Connect with us
Avatar

Published

on

Constant implicata in dezvoltarea unor echipamente electrocasnice prietenoase cu mediul, compania Electrolux se afla in randul liderilor internationali preocupati de gestionarea eficienta a resurselor naturale. Aliniindu-se initiativei globale a companiei de a reduce consumul de apa, Electrolux Romania a lansat, pentru prima data in tara noastra, o aplicatie de Facebook care analizeaza consumul individual de apa, oferind solutii practice si personalizate pentru reducerea cantitatii folosite zilnic de fiecare utilizator care acceseaza aceasta aplicatie.

#APArtin generatiei care foloseste apa in mod responsabil!

Aplicatia poate fi accesata pana pe data de 31 decembrie 2013 pe pagina locala de Facebook a companiei Electrolux, in sectiunea special creata: Watermark. Pe langa informatiile utile si sfaturile pe care utilizatorii le pot obtine in urma rezolvarii testului ce le va dezvalui impactul pe care apa consumata ineficient il are asupra mediului, participantii pot castiga si un echipament Electrolux eficient din punct de vedere al consumului de apa – o masina de spalat vase compacta si o masina de spalat rufe – sau trei purificatoare de apa AquaSense™. In plus, acestia se vor alatura comunitatii online interesate de reducerea consumului de apa si vor demonstra ca #APArtin generatiei care foloseste apa in mod responsabil.

„Aceasta initiativa nu este doar o parte importanta a angajamentului pe care Electrolux il are fata de tot ce inseamna masuri pentru protectia mediului inconjurator, ci si o parte integranta a strategiei de comunicare orientata in acest an catre mediul online. Astfel, mediul digital continua sa fie un canal de comunicare prioritar pentru Electrolux Romania, mai ales ca am lansat in aceasta primavara si pagina locala de Facebook”, a declarat Carmen Georgescu, Marketing Manager East Europe South Cluster, Electrolux.

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending