refresh de design și tehnologie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, are o nouă imagine, cu o grafică revitalizată și funcționalități simplificate. Cu un număr de abonați mereu în creștere, conform cifrelor anului 2018, au fost vizionate un număr total de 12,074,346 ore și peste 10.000 de materiale urcate.

“S-a produs un refresh de design și tehnologie la nivelul întregii platforme, de la design, video player la software-ul de funcționare. AntenaPlay reprezintă un brand cool și dinamic, caracterizat de culoare, simplitate și emoție. S-a lucrat mult în zona de UX și s-a ajuns la cei mai simpli pași adaptați oricărei situații, fie că este vorba de crearea unui cont, plata unui abonament sau vizionarea unei emisiuni” Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group

Noua platformă AntenaPlay oferă 6 canale TV LIVE (Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Happy Channel, Zu TV, Antena Internațional), 3 canale exclusive (Antena Monden, Comedy play, Cook&Play), conținut exclusiv, emisiunile tale preferate și știri de ultimă oră în format video-on-demand, conținut video care poate fi urmărit și după difuzarile TV. AntenaPlay este disponibilă pe toate device-urile: tabletă, laptop, smart phone, smart TV și PC. AntenaPlay a fost lansată pe 1 iulie 2013 și este în acest moment principalul jucător de profil din piața internă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

HTC dezvaluie noul smart hub mobil 5G inovator

Published

on

 

Astăzi, HTC® a dezvăluit noul Hub HTC 5G, un hub mobil inteligent 5G dedicat, primul de acest tip, care impune vitezele rapide ale viitorului. Conceput pentru a fi ușor de utilizat atât la birou, cât și acasă, acest dispozitiv versatil permite o redare video 4K fluidă, jocuri cu latență redusă și funcții hotspot mobile 5G pentru până la 20 de utilizatori. Hub-ul HTC 5G va fi furnizat de operatori din întreaga lume, inclusiv Sprint, Telstra și operatorii europeni recent adăugați: EE (UK), Three UK, Deutsche Telekom (Germania), Sunrise (Elveția) și Elisa (Finlanda).

 

Hub-ul HTC 5G le permite clienților să utilizeze 5G pe mai multe dispozitive când se află în mișcare, la serviciu sau acasă, pentru conectivitate rapidă, partajare de conținut, divertisment și multe altele. Un ecran tactil HD de 5 inci permite o utilizare ușoară și imagini de înaltă calitate, iar autonomia mare îl transformă într-un tovarăș de călătorie care utilizează viteze 5G mult mai rapide decât rețelele 4G LTE. Acest produs se află, de asemenea, în prim-planul tehnologiei VR bazate pe cloud. În viitor, utilizatorii vor putea reda conținut VR din cloud într-un headset VIVE Focus prin Hub-ul HTC 5G fără computer sau cabluri inutile, pentru o experiență VR mobilă, de ultimă generație, în timp real.

 

„HTC se mândrește cu faptul că aduce pe piață primul hub inteligent mobil 5G din lume”, a declarat Cher Wang, președinte și director executiv, HTC. „Credem că 5G va revoluționa VR și AR, iar noul Hub HTC 5G va furniza fără probleme lărgimea de bandă 5G necesară pentru dispozitivele noastre, continuând să ne propulseze viziunea asupra Vive Reality, un mediu nelimitat și captivant, în care experiența umană va fi în centrul atenției”.

 

În calitate de centru media, Hub-ul HTC 5G utilizează viteze 5G de generație următoare pentru a reda videoclipuri 4K către un al doilea ecran și pentru a oferi un conținut clar și distinct. De asemenea, poate înlocui un router Wi-Fi și elimină cablurile inutile printr-o configurație de tip plug-and-play, ușor de utilizat. Funcțiile intuitive de comandă vocală și control facilitează gestionarea nevoilor de divertisment și productivitate. Pentru gaming, latență ultra-redusă și rezoluție 4K la 60fps (pe ecrane compatibile), Hub-ul HTC 5G este alimentat de Platforma Mobilă Qualcomm® Snapdragon™ 855 cu Modemul Snapdragon X50 5G și module de antenă cu transmițător RF integrat, elemente frontale RF (RFFE) și de antenă. Împreună cu Android™ 9 Pie, aceasta permite viteze de download fără precedent și putere pentru jocurile native pentru Android și PC suportate pe ecranul mare.

 

Hub-ul HTC 5G este conceput și pentru utilizare mobilă de mare viteză, potrivită mediilor de afaceri de ultimă generație. Acest produs suportă capabilitățile Wi-Fi puternice oferite pe Platforma Snapdragon 855, prin includerea cipset-ului Qualcomm® 60GHz Wi-Fi (bazat pe specificația 802.11ad) pentru viteze multi-gigabit și latențe echivalente cu cele prin cablu, precum și a cipset-ului Qualcomm® 2×2 Wi-Fi 6-ready pentru capacitate de generație următoare, eficiență și performanță la distanță. Cu o baterie de 7.660 mAh integrată, Hub-ul HTC 5G este gata să suporte o gamă largă de sarcini în mișcare. Companiile pot conecta în siguranță până la 20 de dispozitive pe o rețea criptată de mare viteză sau pot face o configurație pentru o rețea VPN corporativă. Odată cu dezvoltarea companiilor, rețeaua 5G este scalabilă și prin intermediul portului Gigabit Ethernet încorporat.

 

Susținători:

Sprint este încântată să fie operatorul wireless exclusiv pentru Hub-ul HTC 5G în Statele Unite”, a declarat Dr. John Saw, directorul departamentului de tehnologie al Sprint. „Acest dispozitiv va revoluționa locuința conectată, va îmbunătăți jocurile mobile și va abilita întreprinderile mici într-o manieră nouă și captivantă. Împreună cu HTC, suntem încântați să îmbunătățim dramatic modul în care clienții noștri lucrează, se joacă și rămân conectați la puterea și viteza 5G. “

 

Kevin Teoh, directorul pe segmentul consumatori al Telstra, a declarat: „Avem colaboratori de top în materie de servicii 5G și mobile de bandă largă pentru a le aduce clienților noștri dispozitive de generație următoare și pentru a sprijini dezvoltarea conectivității în viitor. Telstra este mândră să colaboreze cu HTC la lansarea primului smart hub mobil 5G din lume, care va fi primul dispozitiv mobil 5G din Australia.”

 

Marc Allera, director executiv, divizia consumatori, la BT: „Rețeaua noastră 5G le va oferi clienților EE conexiuni și mai rapide și mai fiabile, acolo unde au nevoie cel mai mult de acestea. Indiferent dacă se joacă online în mișcare, descarcă sau redau conținut 4K sau pur și simplu păstrează o conexiune rapidă în zonele cele mai aglomerate, cu noul Smart Hub Mobil HTG 5G, clienții EE își vor putea conecta oricare dintre dispozitivele Wi-Fi la rețeaua noastră 5G, pentru cea mai bună experiență conectată.”

 

Dave Dyson, director executiv al Three, a afirmat: „HTC este un deschizător de drumuri în materie de noi tehnologii. 5G va aduce posibilități inimaginabile de a conecta oamenii între ei, oamenii la lucruri și lucrurile între ele. Ca furnizor de conectivitate, suntem implicați în toate acestea, iar aducerea acestui hub 5G în Marea Britanie le va permite clienților noștri să profite la maximum de cea mai importantă rețea 5G oferită de noi, alături de toate capabilitățile acestui dispozitiv inovator.”

 

„Cu ajutorul Hub-ului HTC 5G, mulți consumatori se bucură pentru prima dată de experiențele transformatoare pe care capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate le pot aduce în viața lor”, a declarat Durga Malladi, vicepreședinte senior și director general, 4G/5G al Qualcomm Technologies, Inc. „Colaborarea noastră de lungă durată cu HTC are un istoric dovedit în furnizarea de inovații mobile. Eforturile noastre au sprijinit furnizarea primului smartphone Android, am colaborat strâns pentru a accelera tranziția la 4G, iar acum inaugurăm era 5G cu unul dintre primele dispozitive mobile care beneficiază de capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate ale Platformei Mobile Snapdragon 855.

 

Hub-ul HTC 5G va fi disponibil prin intermediul comercianților selectați începând cu trimestrul al II-lea al anului 2019. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul Hub-ului HTC 5G.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending