Connect with us

DIGITAL

Radu Acsinia, Social Media specialist: “Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri”

Published

on

 

Comunitatea Facebook a Samsung Electronics România a crescut cu peste 15% în 2014 față de anul precedent, evoluția fiind generată de campaniile interactive care le-au oferit fanilor conținut util și distractiv. Dacă în 2013 aproximativ 1,4 milioane de utilizatori de Facebook erau fani ai celor 3 pagini Samsung, anul trecut, numărul acestora s-a ridicat la peste 1,6 milioane.

„Mediul online ne permite să interacționăm cu fanii Samsung din România, să le înțelegem mai bine dorințele și nevoile și să le oferim suportul nostru în cel mai rapid mod cu putință, atunci când este cazul. Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri, să le înțelegem mai bine dorințele și nevoile. Suntem dedicați să le oferim o experiență memorabilă ori de câte ori oamenii intră în contact cu oricare dintre conturile de Social Media ale Samsung România,” a declarat Radu Acsinia, Social Media specialist în cadrul Samsung Electronics România.

Cele trei pagini de Facebook ale Samsung Electronics România – Samsung Trends of Tomorrow, Samsung Mobile România și Samsung România – ocupă locuri fruntașe în clasamentele locale. Astfel, anul trecut, 1.162.635 de utilizatori unici au interacționat cu pagina Samsung Mobile România și au reușit să o poziționeze pe primul loc în topul Social Bakers la segmentul Phone. Samsung Trends of Tomorrow ocupă locul patru în topul campanii, iar Samsung România este pe poziția a șaptea la categoria IT&C, conform Facebrands.ro.

Evoluția comunității Samsung a fost susținută de campanii interactive, care le-au oferit utilizatorilor ocazia de a afla informații utile și distractive despre produsele Samsung, tehnologie, dar și tendințe relevante internaționale și insight-uri locale despre piață și utilizatori. Au fost derulate campanii pe rețele sociale variate, Facebook, Twitter, Instagram și YouTube, fiecare proiect valorificând specificul platformei în beneficiul utilizatorilor. În plus, comunitățile paginilor au fost impulsionate de conținut relevant și informații utile, live posting de la evenimente relevante pentru brand și useri, toate acestea contribuind la apropierea brandului de utilizatorii de pe Facebook.

Interacțiunea continuă și în timp real cu fanii a fost un principiu important care a ghidat activitatea în Social Media pe parcursul anului trecut, peste 4.000 de mesaje primite de la fanii de pe Facebook având răspuns de la noi. Cea mai de succes postare a fost a paginii Samsung Mobile România și a avut 4.200 like-uri, 130 de share-uri și 59 de comentarii, în timp ce o medie a tuturor postărilor arată că fiecare status al acestei pagini a generat 150 de like-uri, 10 comentarii și 3 share-uri.

În cadrul campaniei LIVE SMART, Samsung a dezvoltat prima platformă de crowdsourcing cu sfaturi prin care utilizatorii de accesorii smart își pot îmbunătăți stilul de viață și pot beneficia de mai mult confort. Utilizatorii Facebook au fost provocați să interacționeze cu brandul și să devină autori de aplicație. După colectarea a peste 2.000 de sfaturi SMART, 365 dintre acestea au fost introduse în aplicația disponibilă gratuit în magazinul Google Play. Aceasta s-a aflat pe locul doi în topul aplicațiilor de lifestyle din magazinul de aplicații.

Campanii pe Instagram și Twitter

Activitatea Samsung în Social Media este una integrată, astfel că nu s-a limitat doar la rețeaua Facebook, fiind gândite și implementate activări speciale și pentru utilizatorii rețelelor Twitter, Instagram și YouTube.

Una dintre cele mai reușite campanii pe Instagram de anul trecut a fost desfășurată de Samsung România sub hashtagul #DorDeRomania. Utilizatorii Instagram din România au fost provocați, timp de o lună, să posteze fotografii cu cele mai frumoase locuri din România, pentru a le face dor de țară celor plecați în străinătate. Hashtagul are la activ aproape 4.000 de fotografii, acesta continuând să fie folosit și după încheierea campaniei.

O altă campanie s-a desfășurat la finalul anului sub hashtagul #AlphaMetalique, o campanie prin care utilizatorii au fost invitați să fotografieze obiecte din metal care îi inspirau. Rezultatul a fost peste așteptări, aproape 1.000 de fotografii au fost încărcate pe Instagram cu hashtagul campaniei.

Prima campanie pe Twitter a brandului este în curs de desfășurare, aproape 1000 de tweet-uri au conținut hashtag-ul campaniei, #In2015Vreau, campanie care strânge toate rezoluțiile utilizatorilor într-o galerie de dorințe.

„În 2015 vom lucra intens pentru a crea un adevărat ecosistem Social Media construit în jurul oamenilor. Pentru ca acesta să funcționeze eficient și să ofere noi experiențe, vom continua să inițiem activități inovatoare combinate cu un customer service și community management de cea mai bună calitate. Ne dorim să creștem entuziasmul utilizatorilor după interacțunea din social media cu brandul, în principal prin rezolvarea cât mai rapidă a cererilor pe care le primim prin mesaje. În plus, vom oferi în continuare content de calitate, inspirațional, dar și informații în timp real”, a mai spus Radu Acsinia.

Pagina Samsung România concentrează informații corporate și despre produse din toate categoriile (electronice, electrocasnice, foto-video, IT), despre cele mai mari expoziții internaționale la care participă Samsung Electronics și despre cele mai noi tehnologii dezvoltate de Samsung.

Pagina cu cel mai mare număr de fani a rămas Samsung Mobile România. Aici, utilizatorii Facebook pot găsi informații despre toate dispozitivele mobile și purtabile Samsung, despre utilizarea cât mai eficientă a lor. Tot aici, utilizatorii dispozitivelor Samsung primesc sfaturi și sunt îndrumați atunci când întâmpină dificultăți în utilizarea dispozitivelor lor.

Samsung Trends of Tomorrow este pagina dedicată activității de CSR a companiei, este pagina dedicată studenților și elevilor din anii terminali, locul unde aceștia pot afla informații despre caravana Trends of Tomorrow, despre sălile de clasă echipate cu dispozitive tehnologice Samsung și despre alte proiecte de educație la care Samsung se alătură în calitate de partener.

Echipa care gestionează activitatea Samsung în Social Media pe plan local este:

  • Din partea Samsung Electronics: Nicoleta Ghinea (Digital Team Coordinator), Radu Acsinia (Social Media Specialist)
  • Din partea Leo Burnett: Ilinca Nițu (Social Account Manager Romania & Bulgaria)
  • Din partea MSLGroup The Practice: Monica Jitariuc (Managing Director), Arnold Vieriu (Community Manager).

 

Foto Credit: MSLGroup The Practice

CITESTE SI:

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: