Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/radardem/public_html/wp-includes/class-wp-post-type.php on line 526
Radu Acsinia, Social Media specialist: “Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri” - RADAR DE MEDIA
Connect with us

DIGITAL

Radu Acsinia, Social Media specialist: “Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri”

Published

on

Comunitatea Facebook a Samsung Electronics România a crescut cu peste 15% în 2014 față de anul precedent, evoluția fiind generată de campaniile interactive care le-au oferit fanilor conținut util și distractiv. Dacă în 2013 aproximativ 1,4 milioane de utilizatori de Facebook erau fani ai celor 3 pagini Samsung, anul trecut, numărul acestora s-a ridicat la peste 1,6 milioane.

„Mediul online ne permite să interacționăm cu fanii Samsung din România, să le înțelegem mai bine dorințele și nevoile și să le oferim suportul nostru în cel mai rapid mod cu putință, atunci când este cazul. Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri, să le înțelegem mai bine dorințele și nevoile. Suntem dedicați să le oferim o experiență memorabilă ori de câte ori oamenii intră în contact cu oricare dintre conturile de Social Media ale Samsung România,” a declarat Radu Acsinia, Social Media specialist în cadrul Samsung Electronics România.

Cele trei pagini de Facebook ale Samsung Electronics România – Samsung Trends of Tomorrow, Samsung Mobile România și Samsung România – ocupă locuri fruntașe în clasamentele locale. Astfel, anul trecut, 1.162.635 de utilizatori unici au interacționat cu pagina Samsung Mobile România și au reușit să o poziționeze pe primul loc în topul Social Bakers la segmentul Phone. Samsung Trends of Tomorrow ocupă locul patru în topul campanii, iar Samsung România este pe poziția a șaptea la categoria IT&C, conform Facebrands.ro.

Evoluția comunității Samsung a fost susținută de campanii interactive, care le-au oferit utilizatorilor ocazia de a afla informații utile și distractive despre produsele Samsung, tehnologie, dar și tendințe relevante internaționale și insight-uri locale despre piață și utilizatori. Au fost derulate campanii pe rețele sociale variate, Facebook, Twitter, Instagram și YouTube, fiecare proiect valorificând specificul platformei în beneficiul utilizatorilor. În plus, comunitățile paginilor au fost impulsionate de conținut relevant și informații utile, live posting de la evenimente relevante pentru brand și useri, toate acestea contribuind la apropierea brandului de utilizatorii de pe Facebook.

Interacțiunea continuă și în timp real cu fanii a fost un principiu important care a ghidat activitatea în Social Media pe parcursul anului trecut, peste 4.000 de mesaje primite de la fanii de pe Facebook având răspuns de la noi. Cea mai de succes postare a fost a paginii Samsung Mobile România și a avut 4.200 like-uri, 130 de share-uri și 59 de comentarii, în timp ce o medie a tuturor postărilor arată că fiecare status al acestei pagini a generat 150 de like-uri, 10 comentarii și 3 share-uri.

În cadrul campaniei LIVE SMART, Samsung a dezvoltat prima platformă de crowdsourcing cu sfaturi prin care utilizatorii de accesorii smart își pot îmbunătăți stilul de viață și pot beneficia de mai mult confort. Utilizatorii Facebook au fost provocați să interacționeze cu brandul și să devină autori de aplicație. După colectarea a peste 2.000 de sfaturi SMART, 365 dintre acestea au fost introduse în aplicația disponibilă gratuit în magazinul Google Play. Aceasta s-a aflat pe locul doi în topul aplicațiilor de lifestyle din magazinul de aplicații.

Campanii pe Instagram și Twitter

Activitatea Samsung în Social Media este una integrată, astfel că nu s-a limitat doar la rețeaua Facebook, fiind gândite și implementate activări speciale și pentru utilizatorii rețelelor Twitter, Instagram și YouTube.

Una dintre cele mai reușite campanii pe Instagram de anul trecut a fost desfășurată de Samsung România sub hashtagul #DorDeRomania. Utilizatorii Instagram din România au fost provocați, timp de o lună, să posteze fotografii cu cele mai frumoase locuri din România, pentru a le face dor de țară celor plecați în străinătate. Hashtagul are la activ aproape 4.000 de fotografii, acesta continuând să fie folosit și după încheierea campaniei.

O altă campanie s-a desfășurat la finalul anului sub hashtagul #AlphaMetalique, o campanie prin care utilizatorii au fost invitați să fotografieze obiecte din metal care îi inspirau. Rezultatul a fost peste așteptări, aproape 1.000 de fotografii au fost încărcate pe Instagram cu hashtagul campaniei.

Prima campanie pe Twitter a brandului este în curs de desfășurare, aproape 1000 de tweet-uri au conținut hashtag-ul campaniei, #In2015Vreau, campanie care strânge toate rezoluțiile utilizatorilor într-o galerie de dorințe.

„În 2015 vom lucra intens pentru a crea un adevărat ecosistem Social Media construit în jurul oamenilor. Pentru ca acesta să funcționeze eficient și să ofere noi experiențe, vom continua să inițiem activități inovatoare combinate cu un customer service și community management de cea mai bună calitate. Ne dorim să creștem entuziasmul utilizatorilor după interacțunea din social media cu brandul, în principal prin rezolvarea cât mai rapidă a cererilor pe care le primim prin mesaje. În plus, vom oferi în continuare content de calitate, inspirațional, dar și informații în timp real”, a mai spus Radu Acsinia.

Pagina Samsung România concentrează informații corporate și despre produse din toate categoriile (electronice, electrocasnice, foto-video, IT), despre cele mai mari expoziții internaționale la care participă Samsung Electronics și despre cele mai noi tehnologii dezvoltate de Samsung.

Pagina cu cel mai mare număr de fani a rămas Samsung Mobile România. Aici, utilizatorii Facebook pot găsi informații despre toate dispozitivele mobile și purtabile Samsung, despre utilizarea cât mai eficientă a lor. Tot aici, utilizatorii dispozitivelor Samsung primesc sfaturi și sunt îndrumați atunci când întâmpină dificultăți în utilizarea dispozitivelor lor.

Samsung Trends of Tomorrow este pagina dedicată activității de CSR a companiei, este pagina dedicată studenților și elevilor din anii terminali, locul unde aceștia pot afla informații despre caravana Trends of Tomorrow, despre sălile de clasă echipate cu dispozitive tehnologice Samsung și despre alte proiecte de educație la care Samsung se alătură în calitate de partener.

Echipa care gestionează activitatea Samsung în Social Media pe plan local este:

  • Din partea Samsung Electronics: Nicoleta Ghinea (Digital Team Coordinator), Radu Acsinia (Social Media Specialist)
  • Din partea Leo Burnett: Ilinca Nițu (Social Account Manager Romania & Bulgaria)
  • Din partea MSLGroup The Practice: Monica Jitariuc (Managing Director), Arnold Vieriu (Community Manager).

 

Foto Credit: MSLGroup The Practice

CITESTE SI:

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Despre optimizarea seo inainte de lansarea unui site

Published

on

Pentru ca in ziua de azi exista un numar extrem de mare de site-uri, sa te faci remarcat este destul de greu, daca nu colaborezi un un specialist. Competita creste din ce in ce mai mult, si atunci este absolut necesar ca optimizarea seo sa fie continuu imbunatatita.

Prin urmare, trebuie sa ai la indemana o metoda de a face optimizare inainte de a lansa un site, pentru a putea fi inaintea celor care sunt in proces de construire a brand-ului.

Iata cateva lucruri interesante si utile despre optimizarea seo inainte de lansarea efectiva a unui site.

 

Optimizeaza elementele de baza

Daca nu vrei sa apelezi la o agentie seo adult, atunci poti face chiar tu acest lucru. Construirea unei pagini ”in curand” este esentiala inainte de a construi efectiv site-ul. De ce este acest lucru important? Ei bine, ceea ce trebuie sa stii este ca motoarele de cautare ofera in general  mai multa autoritate site-urilor vechi, si prin urmare, este nevoie de mai mult timp pentru a obtine un loc fruntas in Google.

Prin crearea unei pagini ”in curand” vei avea posibilitatea sa te lansezi mai repede decat in mod normal. Robotii nu au absolut nici o treaba cu acest gen de mesaj de pe un site, acestia fiind mai mult interesati de continut, de cuvintele cheie, si mai ales de experienta utilizatorului. Noua pagina reprezinta fara indoiala o sursa excelenta de leaduri. Ceea ce trebuie tu sa faci este sa folosesti un apel puternic la actiune, apel care sa aiba puterea de a-i convinge pe cei care iti viziteaza site-ul sa completeze un formular. In schimb, le poti oferi un video sau un ghid PDF.

Daca toti acesti pasi ti se par complicati si nici nu ai experienta necesara pentru a face acest lucru, atunci cauta in zona ta o agentie seo adult. Retine ca aceasta pagina va ajuta nu doar la optimizarea seo, ci si la construirea unui brand puternic. Profesionistii care lucreaza intr-o agentie seo adult vor stii cum sa utilizeze imaginile, culorile, si mai ales sloganul si limbajul pentru a le comunica vizitatorilor punctele de baza ale comunicarii ulterioare.

 

Construieste profilurile de social media

In ceea ce priveste optimizarea seo, trebuie stiut ca este foarte important a iti creezi comunitati pe retelele de socializare inainte de lansarea propriu zisa a site-ului. Este esential sa te asiguri ca ai deja un public fidel, care s-a familiarizat oarecum cu brand-ul tau. Prin impartasirea unui continut de calitate foarte buna vei reusi sa cresti semnificativ increderea internautilor in business-ul tau, ceea ce inseamna ca iti vei construi o reputatie cu autoritate.

Creeaza profiluri complete pe retelele de socializare cele mai populare precum Facebook, Twitter, sau LinkedIn, dar si pe alte platforme care se adreseaza publicului tau tinta. Dupa ce ai facut acest lucru trebuie sa conectezi fiecare profil in parte cu pagina ”In curand”, si sa te asiguri ca potentialii tai clienti pot obtine informatiile necesare legate de lansare, apasand un singur buton.

 

Creeaza continut de calitate                                                                                                                        Orice strategie de optimizare are nevoie de continut de calitate. De ce? Ei bine, pentru ca acest continut va aduce trafic organic catre site-ul tau, chiar daca esti la inceput. Pentru ca acest continut trebuie urcat periodic, este necesar sa te pregatesti dinainte cu mai multe articole, pentru a avea cat mai multi vizitatori.

In unele cazuri, este o idee excelenta ca inainte de lansare sa incepi un blog. Facand acest lucru, vei avea posibilitatea sa faci anunturi pre-lansare si sa adaugi in permanenta continut nou si interesant. Mai mult decat atat, trebuie sa te asiguri ca acest continut are potential sa atraga link-uri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Impactul tehnologiei asupra dezvoltării industriei jocurilor de noroc

Published

on

În prezent, cu siguranță tehnologia poate avea un impact important asupra unei industrii. Se pare că lucrurile merg foarte bine pentru jocurile de noroc online care, daatorită inovațiilor din ultimii ani, au reușit să crească într-un ritm extraordinar. Dacă tendința va continua, piața jocurilor de noroc online va valora 65 miliarde de lire sterline în 2024. Motorul principal al acestei îmbunătățiri enorme a fost faptul că tehnologia a deschis o mulțime de uși către un nou val masiv de clienți și a atins o audiență semnificativ mai mare decât casele de pariuri tradiționale și cazinourile online, care pun la dispoziția clienților o gamă variată de jocuri cazino.

Experții din industrie prezic că, pe măsură ce tot mai multe țări continuă să legalizeze jocurile de noroc online, dimensiunea tortului va crește și mai mult. SUA, de exemplu, a aprobat o lege federală în mai 2018 care înlătură interdicția de a paria online, statele fiind nevoite să decidă ce să facă. Unele state precum New Jersey au permis imediat pariurile sportive, iar primele luni de activitate au arătat că este o situație câștigătoare atât pentru operatori, cât și pentru stat (care beneficiază de impozitul pe jocuri de noroc).

În acest articol, vom discuta despre modul în care industria jocurilor de noroc online crește până la niveluri fără precedent, datorită îmbunătățirilor tehnologice.

Jocurile mobile la cel mai înalt nivel

Dacă aveți vârsta legală pentru jocurile de noroc, atunci veți fi deja vizați de anumite reclame online pentru jocuri de noroc. A fost creată o cantitate considerabilă de aplicații mobile, iar tehnologia a permis o îmbunătățire semnificativă în ultimii 10 ani: aproape fiecare companie de jocuri de noroc are acum una sau mai multe aplicații mobile de ultimă generație, care pot fi utilizate fără probleme pe toate dispozitivele.

Pariurile sportive sunt cea mai mare piață pentru consumatorii de telefonie mobilă. În Marea Britanie, de exemplu, marea majoritate a adulților pariază pe sport cel puțin o dată în viață. Tehnologia a crescut în mod semnificativ numărul utilizatorilor de telefoane mobile sau tablete în ultimii ani și, ca efect direct, de asemenea, numărul de persoane care pariază folosind aceste dispozitive: 51% în 2018 față de 2017, potrivit Comisiei pentru jocurile de noroc din Marea Britanie.

