Connect with us

ALL MEDIA

24 Ianuarie. Revista Presei Media – Cutremur la ProSport! Adrian Sarbu isi demite angajatii. Concertul Avicii de la Bucuresti este fals!

Redactia Radar de Media

Published

on

Cutremur la ProSport! Adrian Sarbu se implica si il demite pe redactorul-sef, Lucian Lipovan

Situația complicată de la ProSport, care, din motive financiare, a renunţat la ediţia printată la sfîrșitul anului trecut, continuă în forţă.

Ultimele schimbări s-au produs la nivel înalt! Redactorul-șef, Lucian Lipovan, și-a prezentat demisia în cursul zilei de miercuri după ce a fost umilit într-o şedinţă cu toţi şefii de către Adrian Sîrbu, proprietarul brandului.

 

 

Lovitura de teatru pentru fanii Avicii: “Concertul anuntat la Bucuresti este FAKE”

DJ-ul suedez Tim Bergling, cunoscut mai ales sub numele de scena “Avicii”, este unul dintre cei mai in voga artisti ai momentului gratie mega hitului “Wake Me Up!”.

avicii-joe-gazzola

Avicii se bucura de un succes enorm chiar si in Romania, iar fanii artistului au fost in delir in momentul in care s-a anuntat ca suedezul va sustine un concert pe 2 mai, la Bucuresti

 

 

Televiziunile, atenţionate de CNA. Fără limbaj injurios sau instigare la violenţă!

CNA a decis să introducă în Proiectul de Decizie obligaţia ca prezentatorii si realizatorii programelor de televiziune să nu folosească şi să nu permită invitaţilor să folosească un limbaj injurios sau să instige la violenţă.

sedinta-cna

“Moderatorii, prezentatorii şi realizatorii programelor au obligaţia să nu folosească şi să nu permită invitaţilor să folosească un limbaj injurios sau să instige la violenţă”, se spune în articolul nou propus să fie introdus în Codul audiovizualului.

 

 

Care sunt sloganurile utilizate cel mai des în social media în ultimele 3 luni

Sloganul „Prea bun, prea ca la țară” este cel mai des utilizat în conversațiile inițiate în ultimele 3 luni de zile de utilizatori în social media, fiind urmat de „Prietenii știu de ce” și „Viitorul sună bine”.

Covalact_400_2010

Dacă sloganul clasat pe prima poziție a topului realizat de ZURF se regăsește în 384 de mențiuni aparținând consumatorilor, cel care ocupă a doua poziție este prezent în 338 de conversații inițiate pe principalele platforme de comunicare, în timp ce sloganul de pe locul al treilea este menționat de 308 ori.

 

 

CNA va folosi orice mijloace pentru a proteja minorii şi demnitatea naţională

CNA informează că posturile TV şi radio trebuie să folosească orice mijloace, inclusiv delay-ul, pentru a preveni difuzarea unor scene, expresii şi comportamente care contravin legislaţiei audiovizualului privind protecţia minorilor şi a demnităţii umane.

copilul si tv

“În cazul programelor difuzate în direct, altele decât cele de ştiri şi transmisiunile sportive, radiodifuzorii au obligaţia să folosească orice mijloace, inclusiv delay-ul

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending