Connect with us

Digital

Ran Events Communication exersează creativitatea zi de zi

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto credit: Ran Events Communication

Industria filmului este într-o continuă dinamică. Şi campaniile de PR sunt la fel. Pentru că fără spectatori, filmele nu sunt complete. De la „Woman in Gold” (Femeia în aur), „The Imitation Game” (Jocul Codurilor) şi „Burnt” (Super Chef) şi până la The Avengers (Răzbunătorii) sau seria The Hobbit (Hobbitul), indiferent de scenariu şi publicul ţintă, toate filmele au în spate campanii complexe de PR şi media care se construiesc cu mult timp înainte. Şi nu mai este important să faci totul ca la carte, ci să găseşti acel cârlig în comunicare şi să alegi tacticile şi mesajele în funcţie de fiecare canal media şi de cei cărora li se adresează.

„Pentru fiecare film, provocarea este de a oferi publicului ţintă experienţe memorabile, pe măsura anvergurii sau specificului filmului. Promovarea începe cu câteva luni înainte de lansarea unui film şi presupune un mix de comunicare eficient şi de impact – PR, evenimente, proiecte speciale, publicitate convenţională şi neconvenţională, parteneriate media, social media. Multe detalii şi termene limită, creativitate şi viteză de reacţie care se traduc în ore şi munca unei echipe pasionate şi dinamice”, a declarat Andreea Zidaru (General Manager, Forum Film România).

Cele mai aşteptate filme ale toamnei acestui an beneficiază de campanii de PR creative, eficiente şi complexe, menite să atragă publicul în sălile de cinematograf. „James Bond: SPECTRE”, „Jocurile Foamei: Revolta – Partea a 2-a” (premiera pe 20 noiembrie) şi „Star Wars: Trezirea Forţei” (premiera pe 18 decembrie) sunt producţii care beneficiază de întreg arsenalul de PR – activări, evenimente şi proiecte speciale, mesaje tactice în online şi offline, materiale şi interviuri în exclusivitate, concursuri şi buzz în social media.

„În ultimii doi ani am realizat campanii de PR pentru un număr de aproximativ 40 de filme şi fiecare film înseamnă o nouă provocare din punct de vedere al comunicării. Există o complexitate de gusturi şi trebuie să avem permanent mesajele împachetate atractiv şi relevant pentru publicul ţintă. Este esenţial să găsim acele tactici care să capteze atenţia şi să fie memorabile, pentru a-i atrage pe spectatori la cinema. Iar cel de-al 24-lea film din seria James Bond ne-a provocat să venim cu o abordare creativă”, a spus Raluca Zamfir (Managing Partner, Ran Events Communication).

Cifrele pun în lumină efortul şi implicarea tuturor, de la actori la echipa de filmare şi producţie, de la marketing la PR. „SPECTRE” a debutat pe primul loc şi în box-office-ul românesc, având aproape 103.000 de spectatori în primul weekend de la lansare, şi a generat vânzări de bilete de aproape 509.000 de dolari – devenind şi filmul din seria James Bond cu cel mai bun opening weekend. Iar după doar o săptămână de la premiera românească, „SPECTRE” a depăşit deja 210.000 de spectatori.

SPECTRE

SPECTRE_Diana Enciu_Alina Tanasa

SPECTRE_presa

„SPECTRE” este cel de-al 24-lea film din celebra franciză britanică „James Bond” şi cel de-al patrulea film cu actorul Daniel Craig în rol principal, după „Casino Royale” (2006), „Quantum of Solace” (2008) şi „Skyfall” (2012).

În doar şapte zile de la premiera sa regală de la Londra, unde au participat şi Ducele şi Ducesa de Cambridge şi Prinţul Harry, „SPECTRE” a întrecut toate recordurile de box office din Regatul Unit şi a înregistrat încasări de aproximativ 63,8 milioane de dolari, devenind filmul cu cea mai bună deschidere din toate timpurile, în UK. Mai mult, filmul a debutat pe primul loc în box office în întreaga lume, având în primul weekend încasări de aproape 200 de milioane de dolari. „SPECTRE” a înregistrat încasări de 300 de milioane de dolari în mai puţin de două săptămâni, incluzând cele 73 de milioane de dolari de la premiera din SUA.

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0