Connect with us

ALL MEDIA

Revista CAPITAL a premiat Companiile de Elită din România

Published

on

Foto Credit: CAPITAL
 

Liderii celor mai importante sectoare ale economiei autohtone au fost premiaţi, marţi seară, în cadrul Galei Capital Companii de Elită, eveniment la care au fost prezenţi atât reprezentanţi ai mediului de business, cât şi invitaţi speciali, printre care şi câţiva miniştri ai Cabinetului Dăncilă: Petru Bogdan Cojocaru, Ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Anton Anton, Ministrul Energiei, Bogdan Andronic, Secretar de stat Ministerul Economiei şi Sorin Naş, Secretar de stat Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat!

Evenimentul a debutat cu lansarea noii reviste Capital, într-un nou format, cu periodicitate lunară, 100 de pagini şi cu o structură editorială ce acoperă arii de interes diverse: analize şi prezentări ale unor afaceri de top, poveşti ale unor personaje de succes, interviuri cu manageri, editoriale şi articole despre ultimele noutăţi din Hi-tech, Travel, Sănătate sau Lifestyle şi suplimente dedicate.

În deschiderea evenimentului, Dan Andronic, proprietarul Editurii Evenimentul şi Capital a declarat: ” Concurenţa a devenit mult mai dură iar dinamica ne obligă să fim cât mai creativi. Din acest motiv, astăzi, lansăm noul Capital. Este o altă revistă decât acum 26 de ani, atunci când a apărut, şi care încearcă să ţină cont de schimbările care au loc în societate şi de modul în care românii consumă presă. Schimbările sunt uriaşe, audienţa este măsurată aproape la secundă pe online şi de multe ori riscăm să fim compleşiţi. Însă eu am învăţat că trebuie să te scuturi, să te reinventezi şi să fii în pas cu vremurile.”

Tot în cadrul evenimentului a fost lansat şi noul anuar Top 300 Companii, un produs nou prin care Revista Capital recunoaşte meritele celor care dezvoltă cu adevărat România: companiile.

Astfel au acordate 10 premii către cele mai bune companii prezente în economia românească.

Companiile premiate sunt:

OMV PETROM SA a fost premiată ca fiind ”Cea mai valoroasă companie”. OMV PETROM SA este cea mai valoroasă companie din România şi cel mai mare contributor la bugetul consolidat. OMV Petrom poate acoperi necesarul de carburanţi pentru 3 milioane de autovehicule şi peste 40% din consumul de gaze al ţării. Miza o reprezintă gazele din Marea Neagră, un proiect vital pentru dezvoltarea României.

AUTOMOBILE DACIA SA a primit distincţia ”Liderul exporturilor româneşti”, fiind cel mai mare producător auto de pe piaţa locală şi unul dintre cei mai mari angajatori din România. Anul trecut compania a ocupat prima poziţie a clasamentului referitor la cea mai mare cifră de afaceri. Compania este liderul exporturilor României, iar uzina de la Mioveni este un motor puternic al economiei naţionale.

KAUFLAND ROMÂNIA SCS a fost desemnat ”Liderul retailului românesc”. Cu o reţea de 119 magazine deschise pe piaţa românească, Kaufland este liderul pieţei locale de retail. Anul trecut, compania a reuşit să depăşească pragul de 10 miliarde de lei venituri, fiind unul dintre cei mai mari angajatori privaţi din România. La finele anului trecut, Kaufland avea peste 13.000 de salariaţi.

ROMPETROL RAFINARE SA a primit premiul pentru ” Cea mai mare şi mai modernă rafinărie din România”, fiind una din principalele companii ale Grupului KMG Internaţional, care operează rafinăriile Petromidia şi Vega Ploieşti, dar şi divizia de petrochimie de pe platforma Midia. Cu o capacitate anuală de procesare de peste 5 milioane tone de materii prime, Petromidia este cea mai mare rafinărie din ţară şi una dintre cele mai moderne din regiunea Mării Negre.

DEDEMAN SRL a primit premiul pentru ”Cel mai mare business antreprenorial”. Dedeman este singura companie antreprenorială românească 100% care nu doar că a reuşit să reziste pe piaţă în decursul anilor, dar s-a impus devenind lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare de tip Do-It-Yourself. Compania din Bacău este prezentă în toată ţară cu 49 de magazine, iar drumul nu se opreşte aici.

ROMGAZ a fost desemnat ”Lider în producţia şi furnizarea de gaze naturale”, fiind cel mai mare producător şi principal furnizor de gaze naturale din România. Romgaz este totodată cea mai mare şi cea mai valoroasă companie deţinută de statul român. Unul dintre cele mai importante proiecte derulate de companie este noua centrală pe gaz de la Iernut, o investiţie de 269 milioane de euro.

ORANGE ROMÂNIA SA este ”Liderul pieţei de telecom”. ORANGE este numărul 1 pe piaţa de telecom din România, având 10,6 milioane de clienţi la finele anului trecut. Compania oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV. Noua provocare este 5G!

FILDAS TRADING SRL a primit distincţia ”Liderul pieţei de distribuţie a medicamentelor”. Jucător de top în domeniul distribuţiei de medicamente, compania are peste 1.000 de angajaţi şi asigură acoperirea naţională printr-o reţea de 14 depozite de medicamente şi o impresionantă flotă de transport. Catena, reţeaua de farmacii afiliată, are peste 720 de unităţi şi peste 5.000 de angajaţi.

URSUS BREWERIES este ”Liderul pieţei de bere din România”, fiind lider de piaţă pentru al patrulea an consecutiv. Compania e prezentă în România cu 3 fabrici în Braşov, Buzău şi Timişoara, precum şi o mini-facilitate de producţie în Cluj-Napoca – „Fabrica de Bere URSUS“. Ceea ce nu ştiaţi este că 1 din 3 beri consumate de români se află în portofoliul companiei.

HOLCIM SA a fost premiat ca ”Liderul pieţei materialelor de construcţii”. Cu o prezenţă de peste 20 de ani în România, este liderul pieţei materialelor de construcţii. În această perioadă a investit peste 700 de milioane de euro pe plan local, iar investiţiile continuă: anul trecut a inaugurat un nou terminal la Roman, iar în acest an bugetul de investiţii se ridică la 7,5 milioane de euro.

Totodata, Revista Capital a acordat şi 5 premii speciale unor companii care au avut rezultate remarcabile în activitatea pe care o desfăşoară.

CHIMCOMPLEX SA BORZEȘTI a primit ”Premiul special pentru tranzacţia anului”, acordat pentru cea mai importantă tranzacţie a anului: achiziţia activelor Oltchim. Tranzacţia reprezintă o şansă pentru Oltchim, care speră astfel să renască. În urmă acesteia, grupul CRC (Compania Română de Chimie), al cărui acţionar majoritar este antreprenorul Ștefan Vuza, va deveni cel mai important jucător de pe piaţă produselor chimice din România.

ENEL a primit premiul ”Premiul special pentru cel mai mare furnizor de electricitate din România”. Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au devenit principalii furnizori de energie  după volumul de energie furnizat  – cu o cotă de piaţă cumulată de peste 21%, potrivit ultimului raport ANRE. Cele două companii, care fac parte din Grupul Enel, sunt lideri pe piaţa concurenţială, iar în vara acestui an au anuntat atingerea numărului de un milion de consumatori casnici pe piaţa liberă.

Internaţional Alexander SRL a primit distincţia ”Premiul special pentru cel mai performant operator de transport si logistică”. Cu o strategie clar conturată, cu un sistem coerent de valori şi cu o filosofie centrată pe investiţii continue, International Alexander a înregistrat o dezvoltare fulminantă. După creşteri impresionante an de an, compania a ajuns unul dintre cei mai mari transportatori locali. Compania pregăteşte noi investiţii de amploare în flotă, în depozite şi în transportul feroviar.

TAROM a primit premiul ”Premiul special pentru redresare financiară”. Compania aeriană a reuşit în acest an să îşi majoreze semnificativ numărul de pasageri şi să îşi crească veniturile ca urmare a managementului profesionist. Totodată, TAROM a început programul de reînnoire a flotei, prin achiziţia a 2 avioane Boeing 737 – 800 NG şi semnarea contractului pentru încă 5 modele noi fabricate de Boeing.

ROMÂNIA TV a primit ”Premiul special pentru susţinerea emisiunilor economice”, post de televiziune care promovează în cadrul emisiunilor dedicate mediul de business din România.

Clasamentul celor 300 de companii a fost realizat in funcţie de următoarele criterii: 50% cifra de afaceri înregistrată anul trecut, 30% profitul net realizat anul trecut, 10% nr mediu de salariaţi şi câte 5% evoluţia cifrei de afaceri 2017/2016, respectiv al profitului net.

Cele 300 de companii înseamnă:

465 miliarde de lei cifra de afaceri cumulata – peste 1/2 din PIB-ul României

30 miliarde de lei profit net cumulat

600.000 de angajaţi

10% dintre firme sunt companii de stat

Top 3 angajatori sunt:

Posta Romană (23.403)

CFR SA (22.622)

Romsilva (16.246)

Ambele produse, atât Revista Capital cât şi TOP 300 Companii, sunt disponibile publicului, începând de astăzi, 17 octombrie, la toate centrele de difuzare a presei.

Organizarea Galei Capital Companii de elită a fost posibilă cu ajutorul partenerilor noştri: Domeniile Coroanei, Digi România, Christian Tour, Groupe Renault România, Medlife, Romgaz, Face Kusin, Schlumberger, Aura Natural Gold Water, Florăria Magnolia şi magazin Pret a Porter.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending