BAZAR

(Recenzie film The Danish Girl) Mă bucur să te cunosc, Lili Elbe!

Avatar

Poate sună sec, poate că aşa şi este, dar vreau să felicit RO IMAGE 2000 pentru curajul de a distribui filmul The Danish girl / Daneza. Într-o ţară plină de habotnici, conservatori şi în care a fi diferit înseamnă a fi pus de cele mai multe ori la zid, The Danish girl va rezona cu acei spectatori dispuşi să accepte şi un alt punct de vedere, care au cunoştinţe LGTB sau care au mai fost plecaţi prin ţări străine şi şi-au descreţit frunţile.

Bazat pe romanul lui David Ebershoff, The Danish girl / Daneza este un film emoţionant şi spune povestea unei învingătoare şi curajul de a arăta la exterior ceea ce simţi în interior.

Este şi o poveste de iubire diferită, o poveste cu sacrificii şi libertăţi asumate. Alicia Vikander o interpretează pe Gerda, soţia pictorului Einar. Îl iubeşte şi cel mai important e că îl acceptă aşa cum este, câştigând la final o bună prietenă.

Mergeţi să o cunoaşteţi pe Lili Elbe, să îi vedeţi ţinutele extraordinare şi decorurile de vis ale aniilor ’20. Din 8 ianuarie 2016, la cinema.

Povestea pictorului danez Einar Wegener este adusă pe peliculă de către regizorul Tom Hooper.

Nu am cum să nu menţionez despre faptul că unii jurnalişti şi bloggeri prezenţi la vizionarea specială de aseară au comentat şi au râs de acţiunea din Daneza pe durata proiecţiei. Dragi colegi, de vă ştiţi încuiaţi, staţi acasă şi nu mai confirmaţi prezenţa la orice film. Documentaţi-vă mai întâi, citiţi un sinopsis, vedeţi un trailer şi abţineţi-vă de la vomat în public. Presupun că sunteţi oameni şcoliţi, dar poate că nu asta vă face oameni. Pentru asta e nevoie de suflet.

The Danish Girl

Comentarii

Evenimente

Concertul Pro FM Super Girl 2020: Ce artisti vor urca pe scena?

Avatar

Jo va fi printre artistele care vor da tonul primăverii la început de martie, la concertul Pro FM Super Girl. Prezentă în această dimineață la matinalul Pro FM, talentata Jo a dezvăluit ascultătorilor “Dimineții Blană” că și-a schimbat planurile de vacanță pentru a urca pe scena Pro FM Super Girl.

„Eu îmi luasem biletele pe patru (n.r. martie), iniţial, şi mi le-am mutat, pentru Super Girl şi proiectele în care am intrat,” a spus invitata matinalului Dimineața Blană, care și-a amânat călătoria în Thailanda, ca să cânte alături de Lidia Buble, Delia, Roxen şi Joylin, pe 5 martie 2020, la ParkLake Shopping Center.                                                                                                                                                                                Jo și-a făcut încălzirea pentru Pro FM Super Girl cu o cântare live în studioul Pro FM unde a adus noua ei piesă, „Lacrimile”, melodia care a devenit hit în scurt timp şi se bucură de 2,6 milioane de vizualizări pe Youtube.

Provocată de matinalii Pro FM, Sebastian Coțofană și Mădălina – Red Blonde, să facă pe “Sherlock Holmes” al vocilor, Jo a uimit audiența cu priceperea și intuiția ei. „Cântăreţul secret” n-a fost niciun mister pentru ea; Jo a ghicit toţi artiștii cu brio, inclusiv pe Juno, iubitul ei.

„Mi-am dat seama, că ştiu cum «se prosteşte» pe acasă,” a spus fata care e gata să lase vacanța pe altădată, ca să celebreze cu super muzică primul concert Pro FM al anului.

Edițiile precedente Pro FM Super Girl au strâns lângă scena Pro FM mii de fani ai muzicii bune și i-au adus aproape de public pe cei mai iubiți artiști – Antonia, Feli, Sore, Nicoleta Nucă, Jazzy Jo, Deepcentral, Vunk, Matteo, Guess Who, Alina Eremia, Delia, Grasu XXL, Cerebel, Dj Sava și Raluka, Giulia, Crush și Alexandra Ungureanu, Neylini, Matteo, Ama și trupa De Moga Music cu What’s Up.

Pentru cele mai fresh informații despre concert, stați cu urechile la radio și cu ochii pe www.profm.ro.

Comentarii

Muzica

Feli lanseaza „Sus pe munte”, o marturie pasionala despre viata in doi

Avatar

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR

Feli lanseaza „Sus pe munte”, a patra felie din jurnalul ei muzical #Felidinpoveste, in care vorbeste despre prima noapte de dragoste si intaia noapte de familie. Dupa marturiile in vers si muzica pe care le-a facut odata cu lansarile de succes „Omule, deschide ochii”, „Cand rasare soarele” si „Frunze cad”, Feli a simtit sa spuna celor care ii asculta muzica povestea plina de pasiune a inceputului de viata de familie care i-a schimbat si infrumusetat cu totul viata.

„Este o felie intima pe care mi-am dorit mult sa o spun in jurnalul meu muzical, pentru ca este coplesitor cand te intalnesti cu iubirea de parca ar fi pentru prima data cand simti asta, pentru ca nimic din ce a fost pana acum nu seamana ca intensitate si esenta. „Sus pe munte” este locul cel mai frumos in care poate sa te aduca iubirea, locul acela senin, plin de pasiune din care poti incepe sa desenezi cel mai frumos viitor cu putinta pentru sufletul si viata ta.”, spune Feli povestea din spatele feliei pasionale de jurnal „Sus pe munte”.

Poveste de om mare, cu suflet fierbinte de adolescent, „Sus pe munte” are ca sound si vers, asemeni „feliilor” de viata lansate pana acum,  inspiratie din folclorul romanesc pe care artista Feli il adora si din care se „hraneste” cu nesat: „Intreg jurnalul muzical #Felidinpoveste este un proiect cu inspiratie folclorica, pentru ca eu simt ca inima oricarui roman pulseaza la modul autentic in acest sound.”, marturiseste artista fascinata de muza ei in muzica, Maria Tanase.

Co-productie HaHaHa Production si CatMusic, cu muzica facuta de Feli, Florin Boka, Serban Cazan, Lucian Nagy si cu versurile scrise de Feli, „Sus pe munte” dezvaluie o latura intima si curajoasa a personalitatii lui Feli prea putin stiuta pana acum: „Ne tot ferim sa spunem lucruri de oameni mari, ne ferim sa ne marturisim dragostea in felul in care o simtim, ascundem lucruri esentiale despre viata in doi de parca ele nu ar exista, cand de fapt ele ne fac sa ne simtim vii si cu sens. Inceputul unei povesti in doi este atat de plina de sentimente si atat de insemnata mai ales atunci cand ajunge sa fie o poveste de trei, incat este esential sa o spunem, fiecare cum putem mai bine, eu am ales sa fac asta prin vers si cant, restul lumii sa o faca asa cum alege, dar sa o exprime, ca e pacat sa ramana nemarturisita!”, declara cu convingere artista completa Feli ale carei piese o reprezinta 100%, pentru ca sunt bucati din sufletul si viata ei.