Connect with us

A-Z NEWS

Raluca Duta, despre secretele Real Time Marketing

Published

on

Reclame

Raluca Duta, Community Manager GolinHarris, este speaker pe 21 noiembrie la PR Academy, platforma ce înglobează o serie de workshop-uri avansate, dedicate practicienilor din relații publice și comunicare, organizată de Evensys.

Duță va vorbi în cadrul workshop-ului PR Innovation despre Real Time Marketing, un trend actual al industriei de comunicare, ce presupune o strategie de acțiune în timp real pentru brandul pe care îl reprezinți, o strategie adaptată la subiectele de pe agenda zilei.

Duță va împărtăși audienței exemple de Real Time Marketing pe care agenția le-a implementat deja pentru clienți din portofoliu, prin echipa The Bridge™ GolinHarris, un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris unic pe piața din România și o platformă unică în industria globală de PR.

„Real Time Marketing înseamnă acțiune, viteză, inspirație și monitorizare atentă și continuă a pieței: trebuie să fii la curent 24/24 cu ceea ce se întâmplă în jur, în agenda zilei, în social media, în buletinul de știri de la televizor, pe wall-urile de Facebook, pe bloguri, în toate mediile, ca să poți specula cea mai bună oportunitate pentru brandul tău. Apoi, acțiunea trebuie să aibă potențial de engagement, iar mesajul trebuie adaptat în funcție de mediul în care îl lansezi. Real Time Mraketing este bazat pe creativitate și un generator incredibil de poveste și, deci, de awareness, într-un moment al comunicării în care mesajele seci de tip reclamă transmise de brand mișcă un public din ce în ce mai restrâns. Real Time Marketing înseamnă să fii relevant pentru clienții brandurilor pentru care comunici, într-un moment în care consumatorii sunt conectați permanent la multiple surse de informare și interacționează non-stop cu brandurile”, spune Raluca Duță, Community Manager GolinHarris.

Conform unui studiu pe care GolinHarris SUA l-a realizat la începutul anului 2012 despre Real Time Marketing, oamenii care aud despre acțiuni specifice de RTM sau interacționează sub o formă sau alta cu brandul sub cupola RTM sunt mult mai dispuși să asculte mesajele unui brand și să îl ia în considerare la cumpărare.

În cadrul workshop-ului de PR Innovation vor fi abordate și alte teme, precum Visual Communication, Integrated Communication și Creativity in PR.

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending