Connect with us

ALL MEDIA

Publicitatea TV, trend ascendent: Pro TV conduce topul televiziunilor!

Published

on

 

Publicitatea TV din primele 9 luni ale anului în curs este mai mare cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pro TV folosește cel mai bine GRP-ul (Gross Rating Points – GRP’30), „moneda unică” de pe piața TV, el rămânând liderul pieței TV, notează Forbes.

Pro TV deține locul fruntaș în primele 9 luni ale anului în curs, cu un volum de 308.352 GRP’30 pe targetul comercial. Postul din Pache Protopopescu a cunoscut o creștere cu 6,3% față de volumul înregistrat anul trecut.

Antena 1 ocupă locul secund, cu un buget de audiență livrată publicitarilor de 294.942 GRP’30 pe targetul comercial, mai mare cu 6% față de primele 9 luni din 2013.

Kanal D a câștigat locul trei, prin furnizarea unui volum aproximativ egal cu cel din 2013: 129.468 puncte de audiență (scădere de 2,8%).

Prima TV tronează de pe locul patru. Televiziunea deținută de omul de afaceri Cristian Burci a furnizat 71.453 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 8,5%.

Acasă TV se află pe locul cinci, cu un buget de 62.417 puncte de audiență, în scădere cu 4,2%.

Antena 3 ocupă locul șase, cu un volum de 58.103 GRP’30 pe targetul comercial, mai redus cu 7,3% față de anul trecut, cea mai mare scădere înregistrată în top 10 al televiziunilor.

Alte posturi interesante pentru publicitari și care au cunoscut creșteri anul acesta sunt:

  • Național TV – 44.393 GRP’30 pe targetul comercial; creștere de 7,6%.
  • Antena Stars – 37.171 GRP’30 pe targetul comercial; creștere de 67,6%.
  • România TV – 36.764 GRP’30 pe targetul comercial; creștere de 21,8%.
  • B1 TV – 28.061 GRP’30 pe targetul comercial; creștere de 14,6%.
  • Realitatea TV – 27.640 pe targetul comercial; creștere de 30,1%.
  • TVR 1 – 25.788 pe targetul comercial; creștere de 33,6%, datorată îndeosebi meciurilor difuzate de la CM de Fotbal din Brazilia și de fotbalul din UEFA Champions League.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Motive pentru care ar trebui sa folosesti containere !

Published

on

 

Containerele pentru locuit se folosesc peste tot in lume. Sunt acele containere pe care vasele mari de transport le folosesc pentru a depozita diverse produse, indiferent de greutate si dimensiune. Acele containere pot fi adesea reciclate. Insa, mai nou aceste containere sunt folosite pentru a crea locuinte functionale temporare sau permanente.

Firma cabine-containere.ro pune la dispozitia clientilor containere ce pot fi folosite ca si containere de birou, containere de santier, containere de locuit sau doar de depozitare. Desigur, acestea nu sunt containere reciclate, totul find nou, realizat pe structuri rezistente. Desi poate multi sunt sceptici cu aceasta optiune, trebuie sa stii ca astfel de containere au mai multe beneficii decat crezi.

 

Iata cateva motive pentru care iti recomandam si tie containerele de locuit:

 

  1. Pentru ca nu au nevoie de fundatie si sunt realizate din materiale mai ieftine decat betonul sau caramida, si totusi extrem de rezistente, containerele reprezinta o optiune mult mai buna pentru cei care au nevoie de o casa sau un birou. Cu ajutorul containerelor poti obtine locuinta mult visata, chiar daca bugetul tau este unul mai mic si in mod normal nu ai putea sa iti permiti nici macar un apartament. De asemenea, atunci cand avem o firma, stim cate costuri sunt necesare. De aceea, o locatie ieftina pentru birouri este ideala. Cu containerele de la cabine-containere.ro putem amenaja birouri moderne, cu toate dotarile necesare (inclusiv cu grup sanitar), la costuri foarte mici. Un al mod pentru care se  pot folosi containerele este ca si cabine de santier. Le putem asigura muncitorilor un loc de cazare curat si cu dotari decente, cu costuri accesibile.

 

  1. Sunt ecologice. Containerele de locuit sunt realizate din materiale ecologice si constructia lor nu polueaza cu nimic mediul inconjurator. Nu este nevoie de aprobari si audit de mediu pentru a face, de exemplu, o cladire de birouri din containere. Daca vrei sa fii eco din toate punctele de vedere, poti  apela si la energie solara si alte soltuii nepoluante. Astfel vei avea o casa “sanatoasa” si vei contribui la protejarea mediului inconjurator.

 

  1. Rapiditatea construirii. O casa traditionala se va construi in minim 4 luni, sa nu mai vorbim de aprobarile si avizele pe care trebuie sa le obtii. Insa, un container se contruieste, de obicei, cam intr-o luna. Desigur, pentru a-l avea cat mai repede, acesta trebuie achizitionat de la o firma de specialitate, precum cabine-containere, care iti ofera si garantia calitatii. Indiferent de ceea ce iti doresti si pentru ce iti doresti containerul sau containerele, timpul de asteptare este foarte scurt, de aceea fiind si solutia ideala pentru persoanele care nu pot sa astepte constructia unei case.

 

  1. Containerele pot fi amplasate oriunde. Daca ai o bucata de teren, atunci poti fara probleme aseza un container, doua, trei, in functie de necesitati si spatiu. Inca o data, amintim faptul ca nu ai nevoie de autorizatie. De asemenea, daca doresti sau trebuie sa te muti, containerul poate fi transportat cu usurinta si ai avatajul de a nu pierde investitia. Cu un container de la cabine-containere.ro ai libertatea pe care o casa sau o cladire din caramida ori beton nu ti-o ofera.

 

  1. Poti construi orice. In afara de multiplele tipuri de utilizari, trebuie sa stii ca poti face din aceste containere case cu etaj, cu mai multe compartimente sau chiar cladiri de birouri. Containerele pot fi montate orizontal, unul langa altul sau vertical (unul peste altul). Profesionistii de la cabine-containere.ro  vor sti cum sa te ajute in aceasta privinta pentru a conecta containerele intre ele prin scari si usi, astfel incat sa nici nu iti dai seama ca nu esti intr-o cladire in adevaratul sens la cuvantului.
  2. Cu totii se intreaba despre cat de rezistente sunt asemenea containere. Gandeste-te ca un asemenea container se foloseste si pentru transporturile internationale, pe cargouri. Acestea stau in ploaie, in bataia soarelui si a vantului fara a pati ceva, iar marfa din interior este in deplina siguranta. Daca ne mai gandim si la faptul ca multi transporta in astfel de containere inclusiv automobile extrem de scumpe, atunci trebuie sa ne dam seama ca vorbim despre o protectie si o siguranta maxima. Luand in considerare ca astfel de containere sunt construite pentru a face fata unor conditii aprige, inseamna ca nu vom avea nicio problema in a locui sau a ne organiza biroul.

 

Cam acestea ar fi cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa apelezi la optiunea containerelor. Vei economisi timp, spatiu si bani, iar conditiile nu vor fi cu nimic diferite fata de o cladire de birouri sau o casa din beton. Vei avea parte de tot confortul si siguranta pe care ti-o doresti. In plus, trebuie sa te gandesti ca este ceva inedit si casa sau biroul ta va arata altfel. Nu te vei inscrie in tipare si, cu siguranta, vei avea parte de admiratia celor din jur. Pe site-ul cabine-containere.ro poti gasi mai multe informatii cu privire la aceste produse. Vei avea parte de seriozitate si profesionalism si, desigur, de containere noi, moderne, realizate la cele mai inalte standarde. Ti se vor oferi solutii moderne si durabile pentru orice necesitate pe care o ai in materie de constructii.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending