RAPORT. PRO TV, lider de audienţă în primele şapte luni ale anului! Ce producţii au fost în top? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

RAPORT. PRO TV, lider de audienţă în primele şapte luni ale anului! Ce producţii au fost în top?

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Cele mai bune meciuri s-au văzut în luna iulie numai la PRO TV! Partidele de fotbal din cea mai urmărită competiție intercluburi din Europa – UEFA Champions League, alături de Supercupa României au reunit milioane de telespectatori în fața televizoarelor. Totodată, top 5  programe difuzate în luna iulie aparține PRO TV. 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza detaliata cu cele mei bune cifre de audienta pe care PRO TV le-a inregistrat in luna iulie 2015. 

Steaua-Trencin PRO TV

Meciurile din cadrul UEFA Champions League s-au clasat pe prima treaptă în topul audiențelor la nivel comercial din luna iulie:

  1. UEFA Champions League a însumat o audiență medie de 11,6 puncte de rating și 32% cotă de piață;
  2. Filmul de miercuri a înregistrat o audiență medie de 9,8 puncte de rating și 26,1% share;
  3. Partida de fotbal din Supercupa României a obținut 9,7 puncte de rating și 29,2% share;
  4. Vine CHEFul! a înregistrat o audiență medie de 7,8 puncte de rating și 23,9% share;
  5. Filmul de duminică a obținut 7,8 puncte de rating și 22% cotă de piață.

 

În luna iulie, la nivel urban fotbalul de calitate a ocupat primele două poziții ale clasamentului:

  1. Meciurile din UEFA Champions League au obținut o audiență medie de 12 puncte de rating și 27,5% share;
  2. Supercupa României a înregistrat o audiență medie de 10,3 puncte de rating și 24,7% share;
  3. Filmul de miercuri a obținut 7,5 puncte de rating și 17% cotă de piață;
  4. Filmul de duminică a obținut o medie de 6,8 puncte de rating și 16,3%;
  5. Clasamentul este completat de emisiunea Vine CHEFul! care a obținut o medie de 6,1 puncte de rating și 14,6% share.

Chef Victor Melian pro tv

Situație similară și la nivel național, unde telespectatorii au urmărit în iulie cu interes cel mai bun fotbal:

  1. UEFA Champions League s-a clasat pe prima poziție cu o audiență medie de 10,5 puncte de rating și 25,1% share;
  2. Supercupa României a înregistrat o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 24,3% share;
  3. Filmul de miercuri a obținut 7,2 puncte de rating și 16,8% cotă de piață;
  4. Filmul de duminică a obținut o medie de 6 puncte de rating și 14,9%;
  5. Clasamentul este completat de emisiunea prezentată de Victor Melian (Vine Cheful!) care a obținut o medie de 5,8 puncte de rating și 14,4% share.

 

PRIMIE TIME, luna IULIE 2015 

În prime time, luna iulie a clasat PRO TV pe prima poziție în topul preferințelor telespectatorilor pe toate categoriile de public. Astfel, PRO TV a obținut la nivel comercial un rating mediu de 6,3 puncte, față de televiziunea de pe locul doi, Antena 1, care a obținut 4,1 puncte de rating.

Pe target-ul urban, PRO TV a înregistrat 5,8 puncte de rating, față de locul doi, Antena 1,  care a obținut 4,2 puncte de rating. Situația a fost similară și la nivel național, unde PRO TV conduce cu o audiență medie de 5,2 puncte de rating, la distanță de un punct față de televiziunea de pe poziția a doua a clasamentului.

INTREAGA ZI, luna IULIE 2015

La nivelul întregii zile, PRO TV a condus audiențele lunii iulie la nivel comercial și urban. Pe targetul comercial, PRO TV a înregistrat 2,5 puncte de rating și 16,2% share, față de locul doi, Antena 1, care a obținut 2,2 puncte de rating și 14,3% cotă de piață.

Advertisement

 

INTREAGA ZI IANUARIE – IULIE 2015

Audiența cumulată pe primele șapte luni ale acestui an poziționează PRO TV pe primul loc în topul audiențelor, pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregii zile în intervalul ianuarie – iulie, pe segmentul publicului comercial, PRO TV a obținut 3,7 puncte de rating și un share de 19,2%, în timp ce televiziunea situată pe locul doi, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 2,9 și 14,9% share.

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV conduce topul cu un rating de 3,4 puncte și o cotă de piață de 14,4%, în timp ce locul doi, Antena 1 a obținut 2,9 puncte de rating și 12,5% share.

Și la nivel național, prima poziție este ocupată de PRO TV cu un rating de 3,6 puncte si 15,3% share, în timp ce locul doi a obținut o medie de 3,0 puncte de audiență și 12,7% share.

PRIME TIME, IANUARIE – IULIE 2015

În prime time, în primele șapte luni ale lui 2015, poziția de lider a PRO TV se menține pe toate categoriile de public.

Pe segmentul publicului comercial, PRO TV conduce topul audiențelor cu un rating mediu de 9,5 și 24,2%, în timp ce locul doi, Antena 1 a obținut o audiență medie de 5,4 puncte și 13,8% share.

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV s-a clasat pe prima poziție cu 8,1 puncte de rating și 17,5% share, televiziunea de pe locul doi, Antena 1 obținând o audiență medie de 5,2 și 11,1% share.

Advertisement

Și la nivel național, PRO TV ocupă prima poziție, cu o audiență de 8,7 și 18,6% share, locul doi, Antena 1 obținând 5,1 puncte de rating și o cotă de piață de 11%.

Cifre detaliate pentru luna IULIE 2015, AICI!


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending