Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT: PRO TV, venituri cu 25% mai mari în 2017 şi lider de audienţă, în perioada ianuarie – martie! Iată ce a declarat şeful televiziunii, Aleksandras Cesnavicius!

Published

on

 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) a reprezentat prima opțiune a telespectatorilor și partenerilor de business din România în primul trimestru al anului 2017.

Conținutul de calitate, știrile prezentate obiectiv și divertismentul de top au poziționat grupul Pro TV, ca de obicei, lider de piață în România.

 

Primul trimestru al anului 2017 (perioada 1 ianuarie – 31 martie) a adus pentru grupul Pro TV un venit net în valoare de 38.9 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 25% față de aceeași perioadă a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. În ceea ce privește profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA), grupul Pro TV a obținut în primul trimestru al anului 2017 14.6 milioane de dolari, o creștere de 62.0% față de aceeași perioadă a anului 2016.

 

Ne bucurăm să vedem că, trimestru de trimestru, aducem o contribuție semnificativă în cadrul CME și că rezultatele reprezintă o reconfirmare a calității programelor noastre, dar și a profesionalismului echipei Pro TV. Vom continua să reprezentăm un partener de business de încredere atât pentru clienții actuali, cât și pentru cei interesați să colaboreze cu noi! Strategia noastră este construită cu un factor esențial în minte: beneficiul telespectatorului român care demonstrează, în fiecare zi, că Pro TV este prima sa alegere. Știrile obiective cu care i-am obișnuit de 21 de ani, conținutul de calitate și divertismentul de top vor fi întotdeauna prioritățile grupului Pro TV.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Grupul Pro TV este, de peste 21 de ani, lider de piață în România. În perioada ianuarie – martie 2017, grupul Pro TV a obținut, la nivelul întregii zile, o medie de 5.6 puncte de rating și 28.6% cotă de piață, în timp ce grupul media situat pe locul secund, INTACT a obținut 4.1 puncte de rating și 20.7% cotă de piață.

În prime time, grupul Pro TV a continuat să aibă cel mai urmărit conținut din țară, obținând o medie de 12.6 puncte de rating și 32.1% cotă de piață, spre deosebire de grupul secund, INTACT, care a înregistrat 8.4 puncte de rating și 21.3% cotă de piață.

 

În luna martie 2017, Pro TV a stabilit un nou record în istoria audiențelor, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. Astfel, Pro TV a obținut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile. Media de audiență pe parcursul întregii zile fiind de 4.5 puncte de rating și 25.5% cotă de piață!

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada: ianuarie – martie 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Jurnalistul Costi Mocanu paraseste PRO TV dupa mai bine de 25 de ani de activitate

Published

on

 

Jurnalistul Costi Mocanu părăseşte Pro TV după mai bine de 25 de ani, timp în care a fost, printre altele, reporter sportiv, dar şi şef al postului de televiziune. Informaţia a fost făcută publică de Cătălin Tolontan, scrie Ziarul Adevarul

Costi Mocanu, prezentator Ninja Warrior România, explică de ce nu a ex… Unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV, alintat „Moşu’“, Costi Mocanu (49 de ani) părăseşte televiziunea la care s-a angajat încă de pe vremea în care se numea Canal 31, potrivit tolo.ro.    Din 1 aprilie 2019, Costi Mocanu părăseşte postul de televiziune unde s-a consacrat ca reporter sportiv, comentator de meciuri, şef al departamentului Sport şi, în ultimii ani ai lui Adrian Sârbu în CME, şef al canalului Pro TV.

De asemenea, anul trecut, Costi Mocanu a prezentat, alături de actriţa Raluca Aprodu şi jurnalistul Daniel Niţoiu, emisiunea „Ninja Warrior România“.   Potrivit sursei citate, în ultimii ani, Costi Mocanu a fost în discuţii cu mai multe televiziunii, însă nu este cunoscut dacă se va îndrepta tot către televiziune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Andi, uluit de un concurent de la Românii au talent: ”E deasupra competiției. Este de neoprit!”

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cea de-a șasea ediție Românii au talent va fi presărată cu surprize pentru Andi Moisescu. Juratul și-a sărbătorit ziua de naștere la filmări, alături de colegi iar aceștia l-au surprins pe durata întregii zile cu diverse cadouri care i-au adus zâmbetul pe buze și l-au uimit. Cea mai mare bucurie însă i-a adus-o lui Andi un concurent a cărui reprezentație l-a fascinat. ”E deasupra competiției. Este de neoprit.”, spune Andi, iar Pavel continuă: ”Acestea sunt nișe momente istorice, nu ai cum să nu le filmezi.”.

Tot mâine, Pavel și Smiley au propriul lor moment pe scena talentului, iar Florin, încântat de prestația unui concurent și inspirat de bucuria acestuia, o invită pe Andra la dans. Publicul va fi în picioare și va trăi alături de ei energia dată de participant.

Un număr de o dificultate greu de imaginat și extrem de spectaculos îi fascinează pe jurați, care rămân uluiți de complexitatea momentului și de expresivitatea celor care îl prezintă.”Pentru că și noi suntem în lumea circului, cum a spus mai tânărul meu coleg, eu fiind leul bătrân… După micul nostru căluț, poneiul nostru din această seară, să vorbească îmblânzitoarea de Măruți. Este singura titulară din lume care are un număr foarte bine pus la punct și încărcat de suspans… de Măruți.”, spune cu zâmbetul pe buze Florin Călinescu.

Vinerea aceasta, de la 20:30, concurenți cu aptitudini uimitoare vin să cucerească juriul și publicul în cea de-a șasea ediție a sezonului #9suprem Românii au talent.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

De Martisor, Kanal D implineste 12 ani! Vedetele statiei celebreaza aniversarea!

Published

on

 

Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania.

Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.

Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018,  pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending