Connect with us

ALL MEDIA

14 Februarie. Revista Presei Media – Andreea Marin pleaca din TVR. Catalin Tolontan dezvaluie insolventa distribuitorilor de presa

Avatar

Published

on

CUTREMUR in TVR. Andreea Marin si-a reziliat contractul si pleaca dezamagita. Vezi de ce!

Andreea Marin a hotarat astazi sa isi rezilieze contractul cu Televiziunea Romana,  cu toate ca emisiunea “Pretuieste Viata” era programata sa revina in grila de programe de la inceputul lunii martie.

Conform contractului incheiat inca din vara lui 2013, Andreea Marin trebuia sa realizeze doua sezoane ale emisiunii “Pretuieste Viata” la TVR1.

 

 

B1 TV amendat, Marian Petruţa, Preşedintele NARPA condamnă termenii CNA

Asociaţia Jurnaliştilor Români din SUA şi Canada au răspuns apelului societăţii civile din România în urma faptului că postul de televiziune B1 TV a fost amendat de CNA cu suma de 70.000 de lei.

Marian Petruţa, preşedintele North American Romanian Press Association (NARPA), a spus urmatoarele

 

 

CNA a prelungit licenţele radiourilor Vibe FM Bucureşti şi două staţii Radio 21 cu nouă ani

CNA a decis ca Vibe FM Bucureşti, postul de radio tematic, cu profil dance, să primească prelungirea licenţei audiovizuală cu nouă ani.

mic-radio-debanat_84200c7f1a

Potrivit CNA, licenţa audiovizuală a staţiei centrale a Vibe FM ar fi expirat pe 1 martie

 

 

O nouă televiziune, Alege TV, al carei acţionar majoritar este Gheorghe Păunescu, a primit acordul CNA

CNA a aprobat o solicitare depusă de societatea Media Sud Europa SA, care a cerut o licenţă audiovizuală prin reţele de comunicaţii electronice la Craiova şi în alte circa 50 de localităţi din judeţele Dolj şi Olt. Noua televiziune se va numi Alege TV.

CNA - SEDINTA

Iniţial, societatea a solicitat licenţă pentru a lansa o televiziune cu denumirea GDS TV, apoi a modificat denumirea în Gazeta de Sud TV

 

 

RAZBOI. Mircea Badea, obligat sa-i plateasca lui Turcescu 1 leu. Vezi aici ce s-a intamplat!

Robert Turcescu a castigat procesul in prima instanta impotriva lui Mircea Badea. Judecatoria Sectorului 3 a facut publica motivatia din procesul Badea – Turcescu, primul motiv retinut de instanta fiind “prestatia” lui Badea din emisiunea “Sinteza zilei” din 6 martie 2013

mircea-badea1

Instanța a retinut ca Badea a dovedit rea credinta si intentia directa de a-i prejudicia imaginea moderatorului de la B1 TV, avand in vedere ca acesta facuse public faptul ca Ministerul Apararii ii retrasese la cerere gradul acordat.

 

 

Presa scrisa in pericol? Catalin Tolontan face dezvaluiri: ”Inca doi distribuitori de presa intra in insolventa”

Catalin Tolontan anunta pe blogul sau, intrarea in insolventa a inca doua companii de distributie a presei.

catalin-tolontan

Dupa Press Point, despre care Radar de Media a scris aici. Alti doi mari distribuitori de presa scrisa din Romania se pregatesc sa intre in aceeasi operatiune judiciara.

 

 

UPC DTH va adauga noi canale pentru abonatii din Europa Centrala si de Est

Incepand cu data de 10 martie 2014 ,unul dintre cei mai importanti furnizori de televiziune cu plata prin satelit din Europa Centrala si de Est si anume UPC DTH, a anuntat adaugarea a5 noi canale pentru serviciile Freesat din Cehia, Slovacia si UPC direct din Ungaria.

UPC_library

Cele cinci noi canale sunt : Da Vinci Learning, Investigation Discovery, BlackBelt TV, Auto Moto Sport și Fashion TV HD. De asemenea UPC DTH va oferi un nou serviciu de muzica denumit Music Choice.

 

 

Vezi pe ce loc se claseaza Romania la vizionarea gratuita de filme online!

Dintr-un studiu realizat de Comisia Europeana a rezultat faptul ca majoritatea utilizatorilor de internet din statele europene vizioneaza filme oferite de diverse siteuri de streaming sau prin descarcare gratuita.

filme online

Din cele 4608 de persoane chestionate, 97% au recunoscut ca uneori mai vizioneaza cate un film pe internet, 68% au spus ca descarca filme si vizioneaza online, iar 34% au declarat ca se uita saptamanal la cate un film.

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0