BAZAR

(Recenzie film The Danish Girl) Mă bucur să te cunosc, Lili Elbe!

Poate sună sec, poate că aşa şi este, dar vreau să felicit RO IMAGE 2000 pentru curajul de a distribui filmul The Danish girl / Daneza. Într-o ţară plină de habotnici, conservatori şi în care a fi diferit înseamnă a fi pus de cele mai multe ori la zid, The Danish girl va rezona cu acei spectatori dispuşi să accepte şi un alt punct de vedere, care au cunoştinţe LGTB sau care au mai fost plecaţi prin ţări străine şi şi-au descreţit frunţile.

Bazat pe romanul lui David Ebershoff, The Danish girl / Daneza este un film emoţionant şi spune povestea unei învingătoare şi curajul de a arăta la exterior ceea ce simţi în interior.

Este şi o poveste de iubire diferită, o poveste cu sacrificii şi libertăţi asumate. Alicia Vikander o interpretează pe Gerda, soţia pictorului Einar. Îl iubeşte şi cel mai important e că îl acceptă aşa cum este, câştigând la final o bună prietenă.

Mergeţi să o cunoaşteţi pe Lili Elbe, să îi vedeţi ţinutele extraordinare şi decorurile de vis ale aniilor ’20. Din 8 ianuarie 2016, la cinema.

Povestea pictorului danez Einar Wegener este adusă pe peliculă de către regizorul Tom Hooper.

Nu am cum să nu menţionez despre faptul că unii jurnalişti şi bloggeri prezenţi la vizionarea specială de aseară au comentat şi au râs de acţiunea din Daneza pe durata proiecţiei. Dragi colegi, de vă ştiţi încuiaţi, staţi acasă şi nu mai confirmaţi prezenţa la orice film. Documentaţi-vă mai întâi, citiţi un sinopsis, vedeţi un trailer şi abţineţi-vă de la vomat în public. Presupun că sunteţi oameni şcoliţi, dar poate că nu asta vă face oameni. Pentru asta e nevoie de suflet.

The Danish Girl

Film

TOP 10 filme pe care sa le vezi in seara de Craciun alaturi de cei dragi

In seara de Craciun, in asteptarea Mosului, puteti urmari un film placut, care sa va aminteasca de magia sarbatorilor de iarna. Chiar daca mai e o luna pana in luna decembrie, noi iti recomandam o lista cu filme bune de Craciun mai din timp.

Nimic nu se compara cu un film bun, cand in casa e cald si miroase a bucate specifice acestei sarbatori. Tot ce trebuie sa faceti, este sa va alegeti un titlu din colectia celor mai frumoase filme de Craciun ale tuturor timpurilor. Fie ca le stiti, fie ca nu ati mai auzit de ele pana acum, insa aceste filme va vor sa credeti din nou in batranelul simpatic si generos.

White Christmas – 1954

Doua nume sonore ale muzicii si dansului, Bing Crosby si Danny Kaye, isi unesc fortele dupa razboi pentru a deveni una dintre cele mai cautate echipe din showbiz. Intr-o iarna, lor li se alatura doua surori, Rosemary Clooney si Vera-Ellen, ce pleaca spre Vermont ca sa petreaca un Craciun plin cu zapada. Aventura incepe in momentul in care Crosby si Kaye descopera faptul ca hanul este condus chiar de fostul lor general din armata, care acum are probleme financiare.

Miracle on 34th Street – 1994

Aceasta productie reia povestea filmului clasic cu acelasi nume din 1947, prolificul scenarist John Huge ramanand fidel liniilor principale ale originalului. Dorey Walker, director executiv al magazinului Marcy (Elizabeth Perkins) si fetita ei nu cred prea mult in spiritul si atmosfera mirifica a Craciunului. Doris trebuie sa gaseasca cel mai potrivit Mos Craciun pentru a imparti daruri copiilor in magazin. Cel ales este Kriss Kringle (Richard Attenborough) care, dupa cum se dovedeste foarte curand, este convins ca Mos Craciun e chiar el.

Home Alone – 1990/1992

Probabil cel mai iubit film de Craciun. Numeroase familie McCallister al micutului Kevin de 8 ani – parinti, unchi, frati, surori si veri – pornesc cu mic, cu mare sa petreaca sarbatorile Craciunului in strainatate, la Paris, dar in mod inconstient il uita acasa pe baietel.

Frozen – 2013

Anna (Kristen Bell) si Elsa (Idina Menzel) sunt inseparabile in perioada copilariei, insa legatura lor incepe sa se dastrame odata cu trecerea timpului. In momentul in care Elsa ajunge regina si incearca sa faca tot ce este posibil pentru fericirea Annei, insa nu reuseste acest lucru si ingheata tot regatul din greseala. Marcata de acest incident, Elsa se retrage in munti, iar Anna porneste in cautarea ei pentru a o convinge sa se intoarca in regat.

Elf – 2003

Elf este o comedie spumoasa, cu Will Ferrell in rolul lui Buddy, care ajunge din greseala in sacul plin cu jucarii al lui Mos Craciun. Doar ca Buddy este un baietel care creste de trei ori mai mare decat un spiridus normal si astfel era precum Gulliver in Tara Piticilor. Cand descopera ca nu se adapteaza, pleaca la New York sa isi gaseasca familia adevarata.

Die Hard – 1988

Bruce Willis il interpreteaza pe detectivul newyorkez John McClane pe care destinul il transforma in singura salvare a unui grup de ostatici, blocati intr-un zgarie nori din Los Angeles, chiar de Craciun, printre care se afla si sotia sa.

Scrooged – 1988

Francis Cross este un producator de televiziune cinic si increzut. Dorinta lui de promovare cat mai rapida, il face sa piarda iubirea vietii sale, il alieneaza de familie si ii distruge orice sansa de a avea o viata fericita. Cand i se ofera sansa sa realizeze o transmisiune in direct a piesei Colind de Craciun, viata sa incepe sa semene in mod inexplicabil cu cea a personajului Scrooge din poveste.

Arthur Christmas – 2011

In Ajunul Craciunului, la Polul Nord, Arthur (vocea lui James McAvoy), fiul lui Mos Craciun, lupta din toate puterile sa repare eroarea facuta de mecanism: un copil nu si-a primit cadoul. Pentru asta va apela la ajutorul bunicului sau si la metodele clasice de livrare a cadourilor: „invechita” sanie si renii magici.

Love Actually – 2003

Inainte de Craciun, in Anglia, lucruri neobisnuite se petrec. Opt oameni isi urmeaza drumul dictat de bataile inimii si se indragostesc, arata dragoste sau furie, se despart sau pur si simplu cauta pe cineva din cauza singuratatii marcante. Pentru toate varstele si la toate nivelurile sociale, dragostea este tema principala.

The Polar Express – 2004

Eroul nostru (voce Tom Hanks) nu crede in Mos Craciun si nici in miracole. Dar in ajunul Craciunului un lucru extraordinar se intampla: la usa casei sale apare un tren, „Polar Express”, iar conductorul (voce Tom Hanks) il invita inauntru. Aventura care va incepe va intrece orice imaginatie.

Daca ti-a placut acest articol, citeste si „Vertical Entertainment prezintă „Bătălia de la Midway”, din 15 noiembrie la cinema”.

Sursa: stirileprotv.ro

BAZAR

15 celebrități pasionate de vânătoare – Actori, vedete cărora le place să vâneze

Există celebrități pro vânătoare care se laudă cu pasiunea lor în acest domeniu, deși în același timp spun că sunt și activiști pentru drepturile animalelor.

Un exemplu ar fi prințul Harry care participă frecvent la tradiționala vânătoare de fazani din perioada de după Crăciun. Există zvonuri că prințul Harry ar fi renunțat la vânătoare din dragoste pentru Meghan Markle (pentru că soția sa apără drepturile animalelor, este împotriva maltratării acestora) și are un câine labrador în loc de armă.

Madona a fost căsătorită cu Guy Ritchie, împreună erau un cuplu pasionat de vânătoare. Ei aveau un teren în Anglia unde mergeau la vânătoarea de fazani. Din câte se spune, acesta este un lucru tipic englezesc.

Printre actorii pasionați de vânătoare se află Kurt Russell, Shaquille O’Neal și Joe Rogan, dar și actrițe celebre. Kurt Russell are o fermă în Aspen, Colorado și este entuziasmat să participe la vânătoarea de cerb și elan. Shaquille O’Neal adoră vânătoarea de capre și urși, în general de animale sălbatice mari. El a numit regiunile sale de vânătoare “Shaqfaris”. Actorul Joe Rogan privește vânătoarea ca pe un sport, este încântat să petreacă timp la aer curat.

Actorul Ashton Kutcher a trăit în copilărie în mediul rural și de asta a ajuns să meargă și la vânătoare. El a declarat pentru revista “Neón” că “a crescut vânând” și că “vânătoarea este un sport minunat.”

Matthew McConaughey – actorul premiat la Oscar din “Dallas Buyers Club” – merge la vânătoare cu soția sa Camila Alves și vrea să le transmită această pasiune și copiilor săi. El a spus că “nu există nimic mai bun decât carnea proaspătă de vânat, care nici nu se poate compara cu produsele din supermarket”. El a declarat la cotidianul britanic “The Times” că “nicio carne nu are un gust mai bun decât cea de vânat” și că “ar prefera să se plimbe pe cărări înguste în natură, decât să stea în hoteluri de lux”.

Actrița Eva Longoria din “Desperate Housewives” s-a lăudat cu faptul că este pasionată de vânătoare. Ea a spus că a mers la vânătoare de cerbi, porci mistreți, curcani, prepelițe și iepuri, într-un interviu pe care l-a acordat lui Oprah Winery în anul 2006. Eva Longoria a avut câteva experiențe de acest fel, foarte interesante, în copilărie când mergea la vânătoare cu tatăl ei. Prefera să meargă în drumeții, la vânătoare, decât să se ducă la școală.

Chitaristul Joe Perry de la Aerosmith mergea la vânătoarea de fazani în regiunile de nord din Minnesota. El a spus că “vânătorii sunt conservatori” și că “nu vânează nimic din ceea ce nu mănâncă”.

Cântărețul country american Blake Shelton s-a născut în Oklahoma, SUA și este pasionat de vânătoare. Din păcate, iubita lui Gwen Stefani care este vegană, nu vede vânătoarea în același mod, ea fiind avidă doar după pescuit și echitație – sportul călăriei.

Un alt cântăreț de muzică country din SUA, interesat de vânătoare este Luke Bryan. Acesta postează fotografii de la vânătoare pe Instagram și are și o melodie prin care își exprimă această pasiune, numită “Huntin’, Fishin’ And Lovin’ Every Day“.

Miranda Lambert este de asemenea o vedetă de muzică country, din Texas, SUA, care a învățat arta vânătorii. Ea este pasionată de vânătoarea de curcani sălbatici; îi place să vâneze această pasăre pentru a pregăti masa de Ziua Recunoștinței. Miranda Lambert spune că întotdeauna vânează cu un scop și această sărbătoare este scopul ei. Un alt motiv pentru care merge la vânătoare este că vede în asta o modalitate de a-și petrece timpul liber în aer curat și de a-și “încărca bateriile”.

Actorul Chris Pratt – vedeta filmului “Gardienii galaxiei” – nu are nicio problemă să meargă la vânătoare, deși a primit niște aprecieri dure din partea fanilor vegani și iubitorilor de animale. El rămâne la fel de entuziasmat de vânătoare și spune că va merge în fiecare sezon deoarece în familia sa, tatăl și unchii săi erau vânători și de aceea a ajuns să fie pasionat și el de această activitate și de poveștile care se spun despre ea. Deși nu prea a vânat în perioada adolescenței, Chris Pratt a spus că “are vânătoare în sânge”. El este pasionat în special de vânatul mare.

Comediantul Joe Rogan are o plăcere deosebită să meargă la vânătoare. El spune că vânătoarea salvează de fapt viața animalelor sălbatice. Are și o colecție de podcasturi de vânătoare în care vorbește despre experiențele sale și petrecerea timpului în aer liber. El are invitați speciali, pasionați și ei de vânătoare, prezentatori de spectacole, autori de cărți de vânătoare, vânători celebri, lideri ai industriei de vânătoare.

Astfel de oameni sunt întotdeauna interesați de produsele de vânătoare de marcă, cum sunt de exemplu modelele de cuțite de vânătoare de pe CadouriVanatori.ro. Aceste produse se pot achiziționa acum la promoție, reducerile fiind cuprinse între 15-40%. Sunt cuțite și bricege de marcă spaniolă, de tip MUELA și JOKER, care arată într-adevăr extraordinar; sunt bine făcute, au rezistență excelentă în timp și pot fi utilizate la vânătoare, dar și în alte activități în aer liber. Cuțitele de vânătoare JOKER sunt cu mâner din corn de cerb și teacă din piele.

Alte produse comercializate la prețuri promoționale sunt: cuțitele profesionale de dezosat Victorinox, cuțitele marca Opinel, cu lama din oțel inoxidabil, cu gravură de cerb, rucsacurile din piele de bovină pentru vânătoare, borsetele din piele naturală, cartușierele pentru posesorii de drilling și arme mixte, căștile de protecție 3M Peltor SportTac, chemătoarele tradiționale marca Butallo Blatter și multe altele.