Connect with us

AUDIENȚE TV

Realitatea TV a încheiat anul în top 4 audiente

Published

on

 

Audienţele-record de la alegerile locale şi cele generale, precum şi tumultul vieţii politice autohtone i-au asigurat postului de ştiri un loc în spatele fruntaşelor PRO TV, Antena 1 şi Acasă TV.

Peste 100.000 de români au urmărit, zi de zi, anul trecut, programele postului de ştiri Realitatea TV. La nivel urban, cei 108.000 de telespectatori zilnici au adus Realităţii TV o cotă de piaţă de 5,1%. Potrivit datelor furnizate de GfK, topul acestui an este condus de PRO TV, care a adunat o medie anuală de 298.000 de telespectatori pe zi (14,1% cotă de piaţă), urmat de Antena 1 (205.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,7%) şi Acasă TV (162.000 de telespectatori şi 7,7 procente cotă de piaţă). Realitatea TV este urmată în clasamentul anului tocmai încheiat de TVR 1 (106.000 telespectatori), Prima TV (95.000), Kanal D (84.000), OTV (75.000) şi Antena 3 (68.000).

Cele mai consistente creşteri înregistrate de Realitatea TV de-a lungul anului 2008 coincid cu evenimentele politice majore din România: alegerile locale din luna iunie, dar şi cele parlamentare, desfăşurate la sfârşitul lui noiembrie.

Ratingul a urcat sensibil şi pe parcursul alegerilor prezidenţiale din Statele Unite, în zilele care au urmat exploziei de la mina Petrila, dar şi în momentul în care Theodor Stolojan a renunţat la fotoliul de premier al României.

Turul doi al alegerilor locale s-au tradus pentru Realitatea TV în 155.000 de telespectatori, televiziunea devenind cel mai urmărit post de ştiri pe parcursul zilei în care România îşi alegea primarii în fiecare localitate. Începutul lui noiembrie, care a coincis cu alegerea primului preşedinte de culoare din istoria SUA, a adus postului de ştiri o altă creştere spectaculoasă de rating: 133.000 de telespectatori şi locul doi, în spatele Antenei 1.

Primul vârf de rating atins de postul de ştiri anul trecut a fost consemnat câteva săptămâni mai târziu, odată cu explozia de la mina din Petrila. 465.000 de telespectatori au ales să urmărească firul evenimentelor la Realitatea TV pe 16 noiembrie. Ultima strigare la urne a anului, cea de la alegerile parlamentare, a mai însemnat o nouă poziţie de lider pentru Realitatea TV. Pe 30 noiembrie, primele estimări de la urne făcute de Realitatea TV imediat după ora 21.00 au avut o audienţă de 7,7%, adică 879.000 de telespectatori din mediul urban, devansând atât PRO TV, cât şi Antena 1.

Realitatea TV a fost lider de piaţă şi pe ultima sută de metri a anului trecut, odată cu schimbarea premierului. Pe 14 decembrie, aproape 300.000 de români au urmărit în fiecare minut la Realitatea TV cele mai noi informaţii legate de renunţarea la funcţia de prim-ministru a lui Stolojan şi numirea lui Emil Boc.

Decembrie pe podium

Ultima lună a anului a fost cea mai productivă din acest an pentru Realitatea TV în materie de telespectatori ţinuţi în faţa micilor ecrane. Cu o medie zilnică de 171.000 de telespectatori din mediu urban, Realitatea TV a fost devansată în clasamentul lunii decembrie doar de PRO TV (369.000 de telespectatori) şi Antena 1 (280.000 de telespectatori). Potrivit datelor GfK, postul de ştiri a întrecut Acasă TV (161.000 de telespectatori), Kanal D (121.000) şi Prima TV (114.000).

“Motivele creşterii audienţei sunt adecvarea programelor noastre la temele cerute de telespectatori (exemplul campaniei pe subiectul taxei auto), folosirea conţinutului trimis de telespectatori ca suport editorial (exemplul emisiunii «Martor Ocular», cu mii de poze şi filme trimise de oameni cu şmecherii din trafic) şi echilibrul şi onestitatea în abordarea temelor politice. Plus inventivitatea şi efortul pus pe producţiile în mijlocul evenimentelor-cheie precum inundaţii sau şedinţe în Parlament”, explică această creştere Cătălin Popa, director executiv Realitatea TV.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: