Connect with us

AUDIENȚE TV

Record de audiență pentru “Xtra Night Show”. Emisiunea prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea prezentată de Dan Capatos, „Xtra Night Show”,  a fost luni seara lider incontestabil de audiență. Show-ul a înregistrat un record de audiență pe segmentul de public 18-49 Urban, la nivelul cotei de piață, și a avut cele mai mari cifre de audiență de la lansare. 

Așadar, ediția „Xtra Night Show” în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații Ana Morodan, CRBL și Oase, a adunat în fața micilor ecrane 838.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:39.

La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat un record de audiență pe acest segment de public, la nivelul cotei de piață, și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:33 – 01:01) o audiență medie de 4,6 puncte de rating și o cotă de piață de 27%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 18,1% cota de piață și de Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 10,7% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,3 puncte de rating și o cotă de piață de 17%, urmată de Pro TV, cu 2,4 puncte de rating și 12,4% cota de piață și DigiSport 1, cu 1,9 puncte de rating și 9,8% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,9 puncte de rating și 16,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 15% cota de piață, și Kanal D, cu 2 puncte de rating și 11,4% cota de piață.

Aşa cum şi-a obişnuit deja telespectatorii, Dan Capatos a continuat asearã, la „Xtra Night Show”, seria imaginilor nedifuzate din „Asia Express – Drumul Elefantului”. Campionul nopţilor albe a început emisiunea cu o serie de momente în exclusivitate din aventura incredibilã trãitã de vedete pe continentul asiatic. De la certurile dintre Ruby şi Robert, provocate de tensiunea acumulatã pânã la acest moment în cadrul show-ului, la tertipurile la care au recurs George Vintilã şi Şerban Copoţ pentru a primi ceva de mâncare, şi, desigur, la accidentarea lui Oase, provocatã de Ana Morodan, toate au fãcut deliciul telespectatorilor.

În scurt timp, Ana Morodan, dar şi CRBL şi Oase i s-au alãturat lui Dan Capatos în platoul „Xtra Night Show”, cu dezvãluiri în exclusivitate despre momentul accidentului. “Drumul meu spre casã începea sã se întrevadã!”, a mărturisit CRBL. Care va fi parcursul lor în competiţie, ţinând cont de starea fizicã a lui Oase, telespectatorii vor putea urmãri duminicã, luni şi marţi, de la 20.00, la Asia Express.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 25 martie 2019

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0