Connect with us

ALL MEDIA

Raluca Ene, Chapter 4 România: „Am deschis agenția într-un birou cu doar un laptop și un telefon mobil”

Published

on

Chapter 4 România este agenția de PR cu cea mai rapidă ascensiune din România, conform studiului care evaluează performanța în industria de PR realizat de revista BIZ și Unlock Market Research.

Studiul a pus în balanță informații despre performanța financiară și indicatorii de imagine a 36 de agenții din piața locală de profil.

„Am deschis agenția într-un birou cu doar un laptop și un telefon mobil. Între timp, ne-am crescut echipa la șase colegi și ne-au trecut prin mână peste cincizeci de clienți și nenumărate proiecte. Ne bucurăm mult pentru recunoașterea primită  și le mulțumim tuturor clienților noștri pentru încredere și pentru echipa excelentă pe care o facem împreună cu fiecare dintre ei”, a spus Raluca Ene, Managing Director Chapter 4 România.

După mai puțin de trei ani de la lansare, conform studiului Unlock Market Research, Chapter 4 România a intrat direct pe locul 15 în top 20 cele mai bune agenții de pe piață, clasamentul reflectând mixul de rezultate financiare ale agențiilor cu percepția acestora în rândul celor mai importante companii-client din piață. De asemenea, Chapter 4 România a fost a doua agenție după creșterea cifrei de afaceri în 2013 comparat cu 2012 și pe locul 7 în ceea ce privește profitabilitatea obținută în 2013 (profitul raportat la numărul de consultanți din echipă).

Conform rezultatelor financiare înregistrate în 2013, Chapter 4 România a fost subsidiara cu cea mai rapidă creștere din rețeaua regională Chapter 4 Group. Acest fapt a contribuit, în această primăvară, la primirea titlului de „Eastern European Consultancy of the Year” obținut de Chapter 4 Group din partea The Holmes Report, cea mai importantă sursă de știri și informații pentru profesioniștii din relații publice din lume, surclasând finaliști ca Ewing, Grayling, MSLGroup și 24/7.

Înființată în anul 2012, agenția de relații publice Chapter 4 România este subsidiara locală a rețelei Chapter 4 Group. Aceasta desfășoară activități de relații publice și comunicare de marketing în Europa Centrală și de Sud-Est (CEE/SEE) și este reprezentant exclusiv în regiune al Burson-Marsteller, una dintre cele mai importante rețele de relații publice și de comunicare din lume. La nivel local, agenția este parte din GMP Group.

Chapter 4 România are o experiență extinsă în corporate și brand PR, employer branding, relații cu presa și evenimente pentru companii din domenii precum IT&C, FMCG și farma, transporturi, casă & grădină, retail. Printre clienții agenției se numără: Ixia, Ericsson, Plaut, Gedeon Richter, Farmec, DB Schenker Rail, Lufthansa, Lactalis.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

comments

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Locuri de muncă în România

Locuri de muncă în România

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending