Connect with us

MAGAZIN

Raport Campanie: “Haideți, cu mic, cu mare, să facem școala sclipitoare!”

Published

on

 

În intervalul Oct-Dec 2017 compania Pons RO Prodcom – importator, producator și distribuitor de detergenți și produse de curățenie – a desfășurat o acțiune de Corporate Social Responsability adresată elevilor. Campania s-a desfășurat sub forma unui concurs menit să ajute tinerii să înțeleagă cât de importantă este curățenia pentru sănătatea şi dezvoltarea lor personală. Orice școală generală sau liceu din România s-a putut înscrie în acest concurs, mecanismul fiind simplu: cea mai curată sala de clasă / baie câștigă cele mai eficiente produse devotate curățeniei, pentru un an întreg!

Îndemnate de sloganul “Haideți, cu mic, cu mare, să facem școala sclipitoare!” s-au înscris la concurs nu mai puțin de 40  școli generale și licee. Elevii au dat dovadă de spirit de competiție și au postat pe pagina Facebook Asevi poze cu sala de clasă/baia sau cu școala. Pe 18 decembrie 2017 pozele și mesajele primite i-au transformat pe 21 micuți dintr-o clasă Pregătitoare și o clasă IDE la Școală Gimnazială „Alexandru Rădulești” din localitatea Mărculești, județul Ialomița, în câștigătorii concursului. Școala va primi de la Pons Ro Prodcom produse Asevi suficiente pentru întreg anul 2018!

Am fost realmente impresionați de munca depusă de tinerii care au pus mult suflet în mesajul pe care ni l-au transmis. Implicarea elevilor și profesorilor au depășit așteptările noastre. Și pentru că sinceritatea și frumusețea postărilor lor chiar merită toate premiile din lume, am decis să ‚câștige’ toți, așadar zilele următoare le va parveni un set de produse Asevi și celorlalte școli. Ne bucurăm de această receptivitate și promitem că vom reveni în curând cu noi provocări creative pentru ei.” – a declarat directorul adjunct Pons Ro Prodcom, doamna Monica Grădinaru.

Nu pot să vă descriu reacția copiilor atunci când au aflat că am fost desemnați câștigători! Acum cred că vor câștiga toate concursurile… așa încredere au în ei! Am fost încântați să vedem o astfel de inițiativă în rândul școlilor. Am participat cu mare drag și am vrut să implicăm cât mai mult elevii în această acțiune. Partea bună este că ei aplică și acasă ceea ce au văzut la școală și sunt mai atenți la curățenia din jurul lor, iar asta mi-au împărtășit chiar copiii! Și, în plus, competitivitatea în acțiunile educative este una extrem de importantă pentru parcursul lor în viață. Ne bucurăm să avem parte de produsele de curățenie Asevi pentru un an de zile, cu atât mai mult cu cât toți ne-am obișnuit cu eficiența și mirosul plăcut al produselor lor.” – a declarat doamna Udrea Eugenia, profesor pentru învățământul primar la Școala Gimnazială „Alexandru Rădulești” din localitatea Mărculești, județul Ialomița.

În România Pons Ro Prodcom s-a înființat în 1995, însă povestea Pons Quimicas a început în anul 1965 în inima Spaniei, atunci când o familie a pus bazele fabricii din dorința de a desluşi toate tainele curățeniei perfecte şi a parfumurilor persistente. Numele mărcii ASEVI provine chiar de la inițialele numelor celor cinci băieți ai fondatorului. Tehnologia de fabricare folosită, laboratoarele proprii şi experiența acumulată de-a lungul celor peste 50 ani garantează pe deplin calitatea acestor produse.

www.ponsquimicas.com

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Trei barmani români vor merge la Moscova în etapa următoare a celebrului concurs Bacardi Legacy

Published

on

 

Bacardi a încheiat cu succes etapa din România a legendarului concurs de cocktailuri pentru barmani Bacardi Legacy. După un eveniment spectaculos care a avut loc săptămâna trecută la LOFT, Andreea Brașovean, Marian Moisi și Sergiu Biriș au câștigat marele premiu pus în joc de echipa Bacardi: un loc în etapa de la Moscova! 

Bacardi Legacy este un concurs internațional care sprijină creativitatea în spiritul Bacardi și provoacă barmanii să găsească rețeta ideală pentru următorul cocktail de renume internațional, așa cum au devenit la rândul lor Mojito, Daiquiri sau Old Cuban.

Cei 10 barmani finaliști din România, care au participat la Bacardi Legacy, au avut la dispoziție câte 6 minute pentru a pregăti rețeta de cocktail creată de ei special pentru eveniment, argumentând alegerea făcută. Pe lângă tipul de Bacardi ales, ei au avut voie să folosească maxim 6 ingrediente pentru băutura creată.

Juriul internațional care a ales cei trei câștigători a fost format din Peter Gozon, campionul Ungariei la Bacardi Legacy, cu o experienta de peste 15 ani în industrie, brand ambasador Bacardi și bar manager la High Note Skybar din Budapesta, Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group cu peste 10 ani experiență în domeniu, și “Mr. Big Fish” Vitaly Alekseyev, finalist mondial Bacardi Legacy și head bartender la The Dutchess, în Amsterdam.

„Bacardi Legacy este un proiect extrem de interesant și mă bucur că am reușit să organizăm într-un timp foarte scurt un eveniment de excepție. Evident succesul nu ar fi fost posibil fără prestația extraordinară a tuturor celor 10 concurenți care au venit foarte bine pregătiți și au fost pe cât de carismatici pe atât de talentați. Mi-ar fi plăcut să îi pot trece pe toți 10 în semifinala de la Moscova, însă doar trei au fost norocoși și evident s-au remarcat în fața juriului atât print talentul mixologiei, cât și prin arta de a vorbi cu pasiune despre ceea ce fac. Îi felicit pe toți și le țin pumnii finaliștilor la Moscova”, a declarat Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group.

Experiența celor trei jurați și-a spus cuvântul în momentul deliberării. Ei au ales să premieze creativitatea, gustul și originalitatea participanților, transformându-i pe Andreea Brașovean, Marian Moisi și Segiu Biriș în adversari de temut în finala de la Moscova.

Mare premiu Bacardi Legacy de la Moscova este un loc în marea finală de la Amsterdam, unde se va premia campionul mondial Bacardi Legacy.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La jumătatea Turneului Național #Confesiune, Smiley a cantat Acasa, la Pitesti

Published

on

 

Aflat deja la jumătatea primului Turneu Național #Confesiune, Smiley a cântat Acasă, la Pitești, la Casa de Cultură a Sindicatelor, pentru prima oară în fața bunicii sale.

„Nemaipomenit de bine, simţeam că zbor, plutesc. M-am bucurat nespus de mult!”, a spus bunica artistului.
“Întotdeauna am emoții foarte mari atunci când sunt acasă la mine, dar acum, mai ales, că a venit bunica să mă vadă pentru prima oară într-un concert. Sunt fericit pentru tot ceea ce mi se întâmplă și pentru bucuria oamenilor care ne sunt alături la fiecare concert ”, mărturisește Smiley.

La Pitești au fost două ore pline în care publicul a cântat pe piesele cele mai cunoscute ale artistului. Seredinschi, artistul nou intrat în portofoliul HaHaHa Production, a dat tonul cu Piesa mea de dor în deschiderea concertului #Confesiune.

Dorian, și el artist HaHaHa Production, a cântat cu Smiley, cea mai nouă piesă – Aprinde scânteia, o declarație despre libertatea de a fi.
Turneul va continua pe 13 noiembrie la Craiova, la Sala Polivalentă, unde locurile au fost deja suplimentate la cererea publicului, încă 400 de bilete fiind scoase la vânzare în ultimele zile.

La Târgu Jiu, Smiley va inaugura singura sala de sport în oraș prin concertul care va avea loc pe 14 noiembrie.
Ultimele două orașe vor fi Timișoara, pe 15 noiembrie și Constanța, pe 18 noiembrie, unde biletele s-au epuizat de câteva săptămâni.
Organizatorii Turneului Național Confesiune sunt HaHaHa Production și Sublime România, una dintre cele mai mari agenții de profil din industria muzicală din România, iar partenerul principal al turneului este Kaufland.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – o săptămâna bună.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Puritate Pandora – Noi bijuterii cu modele clasice reinterpretate

Published

on

 

Inspirate de puritatea formelor și a culorilor regăsite iarna în natură, noile bijuterii ale Seriei Puritate PANDORA reprezintă o reinterpretare contemporană a unor stiluri emblematice.

Seria Puritate PANDORA duce metalele prețioase și elementele de design într-o nouă dimensiune a eleganței. Materialele de înaltă calitate precum atemporalul argint 925 și arămiul PANDORA Rose au rolul de a capta toate privirile, dar și de a servi drept fundal pentru modelul mărgelat rafinat și perlele de cultură de apă dulce – un element cheie al ADN-ului PANDORA – aducând astfel colecției un sentiment de armonie și strălucire.

Texturi circulare, proporții inedite și detalii minunate, finisate manual, creează un mix fascinant între stilurile moderne și cele vintage. Perlele de cultură de apă dulce par că plutesc, iar sferele mobile adaugă o notă atemporală și o fluiditate sofisticată inelelor, cerceilor, colierelor, talismanelor și brățărilor.

Noua serie uimitor de versatilă cuprinde o gamă de modele pentru fiecare femeie și fiecare ocazie: inele statement de purtat zi de zi și cercei rotunzi împodobiți cu perle de cultură de apă dulce, coliere șic ajustabile și cercei mărgelați – piesele ideale pentru a transforma o ținută de zi într-una de seară, cât ai clipi.

În acest sezon, îndrăznește să experimentezi contrastele și creează-ți propriul tău mix special între elementele clasice și cele contemporane. Combină diferite forme și texturi pentru a realiza suprapuneri unice de inele și cercei. Abordează un look minimalist, suprapune coliere, pandantive și lanțuri de diferite lungimi pentru a fi în centrul atenției, sau atrage privirile printr-un echilibru perfect cu noile coliere în formă de Y.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending