
Ran Events Communication exersează creativitatea zi de zi
-
Andreea Bălan și Andreea Antonescu, Cătălin Bordea și Nelu Cortea: luptă spectaculoasă la sol, în aer și pe apă, în Marea Finală America Express
-
Partida Andorra – România, transmisă de Antena 1, lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public
-
Raed Arafat, invitatul ediției de duminică, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”
-
Primul podcast acceptat de Mădălina Crețan după dispariția soțului său: Lady Nosfe la Mihai Morar
Industria filmului este într-o continuă dinamică. Şi campaniile de PR sunt la fel. Pentru că fără spectatori, filmele nu sunt complete. De la „Woman in Gold” (Femeia în aur), „The Imitation Game” (Jocul Codurilor) şi „Burnt” (Super Chef) şi până la The Avengers (Răzbunătorii) sau seria The Hobbit (Hobbitul), indiferent de scenariu şi publicul ţintă, toate filmele au în spate campanii complexe de PR şi media care se construiesc cu mult timp înainte. Şi nu mai este important să faci totul ca la carte, ci să găseşti acel cârlig în comunicare şi să alegi tacticile şi mesajele în funcţie de fiecare canal media şi de cei cărora li se adresează.
„Pentru fiecare film, provocarea este de a oferi publicului ţintă experienţe memorabile, pe măsura anvergurii sau specificului filmului. Promovarea începe cu câteva luni înainte de lansarea unui film şi presupune un mix de comunicare eficient şi de impact – PR, evenimente, proiecte speciale, publicitate convenţională şi neconvenţională, parteneriate media, social media. Multe detalii şi termene limită, creativitate şi viteză de reacţie care se traduc în ore şi munca unei echipe pasionate şi dinamice”, a declarat Andreea Zidaru (General Manager, Forum Film România).
Cele mai aşteptate filme ale toamnei acestui an beneficiază de campanii de PR creative, eficiente şi complexe, menite să atragă publicul în sălile de cinematograf. „James Bond: SPECTRE”, „Jocurile Foamei: Revolta – Partea a 2-a” (premiera pe 20 noiembrie) şi „Star Wars: Trezirea Forţei” (premiera pe 18 decembrie) sunt producţii care beneficiază de întreg arsenalul de PR – activări, evenimente şi proiecte speciale, mesaje tactice în online şi offline, materiale şi interviuri în exclusivitate, concursuri şi buzz în social media.
„În ultimii doi ani am realizat campanii de PR pentru un număr de aproximativ 40 de filme şi fiecare film înseamnă o nouă provocare din punct de vedere al comunicării. Există o complexitate de gusturi şi trebuie să avem permanent mesajele împachetate atractiv şi relevant pentru publicul ţintă. Este esenţial să găsim acele tactici care să capteze atenţia şi să fie memorabile, pentru a-i atrage pe spectatori la cinema. Iar cel de-al 24-lea film din seria James Bond ne-a provocat să venim cu o abordare creativă”, a spus Raluca Zamfir (Managing Partner, Ran Events Communication).
Cifrele pun în lumină efortul şi implicarea tuturor, de la actori la echipa de filmare şi producţie, de la marketing la PR. „SPECTRE” a debutat pe primul loc şi în box-office-ul românesc, având aproape 103.000 de spectatori în primul weekend de la lansare, şi a generat vânzări de bilete de aproape 509.000 de dolari – devenind şi filmul din seria James Bond cu cel mai bun opening weekend. Iar după doar o săptămână de la premiera românească, „SPECTRE” a depăşit deja 210.000 de spectatori.
„SPECTRE” este cel de-al 24-lea film din celebra franciză britanică „James Bond” şi cel de-al patrulea film cu actorul Daniel Craig în rol principal, după „Casino Royale” (2006), „Quantum of Solace” (2008) şi „Skyfall” (2012).
În doar şapte zile de la premiera sa regală de la Londra, unde au participat şi Ducele şi Ducesa de Cambridge şi Prinţul Harry, „SPECTRE” a întrecut toate recordurile de box office din Regatul Unit şi a înregistrat încasări de aproximativ 63,8 milioane de dolari, devenind filmul cu cea mai bună deschidere din toate timpurile, în UK. Mai mult, filmul a debutat pe primul loc în box office în întreaga lume, având în primul weekend încasări de aproape 200 de milioane de dolari. „SPECTRE” a înregistrat încasări de 300 de milioane de dolari în mai puţin de două săptămâni, incluzând cele 73 de milioane de dolari de la premiera din SUA.
-
Vedete2 săptămâni ago
Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA
-
Vedete2 săptămâni ago
Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”
-
Premieră TVo săptămână ago
Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2
-
Reality Show2 săptămâni ago
SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!
-
Vedete4 zile ago
Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs
-
Emisiuni3 săptămâni ago
Au început filmările pentru cel de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă
-
Reality Showo săptămână ago
Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu”
-
Reality Show3 săptămâni ago
Victorii pentru Războinici, lacrimi și conflicte pentru Faimoși, la Survivor: ”Indiferent de tensiuni, sunt și momente foarte frumoase”
-
Reality Show4 zile ago
Șapte concurenți se află în pericol de eliminare la Survivor România! Diseară… ”urmează un moment epocal”
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express, prima opțiune a telespectatorilor! Diseară, cea mai mare comoară aduce imunitatea! Finala se apropie!
-
Reality Show5 zile ago
Faimoșii au câștigat Jocul de Captivitate, însă au pierdut Imunitatea! Triburile continuă lupta, astăzi, de la PRO TV!
-
Premieră TV5 zile ago
Gala umorului” revine cu un nou sezon la TVR 1. Gazdele fi actorul Dragoş Huluba şi noua sa parteneră de prezentare, actriţa Mirela Zeţa.
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express își păstrează poziția de lider! Amuleta aduce adrenalină la maximum: sporturi extreme într-un peisaj spectaculos
-
Analize Audiente TV3 săptămâni ago
America Express, pe primul loc în topul audiențelor. Diseară se decid echipele care intră în etapa semifinală
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
După 8 etape, Puya și Melinda și-au încheiat aventura pe Drumul aurului, la AMERICA EXPRESS