Connect with us

A-Z NEWS

RETROSPECTIVA MEDIA – Iulian Comănescu, despre Kanal D. Succesul Bravo ai stil, dar şi explicaţia creşterii staţiei în audienţe!

Published

on

Reclame

Iulian Comanescu, cel mai cunoscut analist media din România a explicat pentru RADAR DE MEDIA, într-o serie de discuţii cum a arătat grila de programe a toamnei din peisajul media autohton.

 

IULIAN COMĂNESCU vorbeşte astăzi despre producţiile Kanal D şi creşterea spectaculoasă a staţiei în audienţe.

 

Kanal D. A venit în toamna asta cu un proiect ambiţios Bravo ai stil. Emisiune care a modificat cumva grila din acces time. Este un succes temporar sau are şanse să funcţioneze şi sezonul 2?

Are șanse, fiindcă și PRO TV a schimbat access-ul cu „Ce spun românii” și a făcut-o cu succes. E cazul să ciocnim o șampanie, fiindcă s-a terminat în fine cu ceara din ureche, iar mutra ovină a lui Măruță nu ne mai bântuie subconștientul chiar atât de tare. Nu că „Bravo, ai stil” ar fi un format de Fashion TV. Dar, totuși, e o emisiune care tinde să se ocupe cu ceva precis, în locul pseudo-celebrităților a căror singură meserie e să își exhibe funcțiile fiziologice la TV, ca invitați captivi după-amiaza și seara târziu.

Mai e de adăugat că același Kanal D a devansat-o recent pe Teo, puțin, pentru a face mai mult loc pentru „Bravo, ai stil”. Reiese că e o investiție și o miză pentru ei. Sper să nu se lungească prea tare, cum s-a întâmplat cu „Supraviețuitorul”.

 

 

Un alt aspect important. Kanal D a crescut semnificativ în audienţe, în condiţiile în care grila din prime time a rămas aceeaşi, serial turcesc şi late night show!

E o dovadă că în televiziune nu se crește chiar atât de repede pe cât te-ai aștepta. Am văzut pe posturile românești numeroase formate introduse și scoase după câteva ediții, când de fapt trebuia lucrat în continuare la ele și insistat cu ele. Dacă Jay Leno ar fi apărut pe o televiziune românească, ar fi primit un șut în fund după primele ediții. După ce a mâncat bătaie ani la rând de la Letterman, a devenit totuși regele late night-ului din SUA.

Să ne uităm și la altceva. Postul cu grila cea mai conservatoare din România e chiar liderul de piață, PRO TV. PRO-ul a avut dintotdeauna programe puține, dar bine promovate și așezate la aceleași ore. Faptul că acum e într-o oarecare derută se leagă și de sfârșitul unei generații și al unei filozofii, la un moment dat lucrurile trebuie primenite. Dar nu odată la trei luni sau trei săptămâni. Până la urmă, PRO TV-ul actual e cam același de acum 15 ani, când s-a poziționat ca televiziune comercială, renunțând la cultură, „Întâlnire cu presa”, seriale americane și alte lucruri premium. Iar Adrian Sârbu nu mai e acolo din 2013. Nu pot decât să le doresc ca PRO TV-ul fără Sârbu să nu fie PRO TV-ul fără PRO TV.

 

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

RETROSPECTIVA MEDIA – Iulian Comănescu, despre producţiile PRO TV: Visuri la Cheie, Vocea României, Jocuri de Celebritate sau Las Fierbinţi!

 

RETROSPECTIVA MEDIA – Iulian Comănescu, despre reality show-ul Supravieţuitorul de la PRO TV!

 

 

RETROSPECTIVA MEDIA – Iulian Comănescu, despre emisia HD Antena 1 şi mutarea anului în show-ul X Factor, Carla’s Dreams

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending