Connect with us

Evenimente

Revista Capital a premiat cele mai bune companii din România

Companiile și oamenii de afaceri care s-au remarcat anul trecut și în prima parte a acestui an cu rezultate și perfomanțe deosebite au fost premiate joi seara (26 mai 2016) de revista CAPITAL, în cadrul Galei Premiilor Capital pentru “Excelenţă în Afaceri”, eveniment la care a participat prim-ministrul României, Dacian Cioloș.

Published

on

Foto Credit: Revista Capital
 
Prev1 of 2

Companiile și oamenii de afaceri care s-au remarcat anul trecut și în prima parte a acestui an cu rezultate și perfomanțe deosebite au fost premiate joi seara (26 mai 2016) de revista CAPITAL, în cadrul Galei Premiilor Capital pentru “Excelenţă în Afaceri”, eveniment la care a participat prim-ministrul României, Dacian Cioloș.

Revista CAPITAL a acordat 11 trofee, cinci dintre ele fiind rezervate companiilor care activează în sectoarele cu cea mai mare importanţă în economie: industrie, agricultură, sectorul financiar, servicii și comerț. De asemenea, au fost decernate premii pentru compania anului, investiția anului, omul de afaceri al anului. S-au acordat și trei premii speciale pentru cel mai inovator produs bancar, cea mai bună perfomanță în sectorul energetic și premiul special pentru implicare socială.

Automobile Dacia a fost desemnată “Compania anului”, pentru că anul trecut compania a reușit să înregistreze cea mai mare cifră de afaceri din România, de aproape 4,3 miliarde de euro, având un rol major atât în ceea ce privește exporturile României cât și în dezvoltarea industriei auto prin atragerea de furnizori. Anul trecut, la uzina de la Mioveni au fost produse 339.204 de autoturisme, iar profitul Dacia a urcat la 100 de milioane de euro, cel mai bun rezultat din ultimii opt ani.

Horațiu Țepeș, proprietarul Bilka, a fost desemnat “Omul de afaceri al anului”, întrucât a reușit să construiască una dintre afacerile cu cele mai mari creșteri din industria românească. Dacă anul trecut piața de profil a crescut cu 10%, compania lui Horațiu Țepeș a înregistrat o creștere de peste 40%, ajungând la afaceri de 191 milioane de lei. Anul trecut, compania a pus în funcțiune 10 noi linii de producție, iar numărul de angajați a crescut cu aproape 30%. În cei nouă ani de activitate, liderul pieței românești de țiglă metalică a acoperit peste 100.000 de case.

Compania Chimcomplex SA Borzești a primit distincția ”Investiția anului”. Pentru inaugurarea uneia dintre cele mai performante instalații de cogenerare din sud-estul Europei, o investiție de circa 14 milioane de euro, care permite combinatului să-şi reducă semnificativ costurile cu utilităţile. Instalaţia produce mai multă energie electrică şi termică decât consumă întreg oraşul Râmnicu Vâlcea. De la privatizare până în prezent, Chimcomplex Borzești a realizat investiții în valoare de peste 70 milioane de euro, fiind astăzi unul dintre liderii pieței din România.

În deschiderea evenimentului, redactorul-șef al revistei Capital, Ciprian Mailat, a declarat că ”un rol important în desemnarea câștigătorilor celor cinci categorii de premii l-au avut cititorii revistei Capital”, care au avut la dispoziție un sistem online prin care și-au putut vota favoriții. Votul acestora a contat în proporție de 50% în stabilirea companiilor premiate, cealaltă jumătate fiind decisă de redactorii Capital care au analizat toate rezultate celor 10 nominalizați de la fiecare categorie

Astfel, câștigătorii celor 5 categorii sunt:

Oracle România – cea mai bună companie din industrie, pentru dezvoltarea continuă pe plan local din ultimii trei ani, perioadă în care a fost desemnată “cel mai dorit angajator” și pentru faptul că în ultimele 12 luni și-a majorat personalul cu 1.000 de angajați, ajungând în prezent la peste 4.200 de salariați.

Carrefour România – ce mai bună companie din comerț, pentru investițiile realizate în rețeaua de magazine prin deschiderea de noi unități și preluarea a 86 de supermarketuri Billa, și pentru creșterea vînzărilor cu peste 13%, depășind astfel pragul de 1 miliard de euro.

Transavia – cea mai bună companie din agricultură, pentru dezvoltarea permanentă realizată prin investiții și management profesionist. Compania este liderul pieței de carne de pasăre din România și se află în topul celor mai valoroase companii de pe piața locală.

Omniasig Vienna Insurance Group – cea mai bună instituție financiară, pentru votul primit din partea cititorilor și pentru obținerea unor rezultate remarcabile. Anul trecut, compania a înregistrat o creștere de peste 13% a businessului, s-a plasat pe primul loc pe piața asigurărilor generale, și tot pe primul loc în funcție de volumul total al despăgubirilor plătite.

Orange România – cea mai bună companie din servicii, pentru că oferă o gamă largă de servicii apreciate de public. Compania are peste 10 milioane de clienți pe segmentul de bază al businessului, și creșteri importante la celalte servicii.

PREMIILE CAPITAL 2016 (2) PREMIILE CAPITAL 2016 (1)

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: