Connect with us

ALL MEDIA

Raspunsul Guvernului la intrebarile legate de Ordonanta publicitatii TV

Published

on

 

“Legea nu se aplica retroactiv decat daca exista o prevedere expresa in acest sens in cadrul acesteia”, suna raspunsul guvernului la intrebarea HotNews.ro daca ordonanta de urgenta de modificare a Legii audiovizualului, publicata vineri in Monitorul Oficial si care schimba radical piata de publicitate TV, se aplica si contractelor in derulare intre televiziuni, agentii si clienti de publicitate. 

Mai jos sunt intrebarile adresate Guvernului de catre Hotnews.ro
I.: Cine este autoritatea indreptatita sa aplice prevederile legate de publicitate, mai precis modificarile aduse Art. I din Legea audiovizualului, avand in vedere ca CNA nu are atributii pe baza carora sa intervina in relatiile comerciale dintre companii?
R.: Este vorba despre contracte comerciale incheiate intre parti si nu de acordare de drepturi, sau de licente care ar presupune interventia unei autoritati. Aceste contracte se supun dreptului comercial si, in plus, se prevede faptul ca orice act juridic incheiat cu incalcarea dispozitiilor prezentului act normativ este nul.

I.: Ce definitie a termenului de “intermediar” este avuta in vedere in cazul acestei ordonante?
R.: In intelesul prezentei reglementari, dupa cum reiese si din text, intermediar este o terta parte ce intervine intre beneficiarul publicitatii, si in numele acestuia, si televiziunea care ofera spatiu pentru publicitate.

I.: Se aplica aceste modificari legislative si contractelor in derulare intre radiodifuzori, “intermediari” si beneficiarul final al publicitatii televizate?
R.: Legea nu se aplica retroactiv decat daca exista o prevedere expresa in acest sens in cadrul acesteia.

I.: De ce se aplica aceste prevederi doar publicitatii televizate si nu publicitatii prin toate canalele, inclusiv radio, presa scrisa, online, OOH, cinema?
R.: Aceste reglementari se aplica doar publicitatii televizate deoarece s-au constatat aspecte netransparente si anticoncurentiale in domeniul publicitatii televizate. Reglementarea nu putea sa se refere la alte aspecte deoarece campul de aplicare al legii este legat de audiovizual.

I.: In ordonanta sunt mentionate “obiectivele de combatere a coruptiei manifestate la nivelul achizitiei de spatiu publicitar media, precum si necesitatea combaterii sistemelor netransparente si anticoncurentiale in acest domeniu”. Exista, la nivelul autoritatilor guvernamentale, dovezi, suspiciuni sau investigatii legate de acte de coruptie in cazul achizitiei de spatiu publicitar media sau de sisteme anticoncurentiale in domeniu?
R.: Au existat nemultumiri privind achizitionarea de spatii publicitare televizate.

I.: In vederea acestei ordonante – diferita de ordonanta pregatita la sfarsitul anului trecut, ramasa nepublicata in Monitorul Oficial – au existat consultari cu reprezentanti ai beneficiarilor de publicitate televizata, ai agentiilor de publicitate, ai furnizorilor de spatiu publicitar, ai Consiliului Concurentei sau ai altor autoritati si organizatii?
R.: Au existat consultari si punct de vedere din partea Consiliului Concurentei privind vechea ordonanta. Acest nou text nu aduce nimic in plus fata de vechiul text care era mai cuprinzator.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalistul Cosmin Stan a revenit la Stirile PRO TV

Published

on

 

STIRI PE SCURT: Cosmin Stan (41 de ani) a revenit la postul Pro TV după zece ani, timp în care a trecut pe la mai multe posturi de ştiri, anunta Ziarul Adevarul.

În ultimul an, Cosmin Stan a prezentat, alături de Octavia Geamănu, Observatorul de Weekend, de la Antena 1. Înainte, el a lipsit timp de patru ani de pe micile ecrane, iar anterior a trecut pe la Realitatea TV, Digi24 şi Prima TV. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending