Connect with us

Industria de Publicitate

RAPORT Discovery Networks: „Publicitatea TV în Era Curiozităţii”, în contextul consumatorului modern

Published

on

Foto Credit: Discovery
 

De-a lungul vremii, cunoașterea a traversat mai multe etape: o lungă perioadă de timp, a fost considerată un bun exclusiv, accesibil unor elite, pentru ca apoi să devină copleșitoare, prin prisma volumului de informații la care oamenii erau expuși.

În prezent, realitatea se schimbă și trecem într-o „Eră a Curiozității”, în care este plăcut și confortabil să jonglăm cu informația și cunoașterea – aceasta este una dintre principalele concluzii ale celui mai recent studiu realizat de Discovery Networks CEEMEA, prezentat în premieră astăzi, în cadrul conferinţei „Publicitatea TV în Era Curiozităţii”.

Potrivit raportului, curiozitatea este o poartă spre satisfacerea setei de cunoaștere, făcându-i pe oameni mai interesanți și mai împliniți. Din întregul mix de media, televiziunea joacă un rol foarte important în alimentarea și satisfacerea curiozităţii, arată acelaşi studiu.

Pornind de la principalele tendințe ale pieței media și profilul consumatorului actual identificat în studiu, Discovery Media, casa de vânzări de publicitate a Discovery România, a oganizat la București o dezbatere despre provocările și oportunitățile industriei de publicitate TV. La eveniment au fost prezenţi atât experţi internaţionali, precum Paul Welling, Senior Vice President, Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA, Arnaud Simon, Senior Vice President, Content & Production, Eurosport, sau Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE, FOX International Channels, cât şi specialişti din industria media locală si reprezentanţi de marketing din partea unor companii private, precum Bogdan Bucurei, Marketing Manager UPC România, sau Maria Tudor, Managing Director Zenith România. Aceştia au discutat despre valoarea de brand în „Era Curiozităţii” şi despre monetizarea eficientă a conţinutului premium.

După 30 de ani în care ne-am îndeplinit misiunea de a satisface curiozitatea oamenilor, ne-am propus să investigăm ce impact are această nevoie în zilele noastre şi cum putem continua să răspundem acestei nevoi umane, esenţiale. Astfel, dat fiind interesul nostru constant pentru cercetare, am analizat impactul curiozității în viaţa de zi cu zi și am identificat câteva tendinţe extrem de interesante referitoare la cunoaștere și la consumul actual de informații. Aceste descoperiri ne ajută să adaptăm oferta de programe și activităţile de marketing astfel încât să putem satisface în continuare curiozitatea telespectatorilor noștri, păstrându-ne în același timp relevanța și pentru partenerii locali”,  a declarat Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery Europa de Sud-Est. 

Victoria Davies - VP, Country Manager Discovery SEE

Victoria Davies – VP, Country Manager Discovery SEE

De asemenea prezentă la eveniment, Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA, a prezentat concluziile studiului realizat de Discovery în parteneriat cu Sense Worldwide, una dintre cele mai mari companii de cercetare din lume.

Studiul a investigat impactul curiozității în 7 ţări din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa –  Germania, Polonia, România, Rusia, Arabia Saudită, Africa de Sud și Turcia – și a fost derulat în intervalul mai-iunie 2015, cu participarea a 2100 de persoane cu vârste între 16 – 55 de ani, din rândul telespectatorilor care urmăresc conținut de non-ficțiune. În plus faţă de rezultatele cantitative, studiul reuneşte concluziile a 10 jurnale ce le-au permis participanţilor chestionați să își descrie mai bine emoţiile și opiniile. Aceste informaţii au fost completate de interviuri în profunzime cu experţi și autori cunoscuţi*. Concluziile studiului au fost cuprinse în raportul intitulat The Age of Curiosity (Era Curiozității), parte din Discovery Insights, o serie de studii ce identifică cele mai recente tendinţe în comportamentul consumatorilor și impactul acestora asupra industriei media.

Tanya Adlam

Tanya Adlam

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Iată principalele concluzii ale studiului:

Curiozitatea este ca o poartă spre satisfacerea setei de cunoaștere a oamenilor. Astfel, aceștia devin mai interesanți și mai împliniți.

  • Curiozitatea nu este un simplu demers intelectual, ci are și o componentă emoțională/de socializare. Oamenii nu consumă informații doar ca să-și sporească performanțele intelectuale, ci și ca să-și îmbunătățească viața socială. 83% dintre respondenţi declară că sunt încântați când au răspunsuri pentru întrebări la care nimeni altcineva nu știe să răspundă.
  • În medie, 80% dintre respondenţi sunt de acord: curiozitatea este cea care îi determină să afle informaţii noi.
  • Aproape 90% spun că încearcă în mod constant să-și lărgească orizonturile, efort care are o influență pozitivă asupra carierei și vieții personale.
  • Din perspectivă profesională, oamenii curioși pot să repereze și să beneficieze mai ușor de oportunitățile care apar, având satisfacții mai mari.
  • Din perspectivă personală, curiozitatea alimentează pasiunile oamenilor, transformându-le în hobby-uri sau chiar în profesii.
  • Curiozitatea atinge cel mai ridicat nivel pe durata studenției sau în vârful carierei, între 46 și 55 de ani – contrar opiniei comune conform căreia oamenii ar fi cei mai curioși în perioada copilăriei.
Paul Welling - SVP, Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA

Paul Welling – SVP, Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA

În prezent, trăim în „Era Curiozității”, în care este plăcut și confortabil să jonglăm cu informația și cunoașterea. Acestea nu mai reprezintă apanajul unei elite sau o sursă de stres.

  • A existat o vreme în care cunoașterea însemna putere și erau prea puțini cei care aveau acces la ea. A urmat o perioadă în care cunoașterea era o sursă de stres, căci oamenii erau copleșiți de volumul prea mare de informații. În prezent, trăim într-o perioadă în care a jongla cu informațiile este plăcut: oamenii se bucură să aibă la îndemână informații și să le acceseze în interesul lor.
  • Învățarea a depășit dorinţa de auto-perfecționare, devenind un nou tip de hedonism.
  • 89% dintre participanţii la studiu au declarat că se bucură să învețe ceva nou. Unii au devenit chiar dependenți de asta și vor să afle informații noi în fiecare zi.
  • 81% dintre respondenţi își verifică informațiile din mai multe surse, ca să evite „efectul de ecou al rețelelor de socializare” și informațiile trunchiate.

 [nextpage]

Oamenii care consideră cunoașterea drept o sursă de divertisment și care navighează prin multitudinea de informații disponibile pot fi consideraţi „Noii Renascentiști”.

  • Renascentiștii înţeleg imaginea de ansamblu – în zilele noastre, oricine poate fi specialist în orice subiect, fiindcă nu există limite în materie de informații. Dacă cineva vrea să impresioneze, trebuie să demonstreze că înțelege imaginea de ansamblu, coroborând diverse surse de informare și exprimând propriile opinii, asemenea unui „Renascentist modern”.
  • Conceptul de „Noi Renascentiști” este aplicabil oricui e capabil să jongleze cu informațiile în secolul 21 și să-şi utilizeze curiozitate pentru a avea o carieră mai performantă și o viață socială mai bună.
  • Majoritatea „Noilor Renascentiști” se gândesc la cariera lor ca la o aventură. Datorită nivelului ridicat de curiozitate, le place să testeze mai multe profesii și sunt mai deschiși către ideea de schimbare.
  • Au abilități de lideri, sunt admirați de colegii lor pentru că sunt oameni citiți și informați, au spirit antreprenorial și experiență acumulată în călătorii.
  • Mai mult de 80% se simt excelent când acțiunile lor sunt benefice pentru societate, în ansamblu, ceea ce este de înțeles, fiindcă acești oameni au o viziune mai amplă asupra lumii și o înțelegere mai profundă a vieții, în general.
  • Țin la felul în care arată și au vieți sociale active, fiindcă înțeleg importanța statutului social și a imaginii personale, ca modalitate de a-și contura personalități complexe.

 

Arnaud Simon - SVP, Content and Production Eurosport (2)

Arnaud Simon – SVP, Content and Production Eurosport (2)

Există 5 „moduri de manifestare a curiozității”, care ne ajută să gestionăm multitudinea de informații din jurul nostru și să profităm de ele din plin.

  • „Noul Renascentist” poate folosi oricare dintre aceste cinci moduri, alegând ce i se potrivește cel mai bine, în funcție de context.
  • Cele cinci moduri sunt:
    • „În căutare de informaţii” (Fact Farming) – Caută informații de dragul informațiilor;
    • „Întreabă un prieten sau un necunoscut” (Phone a Friend or a Stranger) – Ca să afle un răspuns, apelează la un prieten sau chiar la un necunoscut, care îi poate oferi un context mai clar;
    • „Căutări relaxate” (Undemanding Downtime) – Trece în revistă informații deja cunoscute;
    • „Experienţe de viaţă” (Worldly Investigations) – Adună cunoștințe prin intermediul mai multor tipuri de experiențe;
    • „Căutări aprofundate” (Rabbit Holes) – Caută tot mai multe informații despre un subiect anume, pe care îl aprofundează, transformându-l în pasiune, hobby sau chiar profesie.

 [nextpage]

Persoanele curioase urmăresc conţinut de non-ficțiune pentru a-și alimenta și a-și satisface curiozitatea, iar televizorul este prima lor opțiune din mixul de media.

  • Când sunt curioși, cei mai mulți oameni recurg la televiziune, fiindcă oferă conținut imprevizibil: 51% urmăresc programe TV; 20% stau pe internet; 10% urmăresc conținut video la cerere și numai 8% apelează la reţelele de socializare. Respondenţii consideră că televiziunea este un început al călătoriei lor de descoperire.
  • Programele TV pe care telespectatorii le urmăresc trebuie să ofere informaţii noi. Oamenii caută conținut unic, inspirațional. Deoarece programele TV nu pot fi adaptate la preferințele personale la fel de mult precum conţinutul din mediul online, sentimentul de surpriză al telespectatorului este mult mai mare.
  • Pentru că „Noii Renascentiști” au o perspectivă de ansamblu asupra lumii, au demonstrat că îi interesează o gamă largă de genuri de non-ficțiune, de la subiecte de actualitate și istorie, până la natură și știință (10 – 13%). S-au dovedit însă mai puțin interesați de programele despre crime şi investigații sau călătorii (5%, respectiv 4%).

 

Naționalitatea influențează modul în care abordăm propria curiozitate și cunoașterea. Locuitorii tuturor țărilor din regiunea CEEMEA sunt extrem de interesaţi să afle noi informații, dar naționalitatea și cultura locală influențează modul în care fac acest lucru și părerea pe care o au cu privire la nivelul lor de cunoștințe generale.

 

  • Rușii sunt mari amatori de informaţii din categoria „diverse”, cu toate că îi admiră pe experţi. Respectă părerile specialiștilor, dar sunt mai înclinați să „sape” ei înșiși după informații noi, doar de dragul de a le găsi. Și totuși rușii, în proporție de 60%, înclină cel mai puțin să creadă că au un nivel solid de cunoștințe generale.
  • Saudiții și turcii sunt cei mai dispuși să facă eforturi pentru a-şi îmbogăți cunoștințele în fiecare zi. Și lor, și celor din Africa de Sud, le place să învețe socializând. O întrebare adresată unui prieten sau chiar unui necunoscut e modul cel mai frecvent de a-și satisface curiozitatea în toate cele trei țări.
  • Germanii sunt mai puţin interesaţi să afle informaţii noi, preferând să le aprofundeze pe cele pe care le au. Modul preferat de a-şi exprima curiozitatea este prin „Căutări aprofundate” („Rabbit Holes”). În proporție de 51%, ei sunt și cei mai dispuși să aibă încredere în Internet ca sursă de noi informații.
  • Românii sunt cea mai echilibrată nație dintre cele participante la studiu în privința modurilor de a-și exprima curiozitatea. Faptul că sunt capabili să alterneze fără probleme toate cele cinci moduri de a-şi exprima curiozitatea le permite să simtă plăcerea în a descoperi noi informaţii. Pentru 95% dintre români, a descoperi ceva nou și interesant le generează o reală plăcere.
  • Polonezii sunt cei care contează cel mai mult pe forțele proprii. Numai 20% dintre ei au declarat că e în regulă să nu știi ceva, fiindcă întotdeauna poți să cauţi răspunsul online. Polonezii sunt preocupați să exploreze și să experimenteze lucruri pentru ei înșiși, uitând uneori că timpul liber este absolut necesar și totodată de neprețuit. Dintre toate naţiunile chestionate, polonezii utilizează cel mai puţin modul „Căutări relaxate” („Undemanding Downtime”)

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Peste 20 de motive să iei parte la Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better”

Published

on

 

Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better” se apropie cu pași repezi și, odată cu trecerea timpului, numărul de motive pentru care să mergi la eveniment cresc.

Experiențele de care ne vom putea bucura la „Creativity 4 Better” acoperă 4 importante sfere ale creativității, și anume tehnologia, comunicarea, sustenabilitatea și educația. Vom avea experiențe senzoriale facilitate de artistul media japonez Nao Tokui, experiențe jucăușe alături de compania de e-sports RFRSH Entertainment, de impact al comunității Burning Man și multe altele.

Iată câțiva dintre cei care ne vor aduce inspirație din diferite zone de business, de la directori de companii la directori de creație, la tineri antreprenori și influenceri cu impact în comunitățile lor, oameni de media, programatori și leaderi :

  1. Tal-Ben Shahar, profesorul de fericire, care a ținut unul dintre cele mai populare cursuri din istoria Harvard
  2. Marian Goodell, fondatoare și CEO Burning Man, poate cel mai cunoscut festival de pe mapamond, un adevărat oraș în deșertul Nevada
  3. Robbie Douek, președinte al RFRSH Entertainment, ne va introduce în lumea gamingului și ne va vorbi despre modul în care ea se întrepătrunde tot mai mult cu cea a brandingului, advertisingului și marketingului experiențial.
  4. Antje Hundhausen, Vice Președinte Experiențe de Brand Deutsche Telekom, ne va aduce în prim plan tehnologia care transformă industria fashionului
  5. Tony Fernandes, unul dintre cei mai de succes antreprenori din Asia, va aduce inspirație din antreprenoriat: cum e să fondezi prima linie de zbor low-cost din regiune.
  6. Fredrik Borestrom, Agency Development Partner LinkedIn, va aduce insighturi din rețeaua de socializare dedicată businessului și joburilor
  7. Tim Kobe, fondator și CEO al EightInc, o companie de design strategic care dezvoltă experiențe de brand offline, uneori numită și „cel mai bine păstrat secret al Apple”
  8. Eva și Marta Yarza, două tinere din Spania vor vorbi despre antreprenoriat după terminarea facultății și cum și-au deschis un studio de design în cel mai competitiv oraș din lume: Londra și au obținut un premiu râvnit de mulți: creionul D&AD Awards.
  9. Michael Gunton, directorul de creație al BCC Natural History, va veni cu povești despre lucrul cu Sir David Attenborough, despre cele peste 200 de producții pe care le-a realizat, și despre ultima dintre ele, Planet Earth II, vizionată de mai mult de jumătate din populația din UK.
  10. Scott Goodson, fondator și CEO Strawberry Frog, o agenție digitală multipremiată de la NY, care creează adevărate mișcări culturale în comunitățile de brand (și nu numai)
  11. Christina Keller, leader în agenția internă de creație a Facebook și Instagram, despre suportul pe care îl oferă rețeaua agențiilor și clienților pentru a implementa cele mai bune produse mobile-first
  12. Sebastian Dobrincu, un foarte tânăr antreprenor român, va vorbi despre cealaltă parte a monedei: măsurarea eficienței campaniilor de Instagram. Citiți aici mai pe larg povestea lui.
  13. Sheree Atcheson este o altă prezență din zona tech & IT care ne va încânta la Conferința Globală. Ea a dezvoltat asociația Women Who Code în UK, pentru a lupta împotriva discriminării de gen în această industrie.
  14. Jaime Mandelbaum este Chief Creative Officer Young & Rubicam și unul dintre cei mai premiați creativi la nivel global. Cele mai mari branduri din lume i-au trecut prin mână!
  15. Tom Szaky este un alt antreprenor mai puțin convențional: compania lui, TerraCycle, se ocupă de strângerea și reciclarea deșeurilor complexe și ne va inspira pentru o viață mai sănătoasă și mai conștientă
  16. Nao Tokui va aduce inspirația din muzică, programare și AI. Japonezul Nao folosește tehnologiile moderne pentru a oferi spectacole muzicale multimediale și ne va surprinde cu o astfel de demonstrație și pe 2-3 Octombrie.
  17. Oobah Butler, cel mai recent confirmat vorbitor, este un tânăr freelancer britanic care surprinde internetul cu sfaturi despre cum să intri gratis la cinema sau cum să îți transformi locuința modestă în restaurantul #1 din Londra

Iată povestea celui mai apreciat restaurant de pe TripAdvisor… care nu există!

https://video.vice.com/en_us/video/oobah-butler-i-made-my-shed-the-1-restaurant-in-london/5a5dfac6177dd44de3197af2

 

Mai mult decât inspirația, pasiunea și sfaturile pe care le veți obține de la cei 20 de vorbitori deja confirmați (dar mai urmează și alții!), mai sunt câteva motive pentru care evenimentul de pe 2-3 Octombrie este de neratat:

 

  1. Networking: audiența mixtă de la Conferința Globală IAA îți va permite să întâlnești oameni din toate colțurile lumii și toate industriile astfel încât data viitoare când vrei o schimbare de carieră sau cauți noi parteneri de proiect să știi cui să te adresezi
  2. Conferința se va desfășura la Teatrul Național București, ca să poți ajunge ușor și să poți rămâne la o seară de networking în împrejurimi.
  3. Formatul scurt și dinamic va asigura ca fiecare discurs să rămână intrigant și palpitant până la final, fără timpi morți și informații redunante.
  4. Vorbitorii sunt practicieni și activitatea lor de zi cu zi este cea care inspiră cu adevărat. Fie că vorbim de CEOs de renume mondial sau de tineri care au reușit să își dezvolte un business deosebit într-un climat foarte competitiv, toți ne vor aduce povești reale, din activitatea lor curentă.
  5. Gala Dinner va avea loc pe 2 Octombrie, seara, și e ocazia perfectă de networking cu manageri și CEOs de top, într-un spațiu select.

Până pe 15 septembrie, biletele au încă un preț preferențial pe site-ul Conferinței „Creativity 4 Better”: www.creativity4better.com .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending