Prima ediție „iUmor” – cea mai bună ediție a emisiunii de la lansare până acum, atât la nivel de rating, cât și la nivelul cotei de piață
Prima ediție a emisiunii iUmor difuzată duminică seara, între orele 19.59-22.15 a fost lider de audiență pe toate targeturile.
PUBLICUL COMERCIAL
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 11,3 puncte de rating și 25,1% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTv cu o medie de 9,2 puncte de rating și 20,3% cotă de piață.
PUBLICUL URBAN
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9,2 puncte de rating și 17,9% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat pe poziția secundă cu 7,4 puncte de rating și 14,3% cotă de piață.
PUBLICUL NATIONAL
Clasamentul se menține neschimbat și la nivelul întregului public din România, Antena 1 ocupând prima poziție cu o audiență medie de 8,4 puncte de rating și 17% cotă de piață, în timp ce ProTv ocupa poziția secundă cu 6,5 puncte de rating și 13,2% cotă de piață
Sursa cifre: Kantar Media
Follow up pe urmatoarea pagina!