Această tendință este puțin probabil să se schimbe dacă luați în considerare faptul că dispozitivele mobile devin la fel de puternice precum PC-urile: plasarea unui pariu sau jucarea de jocuri cazino la un cazinou online și posibilitatea de a vă bucura de o experiență excelentă de jocuri este posibilă datorită îmbunătățirilor tehnologiilor, iar industria jocurilor de noroc este în curs de dezvoltare.

Prin urmare, nu este surprinzător că toate sporturile importante fac reclamă jocurilor de noroc online. Din ce în ce mai multe echipe sunt sponsorizate de firme de jocuri de noroc și indiferent de stadionul pe care ne aflăm, putem vedea reclame de tip banner care îndeamnă oamenii să parieze sau să încerce cazinoul lor online.

Dacă înainte jucătorii care doreau să se confrunte cu un dealer adevărat erau nevoiți să meargă la un cazinou offline, acum nu mai este nevoie de acest lucru. Tehnologia s-a îmbunătățit până la un nivel care le permite jucătorilor să participe la jocuri de cazino care sunt transmise în timp real dintr-un cazinou offline. Experiența este atât de realistă, încât jucătorii pot interacționa în timp real, atât cu dealerul, cât și cu alți jucători, exact ca și cum ar fi făcut într-un cazinou offline.

Sosirea rețelelor mobile 5G va face telefonul holografic/ apelurile video o realitate și puteți fi siguri că această nouă tehnologie va fi integrată imediat în lumea jocurilor de noroc online. După ce multe companii explorează deja modul de utilizare a realității virtuale pentru a îmbunătăți experiența de joc a jocurilor lor. Prin crearea unei experiențe mai imersive, ei vor putea atrage și acei jucători care merg regulat în cazinourile terestre, dar și generațiile mai tinere.

Reglementările privind jocurile de noroc sunt din ce în ce mai relaxate în întreaga lume și acest lucru crește, de asemenea, randamentul. Europa este de departe cel mai valoros continent în ceea ce privește jocurile de noroc online, deoarece a contribuit cu 15 miliarde de lire sterline în 2018. Acest lucru se întâmplă mai ales pentru că în Europa se poate paria legal aproape oriunde.

În România piața jocurilor de noroc este în creștere, contribuind la PIB-ul țării cu circa 1 miliard de euro și 300 de milioane de euro la bugetul de stat.  La fel se întâmplă și în Marea Britanie unde, deși Comisia pentru jocuri de noroc  controlează bine industria, amploarea jocurilor de noroc online este impresionantă. Britanicii sunt constant expuși  la reclame despre jocuri de noroc. SUA vrea să urmeze exemplul.

Până în acest moment, patru state americane au legalizat jocurile de noroc online și se așteaptă ca altele să facă la fel, astfel încât industria să crească masiv. Țări precum Japonia iau, de asemenea, măsuri pentru legalizarea cazinourilor online și același scenariu se întâmplă în multe țări africane.

Unul dintre principalele motive pentru care o mulțime de țări sunt dornice să legalizeze jocurile de noroc online este faptul că aduc venituri uriașe, care pot fi apoi utilizate pentru finanțarea serviciilor publice precum spitale, transporturi, școli și așa mai departe.

Tehnologia continuă să modeleze industria în viitor

La început, cazinourile online și site-urile de pariuri arătau foarte primitiv, în comparație cu standardele de astăzi. Tehnologia a îmbunătățit enorm experiența jocurilor de noroc online pe parcursul ultimului deceniu.

 

În zilele noastre, efectuarea unei depuneri în contul dvs. se face aproape imediat și aveți un serviciu de asistență 24/7 live pregătit să vă ajute cu orice întrebări. Experiența jocurilor de noroc online a devenit mult mai interactivă. Jucătorii pot discuta între ei și cu dealerul în timp ce urmăresc jocul în transmisie live.

VR- realitate virtuală

Momentan, cazinoul live este punctul culminant al tehnologiei de jocuri de noroc online: jucătorii pot avea o experiență de cazino foarte apropiată de cea tradițională, fără a fi nevoiți să părăsească confortul casei. În plus, sloturile video și jocurile virtuale devin din ce în ce mai captivante și, în unele cazuri, seamănă cu filmele. Cu toate aceste oportunități disponibile din confortul propriului lor living, nu este surprinzător că mulți preferă jocurile online.

În viitor, ne așteptăm ca tehnologia să continue să modeleze industria jocurilor de noroc și să aducă tot mai multe venituri. Până la urmă, aceasta este o tendință care nu poate fi oprită și chiar dacă reglementările sunt foarte stricte, popularitatea jocurilor de noroc nu este redusă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: