Connect with us

ALL MEDIA

RECRUTARE | Lowe&Partners si-a extins anul acesta echipa cu patru noi creativi

Published

on

 

Lowe&Partners anunta printr-un comunicat de presa, remis RADAR DE MEDIA,  ca si-a extins echipa cu patru noi creativi.

Maria Nagy si Andrei Munteanu sunt cei doi noi copywriteri cooptati anul acesta in echipa, Victor Oprisan este noul art director, in timp ce Manuela Gogu (foto) s-a alaturat echipei ca director de creatie.

Totalizand 12 oameni, noua formula creativa Lowe mizeaza mult pe interdisciplinaritate si pe integreare creativa a unor minti „colorate” ce se completeaza armonios in vederea abordarii corecte a comunicarii „noua generatie” .

„Auto-limitarea este cel mai periculos <<viciu>> creativ. Nu cred in absolutisme: responsabili cu ideile, responsabil cu BTL-ul, responsabil cu online-ul. Cred in oameni curiosi care invata unii de la altii si care, incet, incet deprind sa faca putin din jobul fiecarui coleg. Nu poti gandi creatie digitala daca nu te intereseaza cum functioneaza o aplicatie pentru ca e jobul digitalistului; la fel cum nu poti gandi un concept de eveniment daca nu te duci sa arunci un ochi cand vine circul in oras. Fiecare membru al echipei de creatie are sau se indreapta catre o anumita zona de excelenta creativa, de la PR & creative media, la online & mobile si desigur engagement si experienta. Incercam un soi deiversificare creativa, asa incat, atunci cand ne adunam in jurul unui brief, dincolo de idee, fiecare dintre noi sa poata vedea potentialul conceptului din alt unghi”,  spune Manuela Gogu.

Ea si-a inceput cariera in Grupul Lowe acum sapte ani, in cadrul agentiei de relatii publice GolinHarris, in 2012 ocupand o pozitie singulara pentru piata de comunicare: Director de Creatie al unei agentii de PR. Manuela a gestionat in acesti ani proiecte de corporate si brand communication, evoluand ulterior spre strategie si creatie pentru platforme de comunicare integrate. Cand a facut pasul spre Lowe&Partners, Manuela a adus agentiei un background multidisciplinar unic pentru piata de profil. Echipa de creatie nou formata a Lowe&Partners a semnat deja conceptele mai multor campanii derulate pentru clientii agentiei, precum Beck’s – Vezi dincolo de eticheta! sau „Patitu’este mai asigurat decat crede”, pentru Gothaer Romania Asigurari Reasigurari.

“Manuela a fost prima alegere atunci cand Lowe a inceput cautarea unui Director de Creatie. A recomandat-o un portofoliu impresionant de proiecte creative gestionate cu succes, recunoscute cu trofee la festivaluri locale si internationale de comunicare. Este o combinatie de creativ cu viziune strategica, un mix la granita mai multor specializari si mereu in cautarea povestii. In plus, recunoasterea si promovarea talentelor din interiorul grupului nostru este o prioritate. Venirea ei in Lowe a adus un spirit diferit si plin de energie vibranta, care s-a materializat instant atat in semnatura unor concepte creative pentru campanii importante, cat si în vibe-ul echipei”, declara Aura Toma, Managing Director Lowe&Partners

Absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii Bucuresti, Manuela Gogu si-a antrenat simturile strategice si creativitatea la Berlin, Londra si Belgrad.

Manuela considera ca cel mai mult a invatat muncind. De la colegi, de la clienti, punand intrebari – fie ca se refereau la strategie, media, PR, digital, ATL sau BTL. Oportunitatea de a face parte din grupul Lowe pe parcursul ultimilor sapte ani i-a facilitat intelegerea mecanicilor din spatele unei business de comunicare integrat.

Manuela Gogu a semnat campanii pentru: Bancpost, Bayer, Bergenbier S.A., Colgate-Palmolive, Crucea Rosie Romana, Electrolux, Ferrero, Gothaer, GSK, Johnson&Johnson, Franklin Templeton Investments, L’Oreal Romania, Praktiker, Mercedes-Benz, Orange, RBS Romania, Parlamentul European, Comisia Europeana, Praktiker, Terapia Ranbaxi, Tuborg, Unilever.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalistul Cosmin Stan a revenit la Stirile PRO TV

Published

on

 

STIRI PE SCURT: Cosmin Stan (41 de ani) a revenit la postul Pro TV după zece ani, timp în care a trecut pe la mai multe posturi de ştiri, anunta Ziarul Adevarul.

În ultimul an, Cosmin Stan a prezentat, alături de Octavia Geamănu, Observatorul de Weekend, de la Antena 1. Înainte, el a lipsit timp de patru ani de pe micile ecrane, iar anterior a trecut pe la Realitatea TV, Digi24 şi Prima TV. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending