Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT | BRAT: Peste jumătate dintre utilizatori accesează internetul şi din alt loc decât acasă

Avatar

Published

on

Peste 80% dintre persoanele din România utilizează internetul de acasă, însă acesta este din ce în ce mai accesat şi din afara casei, informeaza Mediafax. 

Conform sursei citate, utilizarea internetului creşte continuu în România ultimilor ani, iar acesta devine un mediu de masă. Penetrarea internetului în universul persoanelor cu vârsta între 14-74 de ani, din mediul urban România, a ajuns la 67% şi a înregistrat o creştere accelerată în perioada 2007-2010, urmată de o creştere moderată de aproximativ 2% pe an în ultimii 3 ani.Acoperind în primii ani generaţiile tinere din marile centre urbane, internetul se extinde treptat şi spre generaţiile mai vârstnice sau către persoanele locuind în oraşe mici sau mijlocii.

Folosind rezultatele SNA FOCUS şi SATI, BRAT a realizat un profil detaliat al utilizatorilor de internet, cu accent pe locul de unde aceştia se conectează la acest mediu.

Deşi rămâne intens utilizat şi de acasă – peste 80% dintre persoane -, internetul este din ce în ce mai utilizat şi din afara casei. Dacă, în ceea ce priveşte utilizarea internetului de acasă, creşterea anuală este modestă şi legată în special de extinderea reţelelor de cablu ale marilor operatori telecom către oraşele mici, în ceea ce priveşte folosirea internetului din afara casei, evoluţia este semnificativă şi strâns legată de utilizarea noilor tehnologii – internet mobil, telefoane inteligente, tablete.

O comparaţie a caracteristicilor socio-demografice şi a preferinţelor de consum ale persoanelor care utilizează internetul doar de acasă versus cele care se conectează şi din afara casei (birou, şcoală, facultate etc) arată faptul că persoanele care utilizează acest mediu şi din afara casei sunt mai tinere, mai active, cu locuri de muncă mai calificate, de regulă în funcţii de conducere.

În ceea ce priveşte consumul media, persoanele care se conectează la internet şi din afara casei petrec mai puţin timp la TV şi la radio decât utilizatorii care se conectează doar de acasă. Două treimi dintre utilizatorii de internet care nu se uită deloc la TV în timpul săptămânii folosesc acest mediu şi din afara casei. Cei care folosesc internetul şi din afara casei au asimilat rapid noile tehnologii, folosesc în mod curent tablete, telefoane inteligente sau internetul mobil. Peste un milion de persoane accesează internetul de pe telefoane mobile, în timp ce peste un sfert de milion de persoane se conectează din afara casei folosind tablete.

Peste trei sferturi dintre cei care fac zilnic operaţiuni bancare online folosesc internetul şi din afara casei. Internetul le oferă acestora, pe lângă informaţiile necesare pentru a decide asupra produselor şi serviciilor pe care le achiţionează, şi modalitatea practică de a le achiziţiona (e-commerce). Persoanele care folosesc internetul din afara casei intenţionează într-o măsură mai mare să îşi achiziţioneze în următorul an o maşină nouă sau o locuinţă.

Analizând în detaliu volumul de trafic al site-urile relevante din categoriile ştiri generale, economic financiar, locuri de muncă, lifestyle feminin, tabloid, familie copii, se observă o dublare a traficului în zilele lucrătoare faţă de sfârşitul de săptămână. Aceasta dovedeşte că volumul consumului de internet din afara casei este semnificativ şi influenţează volumul de trafic consumat global la nivelul întregului studiu.

În concluzie, există o diferenţă între persoanele care utilizează internetul de acasă faţă de cele care îl utilizează din afara casei, atât sub aspectul volumului de trafic consumat, cât şi al profilului socio-demografic şi de consum. Astfel, atât în cercetarea de media, cât şi în planificarea media, în crearea de grupuri ţintă adecvate, cele 2 grupuri de utilizatori trebuie tratate individual.

Analiza a fost realizată pe baza livrării SNA FOCUS corespunzătoare perioadei de măsurare ianuarie 2012 – februarie 2013 şi din rezultatele de trafic şi audienţă ale SATI, din cea mai recentă livrare – decembrie 2012-februarie 2013.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Percepție greșită vs adevăr – lucruri nespuse despre videochat

Avatar

Published

on

Pentru că videochat-ul este asociat dese ori cu vulgaritatea, este necesar să se facă puțină lumină în acest caz, să se expună o dată pentru totdeauna detaliile ce stau la baza acestei industrii. Nu puține sunt persoanele care duc totul la extrem ajungând să asocieze videochat-ul chiar și cu prostituția.

Lipsa de cunoaștere în cauză este factorul declanșator al tuturor acestor asocieri problematice, deloc adevărate. O bună cunoaștere a tainelor ce stau la baza videochat-ului ar putea evapora cu brio toate aceste dubii.

Vulgaritate sau comunicare?

Înainte ca publicul român să își dea cu părerea despre ce înseamnă în adevărul sens al cuvântului videochat-ul, el trebuie să știe că la bază stă comunicarea. O femeie este considerată ca fiind perfectă pentru a fi model de videochat doar dacă are bune abilități de comunicare – acesta este și un criteriu de angajare.

În plus, nu puține sunt studiourile de videochat care activează pe două platforme – una adult și una non adult. Din acest lucru reiese că nu este totul despre nuditate în acest domeniu de activitate. De exemplu, platformele pe care lucrează modelele de la BeYou Studio sunt blocate în România, deci modelele trebuie să cunoască cel puțin la nivel minim o limbă de circulație internațională. Mai pe scurt, comunicarea este cheia succesului fiecărui model în parte.

Câștigurile din videochat – reale sau făcute publice doar pentru a atrage?

Câștigurile din videochat – un al subiect de interes, pus de multe ori sub semnul întrebării. Pentru a lămuri acest aspect, cum că toate aceste câștiguri de care lumea vorbește sunt reale, trebuie menționat că modelele lucrează doar pe bază de contract de muncă individual. Ele plătesc, precum în cazul altor job-uri, taxele aferente la stat.

Toate sumele de bani pe care modelele le câștigă au un scop bine definit – atingerea independenței financiare mult dorite și dobândirea statutului de model de videochat cu acte în regulă. Totuși, BeYou Studio are pregătit ceva în plus pentru modele, ceva nou și atractiv – bonusurile numeroase. În cadrul acestui studio, modelele pot beneficia de bonus de recomandare, dar și de bonus de bun venit – 500$ dintr-un foc, dacă se poate spune așa.

Un alt avantaj cu care intră în contact modelele de videochat se referă la faptul că nu există un salariu maxim pe care îl pot câstiga. Bineînțeles, există unul minim lunar, iar cel maxim ține de performanțele fiecărui model în parte. Cu cât activitatea unui model este mai intensă, are mai multe încasări, cu atât salariul pe care îl va primi va fi mai mare.

Posibilitatea de dezvoltare pe toate planurile nu este un mit!

Având în vedere că videochat-ul este despre comunicare, activând un timp îndelungat în acest domeniu și profesând zilnic, capacitățile de comunicare ale modelelor vor atinge performanța pe zi ce trece. Acesta este doar unul dintre planurile după care fetele se pot dezvolta vizibil.

Al doilea lucru, mână în mână cu dezvoltarea este totalitatea cunoștințelor unei limbi de circulație internațională. La BeYou Studio, pentru a fi angajate, modelele trebuie să vină cu un pachet de cunoștințe minime în acest sens. Echipa le dă posibilitatea să evolueze, să dobândească bune abilități de comunicare în limba engleză. Dezbătând subiecte zilnic cu cei interesați, dezvoltarea pe acest plan este mai mult decât sigură.

De la dezvoltarea pe aceste două planuri până la o carieră de succes în acest domeniu nu mai este decât un pas. Totalitatea femeilor ce activează ca modele de videochat sunt selectate pentru frumusețea lor aparte și pentru dorința neînfricată de a se dezvolta pe toate planurile prin intermediul videochat-ului, cea mai simplă modalitate.

Independența financiară nu mai este un mit atunci când la baza tuturor ședințelor de videochat stă determinarea necontenită a modelelor. Nu puține sunt cele cu o ambiție de fier, cele ce au înțeles că doar având un astfel de job pot avea tot ce își doresc – casă, mașină, haine de firmă, dar și posibilitatea de a rămâne cu bani în plus la fiecare sfârșit de lună.

BeYou Studio, studio de videochat din București, își mărește constant echipa – dezvoltarea este țelul echipei. Cele interesate de un job în acest domeniu, al oportunităților pe toate planurile, pot accesa beyou-studio.ro pentru a afla și mai multe detalii despre ce propune munca de model de videochat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cântare acustică LIVE cu Horia Brenciu și concert Bryan Adams, la 4 ani de Digi FM

Avatar

Published

on

Câți oameni pot cânta LIVE, acustic, în studioul Digi FM, pe o suprafață de maxim 20 mp? Răspunsul este 16 persoane. Echipa Digi FM a făcut testul în dimineața aceasta, 11 noiembrie 2019, la aniversarea a 4 ani de Digi FM. Cu studioul plin până la refuz, la cea mai strașnică încălzire pentru sărbătoarea de diseară, respectiv concertul Bryan Adams de pe BT Arena de la Cluj.                                                                                        

Nu a fost nevoie decât de matinalii Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Florin Negruțiu și Radu Paraschivescu, de Horia Brenciu, care nu a venit singur, ci însoțit de HB Orchestra, de prietenul Claudiu Pândaru și de echipa de știri Digi FM, care, chiar și sub asediu muzical, și-a livrat buletinele de știri din 30 în 30 de minute, impecabil. Și pentru că petrecerea a depășit bine orele de matinal, tuturor li s-a alăturat și Ramon Cotizo, care a cântat în premieră și nesilit de nimeni „Cancion del mariachi”.      Pozele și live-ul de pe pagina Facebook vorbesc probabil de la sine, ce nu se vede acolo este plecarea matinalilor spre aeroport, ca să ajungă rapid la concertul lui Bryan Adams, concert aniversar, pe care îl vor savura alături de cei patru câștigatori Digi FM care îi însoțesc pe BT Arena.

”Îi mulțumim unicului Horia Brenciu și HB Orchestra pentru o dimineață impresionantă la București și pornim cu mare chef de petrecere spre Cluj. Întâlnirea cu Bryan Adams este pentru noi și ascultătorii noștri cel mai așteptat moment al sărbătorii. Să ai ocazia să vorbești cu o așa vedetă importantă este un motiv de bucurie, dar și un prilej de a vedea lumea dintr-o perspectivă diferită. Iar eu, unul, de abia aștept să vorbesc cu Bryan despre muzică și cealaltă pasiune a sa, fotografia. Sper ca și câștigătorii noștri să aștepte cu aceeași emoție întâlnirea”, ne-a spus colegul Cătălin Striblea pe picior de plecare.

Multe mulțumiri și partenerilor de la Global Records, Universal Musi, Media Pro Music și Gala Catering pentru cadourile aniversare.

Ca să știi. Digi FM este combinația ideală de știri, dezbateri de substanță, interviuri cu “oameni de colecție” și cea mai bună muzică. Alături de Pro FM, cea mai longevivă stație radio din România, Dance FM și Chill FM, cele patru posturi fac parte din grupul Digi | RCS & RDS, care mai  deține și televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile tematice Digi World, Digi Life și Digi Animal World și televiziunile muzicale UTV, Music Channel și Hit Music.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

ZU TV transmite live finala ESL Southeast Europe Championship la Counter Strike

Robert Mutes

Published

on

Sâmbãta aceasta, de la ora 16:00, ZU TV transmite live marea finala ESL Southeast Europe Championship la Counter Strike. Unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale anului din industria gaming-ului va avea loc la acest sfârşit de sãptãmânã la Palatul Parlamentului din Bucureşti, iar postul de televiziune ZU TV va transmite live marea finalã de e-sports la Counter Strike, chiar la aniversarea a 20 de ani de la crearea unuia dintre cele mai reprezentative titluri din istoria jocurilor video.

Aşa cum şi-a obişnuit deja participanţii, şi anul acesta Bucharest Gaming Week va aduce împreunã de la pasionaţi de e-sports, gameri dedicați și dezvoltatori de jocuri din România până la specialiști din industria de game development, noua ediție va prezenta publicului noile jocuri create în România, noile oportunități ale industriei și cele mai tari competiții de esports.

Citeste si „CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF”.

Foto: ZU TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: