Connect with us

AUDIENȚE TV

Radio ZU rămâne lider şi creşte pe piaţa de radio din Bucureşti (vezi cifre)

Avatar

Published

on

Radio ZU îşi păstrează poziţia de lider al audienţelor în capitală. Rezultatele ultimului val de măsurători ale Studiului de Audienţă Radio realizat în perioada 11 ianuarie – 2 mai 2010 de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi Mercury Research SRL confirmă că Radio ZU rămâne cel mai ascultat post de radio din Bucureşti.

Radio ZU se situează pentru a patra oară consecutiv pe primul loc în topul celor mai ascultate posturi de radio din capitală. ZU este postul de radio preferat de 249.600 de bucureşteni în fiecare zi şi deţine o cotă de piaţă de 15,2%. Numărul ascultătorilor a crescut 28.000 faţă de toamna anului trecut. Astfel, Radio ZU îşi menţine poziţia de lider absolut al audienţelor în Bucureşti. Pe locul doi se situează Kiss FM cu 189.000 de ascultători, urmat de Radio 21 cu 140.500.

La nivel urban, ZU urcă pe locul doi în clasamentul posturilor de radio private şi deţine 10.5% cotă de piaţă. Daniel Buzdugan şi Mihai Morar salută peste un milion de ascultători zilnic. ZU este urmat de Europa FM si Radio 21. În plan naţional, 1.521.900 de români ascultă Radio ZU.

Cel mai vesel post de radio din tară creşte în fiecare zi datorită fanilor care interacţionează cu ZU şi il modelează aşa cum le place. În mai puţin de doi ani de la lansare, Radio ZU a devenit lider pentru a patra oară consecutiv în Bucureşti şi continuă să urce în topul preferinţelor ascultătorilor din toată ţara. România este ZU!

Comentarii

comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Avatar

    Radio Denisa Manele

    14 iunie 2011 at 02:05

    Radio Denisa Top 100
    Radio Denisa Manele Site – http://www.radiodenisa.je.ro/
    Radio Denisa Manele Live – http://89.46.83.110:2010/listen.pls
    Radio Denisa Manele Id Dedicatii – Radio.Denisa & dj_remix2011
    Radio Denisa Top 40 Yahoo Messenger Radio Denisa
    Radio Denisa Dance Live – http://streamvera.com:21051/listen.pls
    Radio Denisa WEBsite Radio
    Radio Denisa YouTube Videoclipuri Manele
    Radio Denisa TriLuliu Videoclipuri Manele
    Radio Denisa TriLuliu Muzica
    Radio Denisa YouTube Muzica Videoclipuri Denisa
    Radio Denisa RadiouriOnline Pe Internet Live
    Radio Denisa Online Manele Live
    Radio Denisa Winamp
    Radio Denisa Html
    Radio Denisa PLayer Special Radio
    Radio Denisa Id-uri Messenger 204
    Radio Denisa Dance Live Winamp
    Radio Denisa The Best Radio
    Radio Denisa Love Denisa
    Radio Denisa Cool Manele
    Radio Denisa Anunturi Google
    Radio Denisa Pe Internet
    Radio Denisa http://www.radiodenisa.je.ro
    Radio Denisa Top 66
    Radio Denisa Cele Mai Tari Manele Cu Denisa Raduku
    Radio Denisa Messenger Id-uri Dedicatii Radio.Denisa

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENTE TV Chefi la cuțite, lider de audiență. Diseară, bloggerul Jamila, pentru prima dată în platoul Chefi la cuțite

Chef Florin Dumitrescu conduce clasamentul amuletelor

Diseară, bloggerul Jamila, pentru prima dată în platoul Chefi la cuțite

 

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Amuleta serii de luni la Chefi la cuțite a fost adjudecată de Florin Dumitrescu, ce a obținut al nouălea avantaj valoros din acest sezon și a reușit să se claseze astfel pe primul loc în clasamentul amuletelor.

Cu o farfurie de vinete coapte în sos de roșii ce a respectat tema impusă, mâncare de post, chef Florin s-a diferențiat și a cucerit papilele gustative ale invitatului special la jurizare, chef Radu Dragoș. Juratul a câștigat o nouă cartolină roșie, a doua din acest sezon, care îi dă puterea să îl facă pe unul dintre colegii lui să extragă o pedeapsă din bolul negru, în perioada battle-urilor: Amuletele roșii trag la mine! Sper din suflet ca la tragerea la sorți să am noroc.  Să fie o pedeapsă de ajutor, nu sa mă încurce!”, a declarat acesta.

 

Luni seară, cel mai iubit show culinar s-a impus ca lider detașat de audiență la nivelul publicului comercial și la orașe, în intervalul 20.24-23.53 în care a fost difuzat. Ediția de jurizări pe nevăzute a adunat în fața micilor ecrane peste 2.000.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 22.12.

Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 8.7 puncte de rating și 27 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,8 puncte de rating și 20,9 % cota de piață. Clasamentul s-a menținut și la orașe acolo unde Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,3 puncte de rating și 19,5 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 7,9 puncte de rating și 18,5 % cota de piață.

Diseară, de la 20:30 pe Antena 1, personaje speciale și preparate pe măsură își vor face apariția în etapa de jurizări pe nevăzute a sezonului 9. După zeci de farfurii degustate până acum, chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu încă vor rămâne surprinși de rețete, dar și de personajele din spatele ușilor. Moumen Al Hamoui este unul dintre concurenții ce revine în show-ul culinar pentru o nouă șansă, după ce a fost eliminat în ultima probă de bootcamp într-un sezon anterior. Cu un preparat arăbesc reinterpretat, tânărul vrea să le demonstreze juraților că s-a maturizat din punct de vedere culinar și că merită să fie în competiție. Dacă va reuși sau nu, telespectatorii pot afla diseară.  O constantă a sezoanelor la cuțite este simpatia pe care o dezvoltă prezențele feminine în ceea ce îl privește pe chef Scărlătescu. Tocmai de aceea, una dintre jurizarile care vor stârni zâmbete marți seară este cea a Crinei Zvobodă, ventriloc, ce vine alături de păpușa sa personaj, care este ”îndrăgostită” de jurat. Cum va decurge întâlnirea, cei din fața ecranelor pot urmări de la 20:30.

Tot în seara aceasta la Chefi la cuțitechefii vor intra în lupta culinară pentru a obține o nouă amuletă, iar jurizarea îi va reveni Jamilei, cunoscutul blogger culinar. Tema îi va contraria, însă avantajul menționat de Gina îi va motiva să facă spectacol în farfurie: ”Cătălin, dacă o câștig pe asta pe tine o folosesc!”, va mărturisi chef Bontea. Care dintre cei trei chefi va adjudeca o nouă amuletă, dar și cu ce preparate îl vor impresiona pe juratul din această seară, telespectatorii Antena 1 vor afla începând cu 20:30.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 aprilie 2021

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

”În România, câțiva visători #unusiunu au întâlnire cu destinul.” Românii au talent, lider absolut de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

            De mai bine de un an, discuțiile din jurul nostru nu au fost întotdeauna cele mai pozitive, ne-au făcut să ne îngrijorăm și să ne gândim la ceea ce va urma. Între toate acestea, sezonul 11 Românii au talent a adus speranța că viitorul este mai bun, mai strălucitor datorită concurenților care au decis să urce pe scenă.

 

 

Andi Moisescu a început ediția de aseară cu un mesaj puternic: ”În România, câțiva visători #unusiunu au întâlnire cu destinul. În ciuda vremurilor nu au renunțat la visul lor. Curajul, pasiunea fiecăruia dintre ei ne inspiră să mergem mai departe!”.

 

Printre aceștia s-a aflat și Ana Maria Dragomir, o puștoaică de doar 16 ani care îmbină două pasiuni aparent total diferite: cea pentru cântat cu cea pentru jocurile pe calculator. Doina aleasă de ea a adus o emoție care a acoperit întreaga scenă și a ajuns până la cei de acasă. ”M-am topit când am auzit începutul doinei. Ai avut foarte multă emoție”, i-a declarat Andra.

Emisiunea Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 12.2 puncte de rating și 28.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8.7 puncte de rating și 20.0% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 22:30, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.1 puncte de audiență și 25.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 8.6 puncte de rating și 24.3% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 20:53, aproape 2.8 milioane de români se uitau la emisiune.

 

Maria Lehaci, Ciprian și Teodor Vârciu, Iulia Filipeanu, Nathanja Wolthuis, Ana Maria Dragomir, Mihaela Răchită, Asociația CS Kaizen Karate și Valentin Alexiu s-au calificat în următoarea etapă. Ne revedem vineri, de la 20:30, cu o nouă seară în care talentul este la putere!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu Survivor (cifre detaliate)

Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii. Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria.

 

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa.

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați.

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

 

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Ancheta realizată de Alex Dima în cadrul emisiunii România, te iubesc! a fost lider de audiență

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

„Agricultură pe uscat” – ancheta lui Alex Dima în care ne-a arătat cum mii de fermieri au pierdut tot din cauza lipsei sistemului de irigații, iar cei care ar trebui să le ofere ajutor sunt numiți politic și controlează firme care ar trebui să-i susțină, a fost aseară lider de audiență.

 

Emisiunea România, te iubesc! a înregistrat 6.8 puncte de rating și 19.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 4.8 puncte de rating și 13.8% share.

 

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 17:59 – 18:58, PRO TV a condus cu 6.0 puncte de audiență și 20.3% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 a înregistrat 3.1 puncte de rating și 10.5% share. La nivel național, peste 1.1 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.

Marți, în podcastul România, știi bine, Cristian Leonte și Alex Dima vor dezbate subiectul pe pagina ȘtirileProTV, de la ora 11:00. Duminică, de la 18:00, urmează ancheta lui Cosmin Savu: „Gruparea criminală – brand de capitală”, o investigație în formă continuată, la România, te iubesc!.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Vinerile #unusiunu se încheie cu Românii au talent. Emisiunea a fost lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

S-a mai încheiat o săptămână, ne-am mai bucurat de o ediție în care talentul a fost în centrul atenției. Și aseară am putut vedea unii dintre cei mai pasionați și deciși concurenți! Munca lor a fost apreciată, iar momentele răsplătite cu DA-uri și laude.

 

Seara a fost încheiată de un moment pe care Andra l-a descris ca ”un film în 3 minute. Magnific”, iar Alexandra Dinu ca pe unul original! Mauricio Cougat Desole și Natalia Lopez, originari din Argentina, stabiliți în Spania, respectiv Franța au oferit un spectacol greu de uitat! Cei doi s-au cunoscut la teatru, în Barcelona și au pregătit un moment pe care Florin l-a apreciat și despre care a spus că este ”un obiect artistic de valoare”. Nici Smiley nu a lăsat laudele mai prejos și le-a spus celor doi că a fost o ”înlăturare de fotografii care au constituit un sentiment”.

 

Emisiunea Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 11.6 puncte de rating și 27.4% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D avea 9.9 puncte de rating și 23.3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 23:03, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 10.9 puncte de audiență și 29.2% cotă de piață, în timp ce KANAL D avea 8.9 puncte de rating și 23.9% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12 aproape 2.7 milioane de români se uitau la emisiune.

Famous by D-strict, Georgeta Ionescu, Diana Gîrlea, Alessandro Dănescu, CS Torpi, George Jimblaru, Trupa High Hui, Andreea Boanță, Sorin Bivolaru, Elena Istrate și Mauricio Cougat Desole și Natalia Lopez sunt cei care au trăiat bucuria calificării în următoarea etapă.

Peste doar două zile, de la 20:30, spectacolul revine! Concurenții sunt tot mai deciși să arate că sezonul #unusiunu este cel în care vor deveni cunoscuți și vor demonstra că au ceea ce le trebuie pentru a fi pe scenă!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end