Audienţe TV 18 februarie. Revelația sezonului, "Sunt celebru, scoate-mă de aici!" a fost din nou lider de audienţă, însă cu cifre mai mici! Cine a prins locul 2? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 18 februarie. Revelația sezonului, “Sunt celebru, scoate-mă de aici!” a fost din nou lider de audienţă, însă cu cifre mai mici! Cine a prins locul 2?

Published

on

A treia ediţie a reality show-ul “Sunt celebru scoate-mă de aici!” a fost din nou lider de audienţă pe toate segmentele de public, însă a înregistrat cifre mai mici faţă de ediţiile precedente.

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate pe tot parcursul show-ului de aseară, interval orar 20:30-22:30 pe toate segmentele de public. Cifre calculate la nivelul intregii zile, aici!

Emisiunea la nivel național a fost urmărită de peste 2.1 milioane de români. În minutul de aur de la 21:28, peste 2.5 milioane de persoane urmăreau aventurile concurenților în tabăra din Africa de Sud.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

PUBLICUL COMERCIAL

PRO TV a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu 15% rating şi 29.8% costa de piaţă, în timp ce Antena 1, care a difuzat pe acest interval orar emisiunea Te pui cu Blondele 6% rating şi 11.9% share.

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului de la oraşe PRO TV s-a clasat pe prima poziţie urmat de Kanal D cu serialul Trădarea – 8.7% rating şi 15.4% share, Antena 3 s-a clasat pe locul 3.

PUBLICUL NAŢIONAL

Şi în ceea ce priveşte publicul naţional PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 11.5% rating şi 19.7% share, iar locul 2 a fost adjudecat de Kanal D 8.9% rating şi 15% share. Antena 1 s-a clasat şi la nivelul publicului naţional pe locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

Cifre de audiente pentru emisiune Sunt celebru, scoate-ma de aici:

Audiente TV 18 februarie Sunt celebru scoate-ma de aici pro tv


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESE SI:

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending