Film

(Recenzie film The Danish Girl) Mă bucur să te cunosc, Lili Elbe!

Poate sună sec, poate că aşa şi este, dar vreau să felicit RO IMAGE 2000 pentru curajul de a distribui filmul The Danish girl / Daneza. Într-o ţară plină de habotnici, conservatori şi în care a fi diferit înseamnă a fi pus de cele mai multe ori la zid, The Danish girl va rezona cu acei spectatori dispuşi să accepte şi un alt punct de vedere, care au cunoştinţe LGTB sau care au mai fost plecaţi prin ţări străine şi şi-au descreţit frunţile.

Bazat pe romanul lui David Ebershoff, The Danish girl / Daneza este un film emoţionant şi spune povestea unei învingătoare şi curajul de a arăta la exterior ceea ce simţi în interior.

Este şi o poveste de iubire diferită, o poveste cu sacrificii şi libertăţi asumate. Alicia Vikander o interpretează pe Gerda, soţia pictorului Einar. Îl iubeşte şi cel mai important e că îl acceptă aşa cum este, câştigând la final o bună prietenă.

Mergeţi să o cunoaşteţi pe Lili Elbe, să îi vedeţi ţinutele extraordinare şi decorurile de vis ale aniilor ’20. Din 8 ianuarie 2016, la cinema.

Povestea pictorului danez Einar Wegener este adusă pe peliculă de către regizorul Tom Hooper.

Nu am cum să nu menţionez despre faptul că unii jurnalişti şi bloggeri prezenţi la vizionarea specială de aseară au comentat şi au râs de acţiunea din Daneza pe durata proiecţiei. Dragi colegi, de vă ştiţi încuiaţi, staţi acasă şi nu mai confirmaţi prezenţa la orice film. Documentaţi-vă mai întâi, citiţi un sinopsis, vedeţi un trailer şi abţineţi-vă de la vomat în public. Presupun că sunteţi oameni şcoliţi, dar poate că nu asta vă face oameni. Pentru asta e nevoie de suflet.

The Danish Girl

Film

Jennifer Garner este imbatabilă în „Peppermint: Gustul Răzbunării”, doar la cinema

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT

Familiarizată cu scenele de acțiune, dar și cu poziția de părinte responsabil, actrița Jennifer Garner se transformă în mașinărie de ucis în căutarea dreptății, odată cu premiera filmului „Peppermint: Gustul Răzbunării”, din 21 septembrie, pe marile ecrane.

Spre deosebire de majoritatea filmelor de acțiune, „Peppermint: Gustul Răzbunării” construiește povestea în jurul unei eroine. „Mi-a plăcut enorm povestea autentică și faptul că personajul principal este feminin, semnificație căreia îmi place să îi dau importanţa cuvenită”, își amintește actrița, care a acceptat fără ezitare roul de luptătoare neînfricată.

Garner continuă: „Nu am mai interpretat până acum un personaj care să solicite nevoia viscerală de a apară și proteja familia, însă ideea este una cu care mi-a fost foarte ușor să rezonez”.

Efortul fizic intens pe care l-a presupus pregătirea pentru rol, i-a oferit actriței ocazia de a-și reface condiția fizică de invidiat, după o pauză prelungintă de la luptele directe și cascadorii. După ani la rând în care a interpretat-o pe super-agentă Sydney Bristow în popularul serial TV „Alias” sau filmele „Elektra” și „Regatul”, Garner s-a orientat către partituri mai dramatice.

Pregătită să revină la acțiune odată cu rolul lui Riley, Jennifer a avut ocazia să își întreacă toate limitele din mai multe puncta de vedere, cea mai mare provocare fiind aceea de a combina experiența dramatică și cu cea de actor de acțiune. „N-am mai filmat o scenă de luptă de mai bine de 11 ani, o pauză extrem de lungă pentru o revenire în forță cum plănuiam, însă am avut convingerea că sunt capabilă. Antrenamentul fizic este cel care a ajutat-o pe Riley să își canalizeze disperarea și motivația emoțională din spatele răzbunării sale”, explică actrița.

După ce sistemul legal muşamalizează crimele, Riley, îndurerată şi frustrată, decide să facă singură dreptate şi pune la cale o răzbunare cu de-a dreptul sângeroasă. Cu o motivaţie personală incredibilă, se antrenează draconic timp de cinci ani atât fizic cât şi psihic pentru a deveni imbatabila. Folosindu-se de locaţii secrete subterane şi informaţii obţinute din interiorul poliţiei, aceasta reuşeşte să îi pedepsească în mod sistematic pe toţi cei consideraţi de ea vinovaţi de pierderea soţului si a copilului.

Distribuit de Vertical Entertainment, „Peppermint: Gustul Răzbunării” are premiera pe marile ecrane din 21 septembrie.

Film

,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” a băgat spaima în box office-ul românesc pentru al doilea weekend consecutiv

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT

După ce a devenit filmul horror cu cea mai bună lansare pe marile ecrane din România, în urma acestui weekend producţia filmată în întregime la noi în ţară, ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” a condus pentru al doilea weekend consecutiv box office-ul autohton unde a generat încasări în valoare de 911.112 lei, după ce a fost vizionat de 45.667 spectatori.

Cu un total de 3.631.231 lei, peste 190.209 de spectatori au ales să vadă noul film care şi-a propus să readucă teroarea în cinematografe este regizat de Corin Hardy (“The Hallow”) şi produs de James Wan, alături de Peter Safran, cel din urmă fiind responsabil de toate filmele din franciza ,,The Conjuring”. ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” descoperă originile demonului Valak, care şi-a făcut simţită prezenţa malefică pentru prima oară în “The Conjuring 2.”

Atunci când o tânără călugăriţă de la o mânăstire din România se sinucide, un preot cu un trecut zbuciumat şi o măicuţă novice sunt trimişi de Vatican să investigheze cauzele. Împreună trebuie să descopere secretul profan care ameninţă abaţia. Riscându-şi vieţile, credinţa şi chiar sufletele, aceştia se vor confrunta cu forţa malefică a calugăriţei demonice, pe care publicul a mai văzut-o în filmele „Trăind printre demoni”. Toate acestea vor transforma mânăstirea într-un câmp de luptă îngrozitor între cei vii şi cei blestemaţi.

În filmul ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” joacă actorul nominalizat la Premiile Oscar, Demian Bichir (cunoscut pentru “A Better Life”) în rolul Părintelui Burke, Taissa Farmiga (cunoscut pentru serialul de televiziune “American Horror Story”) în rolul Maicii Irene, şi Jonas Bloquet (cunoscut pentru “Elle”) în rolul unui sătean de-al locului, Frenchie. Distribuţia îi include şi pe Charlotte Hope (cunoscută pentru serialul de televiziune “Game of Thrones”) în rolul Măicuţei Victoria, de la mânăstire, pe Ingrid Bisu (cunoscută pentru “Toni Erdmann”) în rolul Măicuţei  Oana, şi pe Bonnie Aarons, care a jucat în “The Conjuring 2″ în rolul personajului principal.

Hardy a regizat ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” după un scenariu scris de Gary Dauberman (cunoscut pentru filmele “IT”, şi “Annabelle”) şi o poveste de James Wan şi Dauberman.  Richard Brener, Walter Hamada, Dave Neustadter, Dauberman, Michael Clear şi Todd Williams au fost producătorii executivi.

Lui Hardy i s-au alăturat Maxime Alexandre, director de imagine (cunoscut pentru “The Voices”, “Annabelle: Creation”), Jennifer Spence, designer de producţie, (cunoscută pentru “Annabelle: Creation”, “Lights Out”, şi seria “Insidious”), editorii Michel Aller (cunoscut pentru “Lights Out”, “Paranormal Activity: Ghost Dimension”) şi Ken Blackwell (cunoscut pentru “Ouija”, “Friday the 13th”) şi  designerul de costume Sharon Gilham (cunoscută pentru serialul de televiziune “Black Mirror”). Muzica a fost compusă de Abel Korzeniowski (cunoscut pentru “Nocturnal Animals”).

New Line Cinema prezintă producţia Atomic Monster / Safran Company, ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire.”

Filmul este distribuit în 2D, IMAX, 4DX  şi alte formate premium de către Warner Bros. Pictures, în România prin Vertical Entertainment.