Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT. Numărul tabletelor în rândul tinerilor s-a dublat în perioada martie 2013 – martie 2014

Redactia Radar de Media

Published

on

Raportul de cercetare YouBUS 2013 – 2014: Tinerii din România, tendințe în activități, preferințe și consum este primul studiu local care identifică evoluția tinerilor pe parcursul unui an de zile.

Printr-o cercetare sistematizată, recurenta, studiul urmărește cele mai importante elemente de referință despre tinerii din România și surprinde evoluția lor în timp. Acest barometru îndeplinește atât un rol social și cultural, făcând lumină asupra unor aspecte despre tineri prezentate frecvent în spațiul public fără o bază critică, dar și unul legat de brandurile care vizează tinerii, concentrând informații acționabile în zona de business.

Cercetarea YouBUS 2013-2014 are la bază o abordare cantitativă complexă, dedicată segmentului tinerilor, realizată pe un eșantion reprezentativ la nivelul populației din România, cu vârsta între 14-26 ani (3.776 de persoane).

Raportul de cercetare reunește date culese în intervalul de 13 luni dintre martie 2013 – martie 2014, reușind astfel să evidențieze tendințe și dinamica acestora pentru un set de obiective foarte diverse: de la cumpărare și consum, la atitudini, activități și interese.
Cercetarea este în continuă desfășurare, acesta fiind un avantaj față de studiile clasice, permițând oricărei părți interesate, dincolo de rapoartele periodice, să facă zoom pe anumite teme punctuale de interes, introducând propriile întrebări. YouBUS 2013 – 2014 este realizat în cadrul platformei Youth Monitor, de către Brennan Research & Consultants și Quantix Marketing Consulting, fiind cel de-al 12-lea raport din seria SMARK Research.
Dintre cele mai importante aspecte abordate de studiu amintim:

  • Modul în care se raportează tinerii la muncă și noroc, călătorii, educație, voluntariat, evenimente culturale și distracție, sport și aer liber;
  • Incidența cumpărăturilor online, site-urile preferate și categoriile de interes;
  • Incidenta de consum și cumpărare, precum și brandurile preferate pentru categoriile: mâncare și băuturi, îngrijire personală, electronice și bunuri durabile, servicii;
  • Bugetul tinerilor din perspectiva structurii cheltuielilor, cheltuielile majore planificate și optimismul financiar;
  • Branduri: preferințe pe toate categoriile de produse și servicii relevante;
  • Atitudini: optimism vs. pesimism, satisfacția în legătură cu relațiile familiale/sociale, instituții publice locale și internaționale, mediul privat, presa, produsele românești, nivelul prețurilor, condiții de locuit, resursele financiare sau standardul de viață în general.

 

Câteva din concluziile care reies din raport ne spun că:

  • Aproape toți tinerii, indiferent de vârstă, se implica direct în cumpărăturile care îi privesc.
  • Mai puține fete cumpăra online decât băieți și mai puțin de un tânăr din șase se avântă să comande online din străinătate. Zona Bucuresti-Ilfov conduce clasamentul, cu 34% dintre respondenți cumpărând în ultima lună online.
  • Numărul deținătorilor de tablete continuă să crească, dublându-și volumul în perioada martie 2013 – martie 2014. Intențiile de cumpărare pentru tablete sunt mai mari în mediul rural față de mediul urban.
  • Mai mult de o treime dintre băieți joacă la loto, pariuri sportive sau jocuri de noroc.
  • Îngrijirea personală este categoria, din cele investigate, cu cel mai mare ecart între comportamentul de cumpărare și cel de utilizare. Pe categoria pastă de dinți continuă supremația Colgate, cu cel mai mic market share înregistrat în zona Bucuresti-Ilfov.

 

Având la baza analize de trend și overall, raportul permite sectoarelor și brandurilor interesate de tineri să coreleze fluctuații ale indicatorilor de preferință și consum cu sezonalitatea și chiar cu impactul acțiunilor de marketing pe care le inițiază ele sau concurenții.

Culegerea recurentă și lunară a datelor maximizează valoarea analizelor și acuratețea insight-urilor, eliminând astfel anumite distorsiuni rezultate din campanii intensive de comunicare și exclusivitatea „stării de fapt” suprinse în cercetările ad-hoc.

În contextul în care tinerii reprezintă cel mai dinamic segment de piață, YouBUS 2013 – 2014 are meritul de a lega cererea și ofertă, fiind „adaptat metodologic pentru a lua permanent pulsul unei piețe de referință pentru majoritatea producătorilor și furnizorilor de produse și servicii” (Vintilă Mihăilescu).

Acest lucru este cu atât mai important cu cât datele se adună în timp și configurează trenduri.
Youth Monitor este prima platformă de cercetare cu focus pe tinerii din România, funcționând ca un conector social și de marketing între factorii de decizie din diverse domenii și tinerii romani.

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0