Connect with us

AUDIENȚE TV

Reportajele România, te iubesc! pe primul loc în preferințele românilor

Redactia Radar de Media

Published

on

O pagină ștearsă din istoria țării noastre a fost regăsită prin reportajul prezentat de Cosmin Savu, corespondent special Știrile PRO TV, la România, te iubesc!, iar povestea vizionarului Emanoil Gojdu a ieșit la lumină.

Pe tot parcusul emisiunii peste 700.000 de români au descoperit cine a fost Gojdu și ce s-a întâmplat cu moștenirea pe care a lăsat-o României.

“O avere impresionantă, milioane uitate în conturi în băncile budapestane, imobile în cel mai important centru al Europei de Est, spații comerciale care ar fi putut fi valorificate. O avere pierdută de români. Este vorba despre averea Gojdu, care, din neputință, prostie sau indolență  s-a dus pe Apa Sâmbetei”– declară Cosmin Savu, care mers pe urmele averii refuzate.

Romania-te-iubesc-Premiile-Radar1

 

CIFRE DE AUDIENTA (Sursa: Kantar Media)

  • România, te iubesc! a înregistrat 4.3 puncte de rating și 14.6% share în intervalul de difuzare 18:01 – 19:00, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat a obținut 2.8 puncte de rating și 9.3% share pe această categorie.
  • La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 4.1 puncte de rating și 11% share. Post clasat pe locul doi a înregistrat o audiență medie de 3.5 puncte de rating și 9.4% share.
  • La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 3.9  puncte de rating și 10.6% share, în timp ce locul secund a obținut 3.5 puncte de rating și 9.6% share.

Romania, te iubesc! (5)

Duminica aceasta Alex Dima va prezenta un material care arată lupta oamenilor de la țară cu sistemul agriculturii din România. Oameni simpli care își pun sufletul în pământul pe care îl muncesc ca apoi, la început de toamnă să nu se aleagă cu mare lucru. În schimb, alții se îmbogățesc. 

Sunt câțiva grei ai agriculturii din România ale căror firme ocupă primele locuri în topul afacerilor cu cereale și care au transformat agricultura într-o adevărată industrie. Ei gestionează suprafețe uriașe de pământ și încasează o bună parte din subvențiile de la stat alocate acestui segment. Astfel, în documentele oficiale apare o problemă și se atrage atenția că România iese în evidență prin lipsa unei categorii de mijloc în domeniul agriculturii. Există câțiva fermieri mari și milioane de fermieri mici.

Facem o radiografie a agriculturii din România. Stăm pe o comoară de care abia acum începem să fim conștienți. Suntem în momentul în care trebuie să ne hotărâm ce facem cu această comoară: facem industrie sau facem agricultură de nișă, găsim soluții pentru a da de muncă oamenilor și pentru a pătrunde pe piață cu produse bune la prețuri mari… Vorbim despre micul fermier și despre marele fermier. Puși în oglindă” – declară Alex Dima, corespondent special Știrile PRO TV, despre reportajul de duminică, de la ora 18:00.

Romania, te iubesc! (2)

Toate reportajele marca România, te iubesc! pot fi găsite pe romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Foto Credit: PRO TV/ RADAR DE MEDIA

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0