Connect with us

AUDIENȚE TV

Realitatea TV a încheiat anul în top 4 audiente

Avatar

Published

on

Audienţele-record de la alegerile locale şi cele generale, precum şi tumultul vieţii politice autohtone i-au asigurat postului de ştiri un loc în spatele fruntaşelor PRO TV, Antena 1 şi Acasă TV.

Peste 100.000 de români au urmărit, zi de zi, anul trecut, programele postului de ştiri Realitatea TV. La nivel urban, cei 108.000 de telespectatori zilnici au adus Realităţii TV o cotă de piaţă de 5,1%. Potrivit datelor furnizate de GfK, topul acestui an este condus de PRO TV, care a adunat o medie anuală de 298.000 de telespectatori pe zi (14,1% cotă de piaţă), urmat de Antena 1 (205.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,7%) şi Acasă TV (162.000 de telespectatori şi 7,7 procente cotă de piaţă). Realitatea TV este urmată în clasamentul anului tocmai încheiat de TVR 1 (106.000 telespectatori), Prima TV (95.000), Kanal D (84.000), OTV (75.000) şi Antena 3 (68.000).

Cele mai consistente creşteri înregistrate de Realitatea TV de-a lungul anului 2008 coincid cu evenimentele politice majore din România: alegerile locale din luna iunie, dar şi cele parlamentare, desfăşurate la sfârşitul lui noiembrie.

Ratingul a urcat sensibil şi pe parcursul alegerilor prezidenţiale din Statele Unite, în zilele care au urmat exploziei de la mina Petrila, dar şi în momentul în care Theodor Stolojan a renunţat la fotoliul de premier al României.

Turul doi al alegerilor locale s-au tradus pentru Realitatea TV în 155.000 de telespectatori, televiziunea devenind cel mai urmărit post de ştiri pe parcursul zilei în care România îşi alegea primarii în fiecare localitate. Începutul lui noiembrie, care a coincis cu alegerea primului preşedinte de culoare din istoria SUA, a adus postului de ştiri o altă creştere spectaculoasă de rating: 133.000 de telespectatori şi locul doi, în spatele Antenei 1.

Primul vârf de rating atins de postul de ştiri anul trecut a fost consemnat câteva săptămâni mai târziu, odată cu explozia de la mina din Petrila. 465.000 de telespectatori au ales să urmărească firul evenimentelor la Realitatea TV pe 16 noiembrie. Ultima strigare la urne a anului, cea de la alegerile parlamentare, a mai însemnat o nouă poziţie de lider pentru Realitatea TV. Pe 30 noiembrie, primele estimări de la urne făcute de Realitatea TV imediat după ora 21.00 au avut o audienţă de 7,7%, adică 879.000 de telespectatori din mediul urban, devansând atât PRO TV, cât şi Antena 1.

Realitatea TV a fost lider de piaţă şi pe ultima sută de metri a anului trecut, odată cu schimbarea premierului. Pe 14 decembrie, aproape 300.000 de români au urmărit în fiecare minut la Realitatea TV cele mai noi informaţii legate de renunţarea la funcţia de prim-ministru a lui Stolojan şi numirea lui Emil Boc.

Decembrie pe podium

Ultima lună a anului a fost cea mai productivă din acest an pentru Realitatea TV în materie de telespectatori ţinuţi în faţa micilor ecrane. Cu o medie zilnică de 171.000 de telespectatori din mediu urban, Realitatea TV a fost devansată în clasamentul lunii decembrie doar de PRO TV (369.000 de telespectatori) şi Antena 1 (280.000 de telespectatori). Potrivit datelor GfK, postul de ştiri a întrecut Acasă TV (161.000 de telespectatori), Kanal D (121.000) şi Prima TV (114.000).

“Motivele creşterii audienţei sunt adecvarea programelor noastre la temele cerute de telespectatori (exemplul campaniei pe subiectul taxei auto), folosirea conţinutului trimis de telespectatori ca suport editorial (exemplul emisiunii «Martor Ocular», cu mii de poze şi filme trimise de oameni cu şmecherii din trafic) şi echilibrul şi onestitatea în abordarea temelor politice. Plus inventivitatea şi efortul pus pe producţiile în mijlocul evenimentelor-cheie precum inundaţii sau şedinţe în Parlament”, explică această creştere Cătălin Popa, director executiv Realitatea TV.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0