Connect with us
Reclame

 

 „Revelionul Starurilor 2016”, prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, la diferență zdrobitoare față de concurență și a reusit să atragă cel mai mare numar de oameni dintre cei prezenți în fața televizorului.

Astfel, Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotă de piață din ultimii zece ani, cu un record de audiență de 38% cotă de piață, pentru publicul din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2016, de la ora 00.32, a adunat în fața micilor ecrane 4.264.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 23,1 puncte de rating și 44,9 % cotă de piață.

De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

Revelionul este cel mai mare copil al meu. A împlinit ieri 16 ani si ne indreptam spre majorat. Multi dintre cei care s-au uitat aseara nici macar nu erau nascuti acum 16 ani, cind am inceput eu Revelioanele„, declară Dan Negru.

 

AUDIENTE TV Revelionul Starurilor Antena 1


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


 

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de noua ori mai mare față de ProTv!

Cel de-al 16-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru la Antena 1 și difuzat în intervalul orar 21.48 – 02.00 a obținut în acest an o audiență de noua ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!

Astfel, Antena 1 și-a zdrobit competitorii și a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 16,6 puncte de rating și 32,8% cotă de piață, urmată de Kanal D, cu 5 puncte de rating și 9,8 % cota de piata. ProTv, clasat abia pe locul al VI-lea, a înregistrat numai 1,8 puncte de rating și 3,6 % cota de piață.

La minutul de aur, de la ora -0.32, 4.264.000 de români urmareau Revelionul Starurilor, cifrele înregistrate fiind de 23,1 puncte de rating si 44,9 % cota de piata.

 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de nouă ori mai mare față de ProTv.

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 16,6 puncte de rating și 35,5% cotă de piață, la o distanță colosală de ProTv, clasat și aici abia pe locul al VI-lea, cu doar 1,8 puncte de rating și 3,9 cota de piata, după Kanal D, TVR 1, Romania TV, National TV
In minutul de aur, de la 0.31, Antena 1 obtinea un rating de 22,3 de puncte și o cotă de piață de 46,8 procente.

 

Advertisement

PUBLICUL COMERCIAL 

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de șase ori mai mare față de ProTv.

Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, „Revelionul Starurilor – 2016” înregistrând pe acest segment de public 16 puncte de rating și 38% cotă de piață, de mai bine de sase ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al treilea, cu doar 2,5 puncte de rating și 5,9 procente din cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 0.19, Antena 1 a obținut un rating de 21,1 puncte și o cotă de piață incredibilă: 49,4 procente.

 

CIFRE DE AUDIENTA PENTRU SHOW-UL CHEF DE RAS – PE URMTOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fatu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 19:55 – 21:48, a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public.

Minutul de maximă audiență, de la ora 21.44, a adunat în fata micilor ecrane 3.323.000 de telespectatori din toată țara.

La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 13,1 puncte de rating și 24,3% cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4,4 puncte de rating si 8,1 % cota de piață și de ProTv, cu 4,1 puncte de rating și 7,5 cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 13,1 puncte de rating și 26,8 de procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu doar 3,9 puncte de rating și 7,9% cota de piata.

De asemenea, Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 12,8 puncte de rating și 29,5 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 5,2 puncte de rating și 12,1% cota de piață.

CHEF DE RAS - REVELION ANTENA 1

CHEF DE RAS – REVELION ANTENA 1

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA

In ziua de 31 decembrie, telespectatorii Antenei 1 au preferat programele pregătite de postul din Băneasa.  Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02.00 – 02.00), pe toate categoriile de vârstă.

Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5,9 puncte de rating și 22,4% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 3,6 puncte de rating și 13,7% cotă de piață..

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență  mai mult decât dublă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 6,1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 2,9 puncte de rating și 10,1% cotă de piașă.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6,3 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 2,8 puncte de rating și 8,9% cotă de piață.

 

CIFRE PENTRU PRIME TIME

Antena 1 a fost lider absolut de audiență în prime-time  (19.00 – 23.00) pe toate categoriile de public.  Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audiență de 12,2 puncte de rating și o cotă de piață de 27,8% procente, în timp ce ProTv înregistra o medie de 5,3 puncte de rating și 12% cotă de piață.

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență  triplă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 12,5 puncte de rating și 25,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 4,2 puncte de rating și 8,5% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12,9 puncte de rating și 24,2% cotă de piață,  fiind urmărită în medie de 2.386.000 de telespectatori în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4,4 puncte de rating și 8,2% cotă de piață.

Advertisement

REVELIONUL STARURILOR 2016 DAN NEGRU - ANTENA 1 (4) REVELIONUL STARURILOR 2016 DAN NEGRU - ANTENA 1 (3) REVELIONUL STARURILOR 2016 DAN NEGRU - ANTENA 1 (2) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (4) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (3) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (2) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (1)

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending