Connect with us

A-Z NEWS

RAPORT | Topul brandurilor auto cu cel mai mare volum de publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013

Published

on

Reclame

În ciuda predicţiilor negative cu privire la evoluţia pieţei, producătorii auto nu stau pe loc la capitolul promovare. mediaTRUST, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013.

Dacia este brandul auto cel mai bine promovat în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013. Brandul românesc a înregistrat cel mai mare număr de reclame, 7.253. Locul doi în top este ocupat de  Renault, care a avut în primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame. Nissan ocupă locul trei în clasamentul mediaTRUST cu 2.337 de reclame.Următoarele branduri sunt Mercedes (2.327 spoturi), Toyota (2.063 reclame) şi Ford, cu 1.613 de reclame.

Brand

 Număr de spoturi

Cost

Dacia

7253

9518276

Renault

5557

9503641

Nissan

2337

3594072

Mercedes Benz

2327

4601080

Toyota

2063

1865397

Ford

1613

1984727

Hyundai

1266

2144319

Volkswagen

1232

Advertisement

2302303

Citroen

1137

1751152

Skoda

999

2055580

 

30.592  de reclame difuzate la categoria autovehicule în perioada 1 ianaurie – 31 mai 2013

Promovarea spoturilor publicitare s-a făcut, în special, în mediul vizual, în primele cinci luni ale anului televiziunile au difuzat 27.666 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada  2.304 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 622 de machete publicitare la aceeaşi categorie.

Topul brandurilor din industria auto după numărul aparițiilor (ştiri, articole) în presa scrisă, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013

Brandul auto cu cele mai multe materiale publicate în presa scrisă este Dacia, cu un total de 909 de materiale. Dacă în topul vizibilităţii în publicitate Mercedes ocupă locul patru, în clasamentul apariţiilor în presa scrisă, brandul auto ocupă locul 2, cu 802 materiale. Locul trei îl deţine Renault, cu 726 de materiale. Urmează BMW cu 722 apariţii, Ford cu 650, Volswagen cu 635 etc.

 

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 30.592 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria autovehicule. De asemenea, analiza a luat în considerare publicaţii tipărite centrale care au apărut între 1 ianuarie şi 31 mai, 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending