Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT | BRAT: Peste jumătate dintre utilizatori accesează internetul şi din alt loc decât acasă

Avatar

Published

on

Peste 80% dintre persoanele din România utilizează internetul de acasă, însă acesta este din ce în ce mai accesat şi din afara casei, informeaza Mediafax. 

Conform sursei citate, utilizarea internetului creşte continuu în România ultimilor ani, iar acesta devine un mediu de masă. Penetrarea internetului în universul persoanelor cu vârsta între 14-74 de ani, din mediul urban România, a ajuns la 67% şi a înregistrat o creştere accelerată în perioada 2007-2010, urmată de o creştere moderată de aproximativ 2% pe an în ultimii 3 ani.Acoperind în primii ani generaţiile tinere din marile centre urbane, internetul se extinde treptat şi spre generaţiile mai vârstnice sau către persoanele locuind în oraşe mici sau mijlocii.

Folosind rezultatele SNA FOCUS şi SATI, BRAT a realizat un profil detaliat al utilizatorilor de internet, cu accent pe locul de unde aceştia se conectează la acest mediu.

Deşi rămâne intens utilizat şi de acasă – peste 80% dintre persoane -, internetul este din ce în ce mai utilizat şi din afara casei. Dacă, în ceea ce priveşte utilizarea internetului de acasă, creşterea anuală este modestă şi legată în special de extinderea reţelelor de cablu ale marilor operatori telecom către oraşele mici, în ceea ce priveşte folosirea internetului din afara casei, evoluţia este semnificativă şi strâns legată de utilizarea noilor tehnologii – internet mobil, telefoane inteligente, tablete.

O comparaţie a caracteristicilor socio-demografice şi a preferinţelor de consum ale persoanelor care utilizează internetul doar de acasă versus cele care se conectează şi din afara casei (birou, şcoală, facultate etc) arată faptul că persoanele care utilizează acest mediu şi din afara casei sunt mai tinere, mai active, cu locuri de muncă mai calificate, de regulă în funcţii de conducere.

În ceea ce priveşte consumul media, persoanele care se conectează la internet şi din afara casei petrec mai puţin timp la TV şi la radio decât utilizatorii care se conectează doar de acasă. Două treimi dintre utilizatorii de internet care nu se uită deloc la TV în timpul săptămânii folosesc acest mediu şi din afara casei. Cei care folosesc internetul şi din afara casei au asimilat rapid noile tehnologii, folosesc în mod curent tablete, telefoane inteligente sau internetul mobil. Peste un milion de persoane accesează internetul de pe telefoane mobile, în timp ce peste un sfert de milion de persoane se conectează din afara casei folosind tablete.

Peste trei sferturi dintre cei care fac zilnic operaţiuni bancare online folosesc internetul şi din afara casei. Internetul le oferă acestora, pe lângă informaţiile necesare pentru a decide asupra produselor şi serviciilor pe care le achiţionează, şi modalitatea practică de a le achiziţiona (e-commerce). Persoanele care folosesc internetul din afara casei intenţionează într-o măsură mai mare să îşi achiziţioneze în următorul an o maşină nouă sau o locuinţă.

Analizând în detaliu volumul de trafic al site-urile relevante din categoriile ştiri generale, economic financiar, locuri de muncă, lifestyle feminin, tabloid, familie copii, se observă o dublare a traficului în zilele lucrătoare faţă de sfârşitul de săptămână. Aceasta dovedeşte că volumul consumului de internet din afara casei este semnificativ şi influenţează volumul de trafic consumat global la nivelul întregului studiu.

În concluzie, există o diferenţă între persoanele care utilizează internetul de acasă faţă de cele care îl utilizează din afara casei, atât sub aspectul volumului de trafic consumat, cât şi al profilului socio-demografic şi de consum. Astfel, atât în cercetarea de media, cât şi în planificarea media, în crearea de grupuri ţintă adecvate, cele 2 grupuri de utilizatori trebuie tratate individual.

Analiza a fost realizată pe baza livrării SNA FOCUS corespunzătoare perioadei de măsurare ianuarie 2012 – februarie 2013 şi din rezultatele de trafic şi audienţă ale SATI, din cea mai recentă livrare – decembrie 2012-februarie 2013.

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0