Connect with us

ALL MEDIA

Recorduri de slăbit la ,,Marele Câștigător” doar prin sport şi dietă! (galerie foto)

Published

on

 

Dupa 7 saptamani petrecute in campus si 7 saptamani acasa, Daniel Sulugiu este intr-o stare fizica foarte buna, este sanatos, plin de optimism si determinat sa fie „Marele Castigator” de „acasa” si sa ocupe locul II in valoare de 15.000 Euro.

Chiar daca a stabilit recorduri peste recorduri cat s-a aflat alaturi de ceilalti concurenti in campus, Daniel a fost eliminat joia trecuta si acum face tot posibilul sa slabeasca ajutat doar de antrenorul lui, Florin Uceanu.
Pana in momentul de fata, greutatea totala slabita de concurenti este de 500 de kilograme, iar peste 10 % din total este doar meritul lui Daniel Sulugiu care la inceputul competitiei avea 184,9 kilograme, a parasit campusul cand avea 150,4 kilograme, iar acum, dupa 4 luni, cantareste 131 de kilograme si asta deoarece este o persoana foarte ambitioasa si pentru ca a continuat sa se antreneze si sa respecte cu strictete regimul alimentar.

„Mi-am structurat programul in trei etape de pregatire. Dimineata fac cardio (pregatire fizica): banda, eliptica si inot; dupa amiaza ma antrenez la aparate si lucrez 3 grupe musculare; iar seara incerc sa-mi fac un program atat pentru pregatire fizica, cat si pentru pregatire tehnica. Respect dieta, iar de 5 luni am renuntat chiar si la masa de seara. Meniul mi-l stabilesc in functie de antrenamentul din ziua respectiva, astfel daca am o zi foarte incarcata, mananc dimineata o felie de branza de vaci, 2 oua fierte si 250 de grame de salata de vinete, iar la pranz 2-3 pulpe de pui la gratar si o salata de varza. Cam atat… Uneori, pe parcursul zilei, mananc si 2 fructe: nectarine, mere sau pere”, spune Daniel care spera sa ajunga in finala din decembrie la greutatea ideala de 110 kilograme.

De asemenea, pentru a demonstra inca o data cat de determinat este in lupta cu kilogramele, Daniel va face tuturor „grasutilor” o invitatie la o ora de miscare in aer liber. Pe 13 noiembrie, la ora 16:00, va astepta pe toti la intrarea din Parcul Iore. Pentru mai multe detalii in legatura cu acest eveniment, adresati-va lui Daniel pe site-ul emisiunii: marelecastigator.a1.ro si confirmati-va participarea.

Urmariti urmatoarea editie a reality show-ului „Marele Castigator” la Antena 1, joi, 11 noiembrie, ora 20:30 si aflati cat au mai reusit sa slabeasca concurentii si care dintre ei este mai aproape de ocuparea locului I si castigarea premiului de 25.000 Euro.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Ariana

    11 noiembrie 2010 at 19:09

    Felicitari pentru munca depusa si si seriozitatea fata de dieta si antrenament!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending