Connect with us

ALL MEDIA

Radu Vâlcan şi Mădălina Drăghici – scenă de dragoste sub apă (galerie foto)

Published

on

 



Radu Vâlcan şi Mădălina Drăghici fac dragoste sub apa, în piscină, la răsăritul soarelui, în episodul de miercuri, 13 octombrie, al telenovelei ,,Iubire şi onoare”, care se difuzează de la 20.30, ACASĂ.

La filmările ce au avut loc în Turcia în luna mai, Radu Vâlcan şi Mădălina Drăghici au filmat o secvenţă de dragoste plină de romantism şi pasiune în piscină, la primele ore ale dimineţii: ,,Scena de dragoste s-a filmat în Bodrum într-o dimineaţa la ora 5. Afară era cumplit de frig iar apa era rece. Am încercat sărutul ,,sub apa”. La ,,Actiune!” trebuia să ne scufundam şi să ne sărutăm. Am încercat de mai multe ori până să ne iasă, dar a fost o secvenţă amuzanta”, spune Mădălina Drăghici.
După câteva evenimente neplăcute pe care le-a trăit la recenta ei sosire în Emiratul Beled el Noor, Ilinca (Mădălina Drăghici) încearcă să se adapteze legilor locale musulmane şi îmbracă hainele pe care le poartă femeile arăboaice atunci când iese în oraş alături de Amir. Cei doi îndrăgostiţi se plimbă pe străduţele pline de flori, aleargă, se îmbrăţişează şi se bucură de fiecare moment petrecut împreună: ,,Aproape o zi întreagă am filmat secvenţele cu plimbarea în Bodrum. Ne-am amuzat cu toţii la încercările eşuate ale Ilincai de a bea un suc, de mânca sau de a săruta cu burka pe faţă. Totuşi a fost greu să stai cu acele haine lungi când afară erau 40 de grade. Într-o pauză de filmare, Radu şi cu mine, îmbrăcaţi în hainele arăbeşti, am mers la o cafenea”, povesteşte vedeta ACASĂ.

Tot în episodul de miercuri telespectatorii pot vedea imagini inedite cu Oxana (Diana Dumitrescu) în timp ce face scufundări în Marea Egee şi imagini spectaculoase cu peşti multicolori şi floră subacvatica. Diana Dumitrescu, posesoare a unui brevet de scufundări, a fost foarte încântată la filmarea acestor secvenţe: ,,Brevetul de scuba diving îl am de 3 ani iar pe parcursul acestor ani am tot făcut cursuri. Prima dată am făcut acest curs cu Ducu. Eu sunt acum ,,Advanced Open Water Diver Nitrox Level” iar el este mmDive Master”, brevet pe care şi l-a luat în Turcia. Am văzut locuri foarte frumoase, nave scufundate, un cargo de armată iar soţul meu a văzut şi o maşină scufundată. Toate secvenţele filmate sub apă pentru telenovelă sunt filmate de Ducu”, povesteşte frumoasă actriţă.

Miercuri, de la ora 17.30 în cadrul emisiunii ,,Povestiri adevarate”, telespectatorii ACASĂ vor putea vedea imagini de making of din Turcia atât de la filmarea secvenţei de dragoste din piscină cât şi cele cu protagoniştii de pe străduţele din Bodrum.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending