Connect with us
 

Cele mai bune companii din industrie au fost premiate marți seara de revista CAPITAL, în cadrul Galei ”Premiile Industriei Românești 2015”.

Fiind un sector cu cei mai mulți angajați, cele mai mari investiții, cel mai mare profit brut, industria contribuie cel mai mult la creșterea economică a României.

Astfel, un sfert din PIB-ul economiei provine din industrie, în timp ce 1,37 milioane de salariați se regăsesc în acest sector. Companiile din industrie au realizat investiții de peste 50 mld. lei, în 2014, adică de patru ori mai mult față de cele realizate de companiile din comerț. Profitul brut înregistrat anul trecut a fost de 14 mld. lei, dublu față de rezultatul raportat de firmele din servicii. De asemeneaa, industria a avut un rol important la realizarea cifrei -record a exporturilor înregistrată anul trecut, în valoare de 52 mld. de euro.

Redactorii revistei Capital au radiografiat toate sectoarele industriale și au identificat mai multe companii care au performat pe tot parcursul anului trecut și în primul semestru al acestui an. Dintre acestea, au fost selectate doar zece companii pentru fiecare sector, acestea fiind prezentate detaliat în cadrul revistei Capital, dar și pe site-ul www.capital.ro. La fiecare categorie au fost desemnați trei finaliști.

În deschiderea evenimentului, redactorul-șef al revistei Capital, Oana Osman a explicat care au fost criteriile de evaluare pentru stabilirea finaliștilor: ”România are nevoie de companii care să dovedească faptul că succesul este posibil chiar şi în perioada de criză. Pentru a-i desemna pe cei nominalizați, dar și pe câștigători, am ţinut cont de rezultatele înregistrate de companii anul trecut, luând în considerare evoluţia unor indicatori precum profitul net, rezultatul operaţional, activele totale și cotele de piaţă. Investiţiile realizate au fost evaluate nu doar prin prisma mărimii acestora, ci şi a capacităţii de a crea locuri de muncă, de a transmite efecte pozitive mai departe în economie. Am urmărit, de asemenea, acţiunile de marketing, inovaţiile, deciziile strategice, produsele noi lansate anul trecut şi la începutul anului 2015, nişe noi de piaţă deschise”.

Marele premiu al indutriei romanesti - Automobile Dacia - capital

AUTOMOBILE DACIA a obținut Marele Premiu al Industriei Romanesti.

Cu vânzări cifrate la peste 511.000 de unităţi în 2014, Dacia a reuşit cea mai bună performanţă comercială din istoria sa. În total, din 2004, când a fost lansat primul Logan şi până în prezent, Dacia a vândut peste 3,3 milioane de maşini în 44 de ţări, dintre care cele mai multe în Franţa – peste 700.000 de unități.

Marele premiu al serii a fost înmânat de domnul Eugen Teodorovici, ministrul Finanțelor.

La cele 8 categorii identificate, finaliștii sunt următorii:

STAR TRANSMISSION a fost desemnată cea mai bună companie din industria auto. Fiind parte a grupului german Daimler, aceasta a investit 300 de milioane de euro într-o fabrică de de montaj cutii de viteză de ultimă generaţie la Sebeş (Alba). Filiala concernului german Daimler este prezentă în România din anul 2001.

RELOC ELECTROPUTERE VFU CRAIOVA  este cea mai bună companie din industria grea. Parte a grupului Grampet, compania a prezentat anul trecut, în cadrul unui eveniment internațional, desfășurat la Berlin, locomotiva Terra Nova, dezvoltată în baza unui parteneriat cu compania americană Caterpillar. Comenzile nu au întârziat să apară, iar până la finele acestui an, compania va livra primele 12 locomotive în Europa.

IKEA a primit trofeul pentru cea mai bună companie din industria mobilei. În iulie anul trecut, retailerul a lansat vânzările online, iar în prima lună au fost plasate online 3.500 de comenzi. În urmă cu o lună, IKEA a anunțat deschiderea celui de-al doilea magazin din România.

MUSETTE este cea mai bună companie din industria ușoară. Brandul românesc de încălțăminte și accesorii este tot mai prezent pe plan local și international. De curând, compania deținută de soții Cristina și Roberto Bâtlan, alături de fratele acestuia, Alin, a deschis al 27-lea magazin în București.

SAINT-GOBAIN a primit distincția cea mai bună companie din industria chimică și a materialelor de construcții. Cel mai mare producător de materiale de construcţii din lume are o activitate fructuoasă pe piaţa locală. În România, Saint-Gobain este prezentă cu opt divizii şi are 12 fabrici amplasate în opt parcuri industriale din Braşov, Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda şi Suceava. Grupul francez are 1.100 de angajaţi numai în România.

Albalact este cea mai bună companie din industria alimentară. Datorită  investițiilor în modernizare și în extinderea capacității, producătorul de lactate a devenit anul trecut liderul acestei piețe. În urmă cu câteva zile, Albalact a intrat și pe piața sucurilor naturale, lansând brandul Frupt.

Cea mai bună companie din industria energetică este ROMPETROL RAFINARE. Petromidia a atins, în 2014, un record istoric al materiilor prime procesate – peste 5 milioane de tone. Anul trecut, exporturile Rompetrol Rafinare s-au ridicat la peste 2 miliarde dolari, fiind pe primul loc în topul celor mai mari exportatori interni de produse petroliere.

Cea mai bună companie din industria  IT este compania BITDEFENDER. Produsele ei sunt folosite de peste 500 de milioane de utilizatori. Anul trecut, compania deținută de familia Talpeș a înregistrat afaceri de peste 276 milioane de euro, peste 95% din cifra de afaceri reprezentând exporturile pe toate continentele.

Revista Capital a acordat și două premii speciale.

Premiul pentru tehnologie și inovație a fost acordat companiilor OMV Petrom si ExxonMobil. Cele două mari companii petroliere realizează o campanie impunătoare de explorare în perimetrul Neptun din Marea Neagră, utilizând tehnologie de ultimă generație, ceea ce permite explorarea în ape de mare adâncime în căutarea de noi zăcăminte de hidrocarburi.

Premiul pentru cea mai mare fuziune din industria românească a fost acordat companiilor Holcim și Lafarge. Fuziunea dintre cele două companii reprezintă una dintre tranzacțiile- cheie din ultimii 20 de ani în industria mondială a materialelor de construcţii. Compania rezultată în urma fuziunii va avea vânzări anuale de aproximativ 40 mld. euro şi va ajunge lider mondial.

Video Credit: RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Chef Scărlătescu organizează ediția de toamnă a Festivalului Scoicilor

Published

on

 

Toamna aceasta, chef Cătălin Scărlătescu își va relua locul la masa jurizării pentru cel mai nou sezon Chefi la cuțite, însă, până atunci, juratul are în plan să transforme ultimele zile de vară într-un adevărat ospăț culinar. Festivalul Scoicilor își redeschide porțile pentru a doua oară anul acesta, cu o ediție specială, de toamnă, iar gurmanzii sunt așteptați între 29 august și 1 septembrie în Piața Ovidiu din Constanța, la un nou festin gastronomic, sub marca consacrată a iubitului jurat.
”Festivalul Scoicilor rămâne cel mai drag eveniment pe care l-am făcut! Tocmai de aceea vreau să aduc din nou oamenii împreună, la final de vară, și sper ca toți constănțenii, dar și cei care au venit din cele mai îndepărtate colțuri ale țării la malul mării, să ne treacă pragul pentru un spectacol în bucate cu și despre scoici. Va fi o ediție extraordinară!”, a mărturisit chef Cătălin Scărlătescu.
Toți cei care nu pot rezista în fața midiilor pane, a tocănițelor din fructe de mare, a scoicilor sotate cu vin sau cu sos de roșii și pătrunjel, sunt așteptați în Piața Ovidiu, din centrul vechi al Constanței, acolo unde îl pot întâlni și pe chef Cătălin Scărlătescu, prezent în toate cele patru zile de festival.
Tot în această toamnă, juratul revine și la Chefi la cuțite, alături de bunii său colegi- Sorin Bontea și Florin Dumitrescu. Cel mai nou sezon al show-ului culinar de la Antena 1 va înteți competiția gustului atât între jurați, cât și între bucătarii aspiranți la cel de-al șaptelea titlu al show-ului culinar.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Mihai Constandache, pe scena LIVE MUSIC SHOW by RADAR DE MEDIA

Published

on

 

Mihai Constandache: Vine din zona Munteniei mai precis orașul Brăila. A început să cânte chiar din clasele primare. Azi are propriul lui repertoriu și încântă lumea oriunde este chemat, tv, spectacole, etc. Pe lângă dragostea de a cânta mai are o altă pasiune (patiseria).

Din seria evenimentelor Radar de Media – 10 ani va prezentam un nou concept: LIVE MUSIC SHOW.

Un spectacol in adevaratul sens al cuvantului cu trupe si artisti, care vor canta live.

Evenimentul va avea loc, in data de 28 august, ora 17, la Ambasad’Or Events din Otopeni.

 

APASA AICI PENTRU A PARTICIPA:

https://www.facebook.com/events/1686951221449616/

 

Iata ce artisti au confirmat prezenta in show!

  • BEDDA BAND – LIVE SHOW

  • MIHAI COSTANDACHE

  • SILVIA DUMITRESCU

  • FLORIN BURESCU

  • BIANCA RUS

  • CAMELIA FLORESCU & BAND – trupa live, muzica usoara romaneasca

  • FLORIN BURESCU & BIANCA RUS

  • MIHAI COSTANDACHE

  • BRANDUSA DRAGHICI SHOW & BAND

  • DRAGOS CICU – POP OPERA SHOW

  • ARIS NEGOITA SHOW

  • TRUPA FETNO

si lista continua, revenim cu detalii!

 

SPONSORI: AMBASAD’OR EVENTS

PARTENERI: ANVERGURA

FOTOGRAF OFICIAL: MIHAI MITREA 

Un eveniment orginal produs de RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Trupa Metallica donează 250.000 de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital

Published

on

 

 

  • Contribuția este inspirată de viziunea Mastercard, de a crea un viitor mai bun, în România
  • Anunțul a fost făcut pe 14 august, în ziua concertului desfășurat pe Arena Națională din București

 

Fundația All Within My Hands, fondată de Metallica, a anunțat o donație de 250.000 de euro pentru inițiativa Asociației Dăruiește Viață, #NoiFacemUnSpital. Alături de propria contribuție în valoare de 50.000 de euro, legendara trupă americană de heavy metal a direcționat suma de 200.000 de euro, contravaloarea pachetului de Sponsor Principal al concertului din București, asigurată de Mastercard și BCR.

Anunțul a fost făcut în ziua concertului Metallica, desfășurat pe Arena Națională din București, parte din turneul trupei în Europa din acest an, WorldWired Tour 2019. Inspirată de donația Mastercard, de 1.000.000 euro pentru proiectul Dăruiește Viață, din cursul acestui an, contribuția trupei se va adăuga la fondurile destinate dotării primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România cu cele mai noi tehnologii și echipamente medicale.

„Donația membrilor trupei Metallica are o semnificație specială pentru proiectul nostru. Pe de-o parte, muzica lor reușește să inspire milioane de români și, în același timp, foarte mulți dintre aceștia sunt inspirați să contribuie la înființarea primului spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, pentru a le oferi copiilor bolnavi de cancer o șansă la viață. Pe de altă parte, donația din partea Mastercard, care a oferit un milion de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, a motivat Metallica să adere la cauza noastră. Suntem recunoscători tuturor celor care fac posibil acest proiect”, a spus Carmen Uscatu, Președinte Asociația Dăruiește Viață.

„În urmă cu câteva luni, am anunțat că Mastercard devine partenerul de inovație al Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, facilitând dotarea acestuia cu aparatură medicală și tehnologii de ultimă generație, prin activitățile, campaniile și parteneriatele desfășurate. Astăzi, Metallica, o trupă care inspiră miliarde de oameni din toată lumea, s-a alăturat demersului nostru și a început ceva de neprețuit. Pentru mine, astăzi este despre a crede, din nou, că poți reuși să realizezi ce îți propui și că nu există visuri imposibile. Și despre a-ți uni forțele cu cei care cred, la rândul lor, într-o cauză precum aceasta. În rest, <<Nothing else matters>>”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România, sponsor al concertului oferit de Metallica.

„Metallica este starea de spirit a mai multor generații care au decis sa fie ele însele: încrezătoare să se exprime libere, deschise către lume, gata să învingă orice limite. Generațiile Metallica și-au văzut acum idolii dintotdeauna dăruind înapoi încrederea și speranță. Și nu oricum, ci către oamenii minunați din Asociația Dăruiește Viața, adevărate modele de stăruință, reziliență în a depăși, asemenea lor, orice bariere. Pe toți ne inspiră să gândim dincolo de aparențe, să lucrăm împreună și să credem mereu în puterea comunității de a găsi resurse pentru binele comun. Este o onoare să le fim alături”, a spus Sergiu Manea, CEO BCR, sponsor, alături de Mastercard, al concertului Metallica din București.

Cu aproape 40 de ani de existență, Metallica este una dintre cele mai de succes trupe comerciale din toate timpurile, cu 9 Trofee Grammy în palmares dint-un total de 23 de nominalizări. Formația de heavy metal s-a implicat constant în susținerea unor cauze sociale majore, precum lupta împotriva foametei sau educația forței de muncă, iar noaptea trecută, Metallica și-a continuat misiunea prin sprijinul acordat șansei la viață și pentru un viitor mai bun, de această dată, în Romania.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: