Connect with us

Life Style

Redactia4fun : Interviu cu Stereosonic

Sunt puşi pe distracţie, dau întotdeauna cele mai tari petreceri şi văd muzica precum cea mai bună modalitate de a-ţi face de cap la un party fără limite. Pe scurt, Stereosonic! Cei doi dji au lansat de curând videoclipul piesei We Rollin’, aşa că i-am luat puţin la întrebări despre ce au făcut şi ce planuri de viitor au cu acest proiect.

Published

on

 

Sunt puşi pe distracţie, dau întotdeauna cele mai tari petreceri şi văd muzica precum cea mai bună modalitate de a-ţi face de cap la un party fără limite. Pe scurt, Stereosonic! Cei doi dji au lansat de curând videoclipul piesei We Rollin’, aşa că i-am luat puţin la întrebări despre ce au făcut şi ce planuri de viitor au cu acest proiect.

R4Fun: Konstantin, ţinând cont că tu mai faci parte şi din proiectul Crush&Alexandra Ungureanu, vreau să te întreb de ce ai decis să începi acest nou proiect cu Almud.

Stereosonic: “Îl cunosc pe Almud din 2005, a susţinut proiectul CRUSH+ Alexandra încă de la primul single, am devenit prieteni foarte buni iar din 2008 am început să producem muzică împreună for fun. Acum face parte din industria muzicală şi cu proiectul Stereosonic.”

R4Fun: Ce aduce nou Stereosonic pe piaţa muzicală din România şi cu ce se deosebeşte de celălalt proiect al tău dar şi faţă de restul muzicii de acest gen?

Stereosonic: “Stereosonic aduce nou un sound de balkanic house şi ne place să credem că mai aduce o atitudine fresh asupra muzicii de party. La Crush lucrez alături de Sorin Seniuc şi evident sound-ul Crush va avea ceva diferit de Stereosonic unde lucrez cu Almud, iar în momentul în care producem ne gândim şi la cum vor suna piesele live cu band.”

R4Fun: Cred ca fiecare artist are un ideal pe care vrea să îl atingă, are un scop pentru tot ceea ce face. Care este acest ideal al proiectului Stereosonic?

Stereosonic: “Stereosonic a venit din ideea ca doi dj să facă muzică împreună şi să se distreze în acelaşi timp. Credem că Stereosonic este unul din proiectele noastre care ne dă liber la distracţie.”

R4Fun: Spuneţi-mi cum a luat naştere piesa We rollin’? Cum v-a venit ideea acestui sound inedit?

Stereosonic: “Eram la un party pe la începutul lui 2010 şi ne-a lovit serios vorbind acum, la începutul lui 2010 (dupa partyul respectiv) am zis să facem o piesă aşa cum avem chef în momentul acela, să nu ţinem cont de nimic, să nu ne gândim că facem vreun hit, că e ceva prea comercial sau necomercial, o piesă care să ne dea o stare de bine să ne distreze să ne dea chef de party, şi a iesit We Rollin’. Dar stai să vezi “Joanna”.

R4Fun: O să vedem dar nu dezvăluim încă nimic. Deocamdată spune-mi cine e responsabil de scenariul videoclipului pentru We rollin’ ?

Stereosonic: “Ideea principală a venit de la mine, apoi alături de Almud şi Edward Aninaru am perfecţionat-o. Evident că la clip au mai participat şi alţi prieteni care ne-au ajutat într-un fel sau altul (Gratiela Micu, Sînziana Iacob, Oana Calin, Mirela Raicu- hair stylist, Alina Dăscălescu (stylist), Alexandra Borona (make-up), Ciprian Florea (montaj), Cat Music, Mircea Ionescu, Cristi Stoicescu, Akcent, Impact, Vanotek, Connect-R, Chris Mayer, Nick Kamarera, DR. Bre…”

R4Fun: Konstantin, spune-mi câteva cuvinte despre noua ta experienţă de regizor. Te gândeşti să mai regizezi şi alte videoclipuri?

Stereosonic: “E grozav pentru că în sfârşit îmi pot pune ideile în practică. Oricum, sunt un out-sider în domeniul ăsta, încă învăţ şi nu m-aş fi descurcat fără ajutorul prietenilor. Acum am format o echipă nouă pentru filmarea noului clip Crush+ Alexandra – I Need U More”.

R4Fun: Am văzut că la filmări v-au ajutat o mulţime de prieteni dintre care îi enumăr pe Connect-R, Ackent. Aveţi în plan o eventuală colaborare şi pentru un nou single?

Stereosonic: “Deocamdată nu avem planuri de colaborări, dar există o vorbă: cică, “never say never”, aşa că nu spunem nu pentru că nu se ştie cum ne loveşte pe toţi vreo idee de piesă.”

R4Fun: Spune-ţi în câteva cuvinte ce înseamnă Stereosonic.

Stereosonic: “Almud, Konstantin, friends and parties” sau “2 djs having fun.”

R4Fun: Un mesaj scurt pentru fanii voştri.

Stereosonic: “Nu, nu credem că avem fani, noi avem prieteni, aşa că îi salutăm şi le mulţumim că sunt alături de noi.”

Băieţi, vă mulţumesc pentru interviul acordat.

www.redactia4fun.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Nicusor Stan, cel mai bine imbracat de la Romanian Fashion Philosophy

Published

on

 

Intre 17 si 19 Octombrie, Ambasad’Or Events & Leisure a gazduit cea de-a cincea editie a evenimentului international de moda, Romanian Fashion Philosophy. O multime de persoane publice si din lumea mondena s-au adunat pentru a urmari cele mai noi tendinte din fashionul international.

Nicusor Stan, Presedintele centrului de evenimente Ambasad’Or a atras privirile tuturor invitatilor in fiecare seara cu tinutele sale bine alese, fiind, cu siguranta, cel mai bine imbracat de la eveniment.

Daca in prima seara, omul de afaceri a purtat un sacou bleu-marin elegant asortat cu o camasa de aceeasi culoare, iar in cea de-a doua seara a optat pentru un contrast albastru regal (sacou) si alb (camasa), pentru ultima seara a ales un costum acaju complet care a oferit o eleganta discreta si bine conturata.

“Ma bucura mult faptul ca familia Ambasad’Or Events a reusit sa duca la bun sfatsit un eveniment atat de important si care s-a dovedit a fi de un real succes. Sunt foarte multumit de cum s-a desfasurat aceasta editie Romanian Fashion Philosophy si sper ca invitatii s-au simtit foarte bine”, a declarat domnul Nicusor Stan.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Life Style

Ce premii poate sa castige un studio de videochat din Romania? Apreciere la nivel international!

Published

on

 

Industria videochatului, desi este reglementata legislativ la noi in tara inca din anii 2000, continua sa fie in Romania un subiect tabu. Acest lucru este cauzat in primul rand de lipsa unor informatii reale, romanii lasandu-se influentati in general de zvonuri false care circula despre acest domeniu de activitate.

Astfel, modelele care lucreaza la un studio de videochat din Romania sunt deseori asociate cu damele de companie, dar aceasta este o conceptie total eronata, diferenta fiind una majora: modelele de videochat nu ofera servicii sexuale, ci doar companie virtuala barbatilor de pe Internet.

Aceasta companie se poate concretiza fie in discutii obisnuite despre diverse subiecte si pasiuni (muzica, filme, sport, povesti de viata etc.), fie in discutii mai incitante, cum ar fi marturisirea anumitor frustrari sau fantezii sexuale. Modelul, la alegerea sa, poate recurge sau nu la nuditate pentru a stimula partenerul de chat, insa nicio discutie nu se finalizeaza printr-un act sexual in sine. „Sa lucrezi la un studio de videochat este ca si cum ai fi un psihoterapeut, deoarece asculti tot felul de povesti de la diversi barbati, incercand sa-i intelegi”, marturiseste Anya, 25 de ani, model la Studio20.

Asadar, putem spune ca videochatul este deseori judecat gresit de catre cei din jur, desconsiderand meseria de model. In realitate, insa, un studio de videochat de top, precum este Studio20 la noi in tara, iti poate oferi o adevarata cariera in domeniu nu doar prin prisma veniturilor fabuloase, ci si prin faptul ca lucrand aici te poti bucura de faima si apreciere internationala.

Putine persoane din afara domeniului stiu ca Studio20 este un studio de videochat autohton premiat la nivel international pentru profesionalism si standarde de inalta calitate a conditiilor de lucru oferite. Astfel, acest studio de videochat detine in palmares trofee importante, precum: Live Cam Studio of the Year, Best Emerging Studio, Best Cam Studio, Best Global Live Cam Studio etc. In plus, multe dintre modelele de la Studio20 sunt castigatoare multiple a diverse titluri: Best Model, Best Emerging Model, Best Smile, Best Non-Adult Model, Best Fetish Model, Best Entertainer etc.

Aceste premii, la care aspira orice studio de videochat cu pretentii, sunt oferite in cadrul unor competitii de referinta in industria divertismentului pentru adulti, recunoscute la nivel internationl. Este vorba de competitii care se tin anual in Statele Unite ale Americii sau in Europa, cum ar fi:  Premiile GFY, Premiile YNOT, Premiile LalExpo, AW Awards sau XBIZ Awards.

Studio20 a castigat in repetate randuri titlul de „Cel mai bun studio de videochat”, aceasta fiind o performanta fara precedent in industria videochatului din Romania. Asadar, pentru aceia care cred ca videochatul nu este o activitate serioasa, e bine de stiu faptul ca Studio20 este un studio de videochat care s-a remarcat la nivel mondial prin activitatea sa si a propulsat numeroase modele pe culmile succesului global. In realitate, meseria de model de videochat este o meserie la fel de serioasa ca oricare alta, putand sa faci o cariera fulminanta in acest domeniu, la care multe femei viseaza, si sa te afirmi pe plan international.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Life Style

Preferințele Deliei în materie de manichiură

Published

on

 

Mereu în centrul atenției și obișnuită să întoarcă privirile oriunde s-ar afla, Delia s-a remarcat de-a lungul timpului printr-un look nonconformist, dar impecabil. De la make-up și hair, până la stilul vestimentar ales și parfumul pe care îl poartă, artista exprimă feminitate, siguranță și foarte mult sex appeal.

O atenție deosebită o acordă manichiurii și, începând cu această lună, Cupio este „responsabilul” de culorile seducătoare ale manichiurii Deliei. „Mâinile mele sunt mereu în centrul atenției, fie că sunt pe scenă, la televizor sau când cunosc oameni noi. Am curaj să ies din tipare și când vine vorba despre manichiură, iar produsele Cupio m-au convins prin culori senzaționale și rezistență în timp”, a declarat artista.

La rândul lor, reprezentanții Cupio spun că personalitatea artistei a fost cea care i-a convins că ea este cea mai potrivită să le pună brandul în valoare. „O admirăm foarte mult, este optimistă, glumeață, naturală, dar nu ai cum să nu observi că este și foarte îndrăzneață. Credem că fiecare clientă poate regăsi în Delia un model de urmat, nu doar în privința manichiurii, ci a întregului ei fel de a fi”, a declarat Răzvan Ștefănescu, fondator Cupio.

Gama Cupio To Go! este una de top, foarte populară în rândul profesioniștilor, care numără peste 300 de nuanțe. Orice femeie, oricât de pretențioasă ar fi atunci când vine vorba de manichiură, poate alege dintr-o varietate foarte generoasă de culori mate, glossy, thermo, chameleon sau metalice. Ojele semipermanente Cupio To Go! sunt de calitate superioară, asigură acoperirea perfectă atât a unghiilor naturale, cât și a celor artificiale, sunt ușor de aplicat și rezistă până la 3 – 4 săptămâni.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending