BAZAR

(Recenzie) Filmul de acțiune Furia: Eroi anonimi merită premiul Oscar

Din 24 octombrie vine pe marile ecrane Furia: Eroi anonimi, un film cu Brad Pitt, Shia LeBoeuf şi Logan Lerman în rolurile principale, distribuit în cinematografele din România de Freeman Entertainment.

Catalogat de presa internaţională drept ,,cel mai bun film despre război din ultimii 30 de ani”, Furia: Eroi anonimi îi asigură lui Brad Pitt o revenire spectaculoasă pe marile ecrane din 24 octombrie, odată cu premiera filmului în România. Suntem convinși ca această producție va culege câteva premii Oscar.

Debutul răsunător înregistrat de Fury (Furia: Eroi anonimi) pe plan internaţional, unde a ocupat încă din primul weekend poziţia de lider al box office-ului, îl propulsează pe regizorul David Ayer în liga regizorilor de top şi marchează un nou succes în filmografia impresionantă a lui Brad Pitt.

Alături de Shia LeBoeuf, Logan Lerman, Michael Pena şi Jon Bernthal, Brad Pitt a încercat să urmeze întocmai indicaţiile regizorale şi a experimentat în detaliu traiul soldaţilor în tranşeele noroioase, locuind împreună cu toţi colegii săi într-un cort timp de câteva zile, înainte de începerea filmărilor.

Actţunea filmului are loc în primăvara anului 1945, în contextul în care aliaţii înaintează pe scena de luptă europeană. În prim plan este Wardaddy (Brad Pitt), un sergent deja înrăit de experienţa războiului, care se află la comanda unui tanc Sherman supranumit Furia şi a unui echipaj format din cinci oameni. Misiunea lor este una mortală. Depăşiţi numeric şi cu muniţie insuficientă, Wardaddy şi oamenii lui, printre care şi un soldat începător care a ajuns cu forţa în acest pluton, au slabe şanse de izbândă în eroicele lor încercări de a da lovitura de graţie trupelor naziste.

furia eroi anonimi

O experienţă cinematografică explozivă, plină de adrenalină şi emoţie, Furia: Eroi anonimi demonstrează că uneori e nevoie doar de curaj pentru a schimba cursul istoriei.

Un film violent care te face să urăști armata SS și să fii recunoscător că nu te-ai născut într-o zonă de conflict.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Elisabeth in the mirror – Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei față în față!

Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei au fost omagiate pe 12 noiembrie, la Muzeul Național de Artă București, în Sala Tronului, într-un eveniment ce a pus în valoare feminitatea, caracterul puternic și rafinamentul celor două prin modă, dans, design, muzică, artă, estetică și parfumuri.

”Elisabeth in the mirror” continuă Hommage à Sisi de anul trecut, o inițiativă PR Avenue cu scopul de a readuce în fața audientei valori autentice precum onoare, datorie, curaj, verticalitate, responsabilitate, de această dată prin două femei care prin dragostea lor față de oameni au schimbat societatea în care trăiau.

Ce legătură există între Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei?

Ca o punte comună între caractere, ca o reflexie în oglindă a principiilor după care se ghidau, completate de stilul, rafinamentul și feminitatea acestora, momentele puse în scenă în Sala Tronului au prezentat frânturi din personalitatea celor două regine.

Pentru un moment, invitații au făcut o incursiune în timp și spațiu, iar ghizi au fost Ana Maria Diaconescu, director Hellenic Romanian Bilateral Chamber of Commerce, care a vorbit despre legătura împărătesei Sisi cu Grecia, și Dr. Alin Ciupală, istoric, care a ne-a condus pe aripile timpului în viața spectaculoasă a reginei Elisabeta a României, care a fost scriitoare, poetă, eseist, un real susținător al artelor și un ambasador puternic al valorilor tradiționale românești, o regină a poporului.

Cum respectul pentru tradiție și valori reale a marcat viața celor două Elisabete, designerul Adrian Oianu, un promotor recunoscut al tradiției și culturii românești prin modă, a vorbit despre stilul vestimentar din perioada lor, impactul pe care l-a avut asupra culturii celor două popoare și cum acesta transcede încă timpul în diferite înterpretări.

Reflexia stilului vestimentar al celor două Elisabete a fost reprezentată printr-o prezentare de modă semnată prin creațiile designerilor Alexandra Calafeteanu, Denis Predescu, Mirela Diaconu, Marie Ollie, Aleha Toncea, Parlor și a designerului austriac, Claus Tyler. Fiecare a oferit publicului câte o interpretare vestimentară pentru cele două figuri emblematice, astfel că Sala Tronului s-a transformat pentru un moment într-un podium în care a defilat eleganța, rafinamentul în toate formele sale, tradus prin rochii vaporoase, demonstrând încă o dată că rafinamentul regal vine în mai multe forme și este atemporal.

Ca seara să aducă aminte de balurile regale, finalul ne-a încântat cu un moment de vals asigurat de dansatorii de la Arthur Murray, urmați de chansonetele în franceză interpretate de Diana Tudor.

Mulțumiri speciale sunt adresate sponsorilor și partenerilor Austria Imperialis, MNAR, Hellenic Romanian Bilateral Chamber of Commerce, Freywille, Medihelp, L`OR, Uriage, Humanic, Chopard, Sanaskin Couture Clinic, S.T. Dupont, Embassy, Elegant Catering, Sissi, Armand Maison du Desert, Bonilash, Alina Barbu make up, Keune, Schlumberger, Mozart, Jidvei și Aqua Carpatica.

Elisabeth in the mirror – un eveniment unic despre frumos, artă și cultură.