Connect with us

Digital

Radu Acsinia, Social Media specialist: “Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri”

Avatar

Published

on

Comunitatea Facebook a Samsung Electronics România a crescut cu peste 15% în 2014 față de anul precedent, evoluția fiind generată de campaniile interactive care le-au oferit fanilor conținut util și distractiv. Dacă în 2013 aproximativ 1,4 milioane de utilizatori de Facebook erau fani ai celor 3 pagini Samsung, anul trecut, numărul acestora s-a ridicat la peste 1,6 milioane.

„Mediul online ne permite să interacționăm cu fanii Samsung din România, să le înțelegem mai bine dorințele și nevoile și să le oferim suportul nostru în cel mai rapid mod cu putință, atunci când este cazul. Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri, să le înțelegem mai bine dorințele și nevoile. Suntem dedicați să le oferim o experiență memorabilă ori de câte ori oamenii intră în contact cu oricare dintre conturile de Social Media ale Samsung România,” a declarat Radu Acsinia, Social Media specialist în cadrul Samsung Electronics România.

Cele trei pagini de Facebook ale Samsung Electronics România – Samsung Trends of Tomorrow, Samsung Mobile România și Samsung România – ocupă locuri fruntașe în clasamentele locale. Astfel, anul trecut, 1.162.635 de utilizatori unici au interacționat cu pagina Samsung Mobile România și au reușit să o poziționeze pe primul loc în topul Social Bakers la segmentul Phone. Samsung Trends of Tomorrow ocupă locul patru în topul campanii, iar Samsung România este pe poziția a șaptea la categoria IT&C, conform Facebrands.ro.

Evoluția comunității Samsung a fost susținută de campanii interactive, care le-au oferit utilizatorilor ocazia de a afla informații utile și distractive despre produsele Samsung, tehnologie, dar și tendințe relevante internaționale și insight-uri locale despre piață și utilizatori. Au fost derulate campanii pe rețele sociale variate, Facebook, Twitter, Instagram și YouTube, fiecare proiect valorificând specificul platformei în beneficiul utilizatorilor. În plus, comunitățile paginilor au fost impulsionate de conținut relevant și informații utile, live posting de la evenimente relevante pentru brand și useri, toate acestea contribuind la apropierea brandului de utilizatorii de pe Facebook.

Interacțiunea continuă și în timp real cu fanii a fost un principiu important care a ghidat activitatea în Social Media pe parcursul anului trecut, peste 4.000 de mesaje primite de la fanii de pe Facebook având răspuns de la noi. Cea mai de succes postare a fost a paginii Samsung Mobile România și a avut 4.200 like-uri, 130 de share-uri și 59 de comentarii, în timp ce o medie a tuturor postărilor arată că fiecare status al acestei pagini a generat 150 de like-uri, 10 comentarii și 3 share-uri.

În cadrul campaniei LIVE SMART, Samsung a dezvoltat prima platformă de crowdsourcing cu sfaturi prin care utilizatorii de accesorii smart își pot îmbunătăți stilul de viață și pot beneficia de mai mult confort. Utilizatorii Facebook au fost provocați să interacționeze cu brandul și să devină autori de aplicație. După colectarea a peste 2.000 de sfaturi SMART, 365 dintre acestea au fost introduse în aplicația disponibilă gratuit în magazinul Google Play. Aceasta s-a aflat pe locul doi în topul aplicațiilor de lifestyle din magazinul de aplicații.

Campanii pe Instagram și Twitter

Activitatea Samsung în Social Media este una integrată, astfel că nu s-a limitat doar la rețeaua Facebook, fiind gândite și implementate activări speciale și pentru utilizatorii rețelelor Twitter, Instagram și YouTube.

Una dintre cele mai reușite campanii pe Instagram de anul trecut a fost desfășurată de Samsung România sub hashtagul #DorDeRomania. Utilizatorii Instagram din România au fost provocați, timp de o lună, să posteze fotografii cu cele mai frumoase locuri din România, pentru a le face dor de țară celor plecați în străinătate. Hashtagul are la activ aproape 4.000 de fotografii, acesta continuând să fie folosit și după încheierea campaniei.

O altă campanie s-a desfășurat la finalul anului sub hashtagul #AlphaMetalique, o campanie prin care utilizatorii au fost invitați să fotografieze obiecte din metal care îi inspirau. Rezultatul a fost peste așteptări, aproape 1.000 de fotografii au fost încărcate pe Instagram cu hashtagul campaniei.

Prima campanie pe Twitter a brandului este în curs de desfășurare, aproape 1000 de tweet-uri au conținut hashtag-ul campaniei, #In2015Vreau, campanie care strânge toate rezoluțiile utilizatorilor într-o galerie de dorințe.

„În 2015 vom lucra intens pentru a crea un adevărat ecosistem Social Media construit în jurul oamenilor. Pentru ca acesta să funcționeze eficient și să ofere noi experiențe, vom continua să inițiem activități inovatoare combinate cu un customer service și community management de cea mai bună calitate. Ne dorim să creștem entuziasmul utilizatorilor după interacțunea din social media cu brandul, în principal prin rezolvarea cât mai rapidă a cererilor pe care le primim prin mesaje. În plus, vom oferi în continuare content de calitate, inspirațional, dar și informații în timp real”, a mai spus Radu Acsinia.

Pagina Samsung România concentrează informații corporate și despre produse din toate categoriile (electronice, electrocasnice, foto-video, IT), despre cele mai mari expoziții internaționale la care participă Samsung Electronics și despre cele mai noi tehnologii dezvoltate de Samsung.

Pagina cu cel mai mare număr de fani a rămas Samsung Mobile România. Aici, utilizatorii Facebook pot găsi informații despre toate dispozitivele mobile și purtabile Samsung, despre utilizarea cât mai eficientă a lor. Tot aici, utilizatorii dispozitivelor Samsung primesc sfaturi și sunt îndrumați atunci când întâmpină dificultăți în utilizarea dispozitivelor lor.

Samsung Trends of Tomorrow este pagina dedicată activității de CSR a companiei, este pagina dedicată studenților și elevilor din anii terminali, locul unde aceștia pot afla informații despre caravana Trends of Tomorrow, despre sălile de clasă echipate cu dispozitive tehnologice Samsung și despre alte proiecte de educație la care Samsung se alătură în calitate de partener.

Echipa care gestionează activitatea Samsung în Social Media pe plan local este:

  • Din partea Samsung Electronics: Nicoleta Ghinea (Digital Team Coordinator), Radu Acsinia (Social Media Specialist)
  • Din partea Leo Burnett: Ilinca Nițu (Social Account Manager Romania & Bulgaria)
  • Din partea MSLGroup The Practice: Monica Jitariuc (Managing Director), Arnold Vieriu (Community Manager).

 

Foto Credit: MSLGroup The Practice

CITESTE SI:

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

Comentarii

Digital

Atelierele ILBAH lansează o nouă serie de cursuri din domeniul IT

Avatar

Published

on

            Atelierele ILBAH  organizează cursuri autorizate de formare profesională pentru adulți, oferind cursanților o experiență de învățare unică încă din anul 2012. Cu un portofoliu mereu în extindere, pentru a acoperi cele mai căutate domenii, echipa Atelierele ILBAH are un singur scop: să vină mereu în ajutorul celor ce își doresc să evolueze și să își descopere pasiunile. Acum, aceștia vin și în ajutorul celor pasionați de programare, lansând seria de cursuri IT – App & Web Development, dedicată celor ce vor să descoperă ce presupune această meserie.

 

Cursurile puse la dispoziție de Atelierele ILBAH se împart în 3 categorii: front-end developer, back-end developer și full-stack developer, ultima  categorie îmbinând celelalte două cursuri. În perioada fiecărui curs, studenții vor dobândi toate cunoștințele teoretice, însă și pe cele practice, necesare pentru ca mai apoi, să își găsească un job în domeniu. La final, aceștia vor obține și o diplomă acreditată de Autoritatea Națională pentru Calificări, recunoscută atât naţional, cât și internaţional. Durata fiecărui curs este de 4 luni, aşadar 8 luni pentru cei ce vor alege opţiunea full-stack.

Acest domeniu poate suna puțin mai complicat pentru cei neinițiați, însă cursurile organizate de Atelierele ILBAH sunt în așa fel structurate, încât să nu îi sperie pe începători, acestea fiind foarte clare. În cadrul acestor cursuri, un accent foarte mare se pune pe îmbinarea eficientă a informațiilor teoretice cu partea practică, pentru a crea un plan de învățare complex. Astfel, progresul de la un curs la altul este clar vizibil.

Gama de cursuri IT – App & Web Development este disponibilă fizic la sediile Atelierele ILBAH din Cluj și București, însă acesta poate fi urmat și în variantă online live, accesibilă oriunde în lume, în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui cursant. Detalii complete despre aceste cursuri puteți găsi și pe site-ul Atelierele ILBAH, accesând link-ul:  https://www.ateliereleilbah.ro/cursuri-din-categoria-it-app-web-development/

 

Comentarii

Continue Reading

Industria online

Pepsi a dat startul verii retro-cool prin campania Pepsi Retro Studio

Avatar

Published

on

            DDB România, în parteneriat cu agențiile OMD și Kubis, semnează cea mai nouă campanie Pepsi: Pepsi Retro Studio, cu focus pe o parte a ADN-ului de brand: celebrarea culturii pop și încurajarea individualității.

 

De altfel, brandul Pepsi a fost promotorul multor momente cheie în istoria entertainment-ului de-a lungul generațiilor, iar legătura cu industria muzicală este una de necontestat, prin parteneriate legendare cu pop icons și sprijinul oferit artiștilor up-and-coming, au adus brandul în mijlocul comunităților de oameni care iubesc distracția.

Într-o perioadă în care petrecerile și adunările cu prietenii sunt imposibile, DDB România a avut oportunitatea să apese din nou play. Și rewind. Alături de partenerii săi, în această campanie au găsit soluția ideală pentru a aduce oamenii din nou împreună: au mutat party-ul online, unde chiar și prin distanţare fizică, energia live, în real-time, rămâne intactă. Așa a început Pepsi Summer 2020.

Sufletul campaniei este Pepsi Retro Studio, o platformă cool care găzduiește momentele fun de ieri și de azi, cu mult Pepsi rece și hituri clasice românești, reinterpretate exclusiv pentru Pepsi de cei mai tari artiști ai momentului.

Petrecerea de vară a început cu reinterpretarea lui Smiley a melodiei celor de la Timpuri Noi, Adeline, a continuat cu Feli și Amintirile celor de la 3 Sud-Est, iar al treilea artist invitat este Mira, cu remake-ul ei surprinzător al faimoasei Dragostea din tei.

Startul se dă la Virgin Radio, iar atmosfera este întreținută de Andrei Niculae, care nu se sfiește să ia artiștii care îi trec pragul la întrebări și să le ofere ascultătorilor access all areas la o petrecere cu noi piese vechi  pe canalul de YouTube şi pagina de Facebook Pepsi Romania. În plus, au fost realizate și videoclipuri cu artiștii care au participat.

„Premisa campaniei izvorăște din tradiția comunicării Pepsi în România, construită pe deja clasicul „și ieri, și azi”. Şi nu e vorba doar despre legendarul gust Pepsi, prezent în România încă din 1966, ci și despre gusturile muzicale, artistice, de fashion sau umor ale tuturor generațiilor. Cei tineri, la fel ca și părinții lor odată, dansează pe piese fâșnețe, râd la glume bune, poartă haine extravagante, se joacă cu prietenii – ce-i drept, ieri la masa din sufragerie, azi pe consolă”, a declarat Iuliana Dragomir, Senior Brand Manager Pepsi.

Deși rezultatul pare ușor de atins, insight-urile din spatele proiectului îl înregistrează drept provocare. Dar o provocare de nerefuzat, sub deviza play at work. „Filmări pe bloc, pe stradă, drifturi, să înveți în real-time pe cineva să meargă pe role, să apreciezi corect măsurile unei compoziţii muzicale, să faci analize de target și lifestyle ca să estimezi dacă va prinde sau nu un anume beat – au fost experienţe noi care ne-au împins să ieșim din zona de confort și să explorăm teritoriul showbiz-ului și cum funcţionează el. Asta ne motivează. Să ai acea capacitate de a gândi on the spot, ideile salvatoare, ideile acelea pe care le ții minte și pe seama cărora te amuzi cu colegii. Ce campanie merge blană de la început până la final ? Dacă nu întâmpini dificultăți pe parcurs, care mai e provocarea ?” povestește Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.

„Când am primit propunerile cu piesele care urmau să fie reinterpretate, am fost la fel de surprinși cum veți fi și voi când veți auzi pentru prima oară piesele. Pe parcurs, însă, am descoperit și noi povestea pe care o are fiecare artist cu piesa pe care a ales-o. La noi în agenție, timp de săptămâni bune, lumea a fredonat Adeline, Amintirile și celelalte piese pe care le veți auzi cu toții în curând”, spune Răzvan Meiroșu, Media Director OMD România.

Descoperă și tu vibe-ul retro-cool de vară cu primele 3 episoade din Pepsi Retro Studio și nu rata videoclipurile artiştilor, pe care oricum probabil le-ai văzut deja în Trending. Stay tuned pe platformele Pepsi România, there is more to come and enjoy.

Comentarii

Continue Reading

Industria de Comunicare

Ai absolvit o şcoală! Acum, încotro ? Începe cu brandingul de carieră

Avatar

Published

on

            De regulă, absolvirea unei şcoli este prima condiţie pentru a obţine un loc pe piaţa muncii, alături de mult ceruta experienţă. Însă dacă îţi doreşti mai mult decât un job şi vrei să ai o carieră, nu strică să-ţi construieşti o imagine. Astăzi, competiţia este una serioasă, indiferent de domeniul de activitate. Munca, seriozitatea, inteligenţa sau creativitatea sunt calităţi importante, însă pentru a avea succes trebuie să te promovezi, să devii un brand. Orele de consiliere sau orientare profesională din şcoală, au acum o altă formă. În continuare sunt doar câteva sfaturi despre cum să-ţi construieşti un plan de carieră, din perspectiva brandingului profesional.

 

Eşti gata să-ţi schimbi viitorul ? Fiecare dintre noi avem câte o părere despre carieră, succes sau cum să ne găsim „calea în viaţă”. Uneori alegerea este influenţată destul de mult de familie sau şcoală, dar contează în primul rând ce ne place nouă, ce abilităţi avem şi dacă suntem capabili să facem o anumită meserie pe mai departe. Trebuie să ştim de la început ce vrem, să fim motivaţi şi să gândim pozitiv.

Te-ai întrebat vreodată cine eşti ? Fără a deveni filosofi, este bine să ştim ce anume vrem să transmitem profesional despre noi. Psihologii spun că tindem să cumpărăm un produs, să votăm o persoană sau să facem afaceri cu cineva familiar, în locul unei persoane anonime. A fi cunoscut într-o manieră pozitivă reprezintă un aport pentru imaginea noastră. Crearea brandului personal se bazează pe adevăruri şi realităţi. Cel mai bun exemplu este CV-ul care trebuie să reflecte abilităţile noastre reale.

Despre „self-marketing” în construcţia brandului personal. În cartea lui despre Self Marketing, Jeff Beals crede că The key to self marketing is to promote yourself while making it look as if you’re not trying.” În limba de origine, sfatul îşi păstrează esenţa. Cu alte cuvinte, este bine să fim cât mai naturali, atunci când ne promovăm. Brandul personal are nevoie şi de etichetă, dar nu în adevăratul sens al cuvântului, ci de maniere şi educaţie. În plus, este importantă implicarea în diverse activităţi (voluntariat, practică, internship, etc.) care să ne sporească vizibilitatea pe piaţă ca şi brand.

Care este visul tău ? Într-o piaţă în care trebuie să fim realişti, „a visa este cea mai importantă şi înaltă poziţie în cadrul procesului de planificare strategică”. Totul începe cu un vis şi de ce nu, cu simpla întrebare din copilărie Ce vrei să te faci când o să devii mare ? Imediat după ce ţi-ai conturat visul, este necesar să te gândeşti cum vei ajunge acolo. Uneori, o simplă dorinţă poate fi o motivaţie destul de puternică pentru a reuşi.

Specialiştii în comunicare ne oferă o serie de sfaturi, scurte şi la obiect, despre cum să ne planificăm mai bine cariera şi timpul. Încearcă mereu să adaptezi sfaturile primite la propria situaţie şi adaugă un strop de creativitate în toate proiectele pe care le desfăşori.

  • Nu-ţi planifica doar cariera, organizează-ţi şi viaţa: un stil de viaţă dezordonat se va răsfrânge şi asupra vieţii profesionale.
  • Stabilirea priorităţilor determină creşterea nivelului de eficienţă în muncă.
  • Chiar dacă dai tot ce este mai bun, uneori se poate ca diversele proiectele să nu-ţi iasă perfecte din prima. Perfecţionismul este o capcană şi consumă multe resurse.
  • Continuă să-ţi planifici timpul, începe chiar cu ziua de mâine.
  • Atunci când lucrezi, lasă-i pe toţi să ştie: „Do not disturb!” Dar şi pauzele sunt la fel de importante pentru succes.
  • Reuşita în afaceri se măsoară în rezultate, nu după numărul de şedinţe la care participi.
  • Nu încerca să cari mai mult decât poţi duce. Fii realist cu timpul şi capacitatea ta de a soluţiona un număr rezonabil de sarcini pe zi.
  • Uneori este mai bine să spui „nu!

  • Când faci ceva, concentrează-te doar asupra acelui lucru.
  • Fă-ţi timp şi pentru tine! Timpul liber nu este timp pierdut, atâta vreme cât îl petreci frumos.
  • Nu te suprasolicita cu prea multe responsabilităţi, distribuie-le!
  • Preia controlul atunci când vine vorba de timpul tău.
  • Astăzi nu mai este suficient să ne impresionăm doar superiorii, respectul din partea colegilor este necesar pentru cariera noastră.
  • Brandul personal poate atrage un număr important de investitori, parteneri de afaceri, dar şi clienţi.
  • Pune-ţi amprenta asupra a tot ceea ce faci. Cu cât eşti mai original şi creativ, cu atât vei ieşi mai mult în evidenţă. Gândeşte-te când ai făcut ceva asemănător ultima dată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0