Connect with us

Proiecte

Revista SAPIO la primul numar

Published

on

Vineri (28 mai 2021) a apărut primul număr al revistei SAPIO, publicație dedicată tinerilor pasionați de știință, cultură și literatură.

 

Revista Sapio va contribui la viziunea lucidă a tinerilor, din perspectivă culturală, știnițifică și digitală. Primul număr este semnat de către personalități importante din zona educației, dar și de către tineri scriitori, cu precădere din zona poeziei.

Revista este deschisă tuturor elevilor, profesorilor, scriitorilor și cercetătorilor care doresc să publice diferite lucrări, creații sau opinii, cu scopul de a fi citite de tinerii secolului XXI.

 

Proiectul este fondat de către scriitorul și muzicianul Claudiu Dumitrache, acesta fiind sprijinit de diferite instituții și asociații. Primul număr a apărut sub egida Asociației Paradigme Educaționale și Euro Education Federation, acestea funcționând prin programul EPALE al Comisiei Europene.

 

Sumar:
• Acad. Ioan-Aurel Pop – Computerul și limba latină, paginile 3-5;
• Claudiu Dumitrache – Se va distruge luciditatea poporului, paginile 6-7;
• Nicolae Florentin Streche – Eminescu, între detractori și salvatori, paginile 8-16;
• Maria Ivanov, Claudiu Dumitrache – Dialog, paginile 17-19;
• Institutul Monroe România, Psih. Ritta Nicoară – despre Hemi-Sync, paginile 20-23;
• Poeziile SAPIO: Stamate Constantin, Ștefan-Tudor Baciu, Elena Trîncă, Adrian Artene, paginile 24-27;
• Nicolae Dabija – Despre un popor divinizat de zei, paginile 28-29;
• Nicolae Florentin Streche – Ovidiu Răduță sau genialitatea nimicului, paginile 29-32;
• Claudiu Dumitrache – Dispărem odată cu noaptea, paginile 33-34;
• Poeziile SAPIO: Radmila Popovici, Bianca Alexandra Necula, paginile 34-37;
• Maria Ivanov – Balada Meșterul Manole de Vasile Alecsandri în raport cu psihologia poporului român, paginile 38-40;
• +recomandări de carte și film.

Abonamentele pentru revista fizică se solicită la adresa: sapio@claudiudumitrache.ro

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Focus Sat lansează noul portofoliu de pachete TV Satelit

Published

on

Serviciul TV prin satelit Focus Sat este disponibil de acum în 2 variante, TV cu abonament și TV fără abonament

 

Focus Sat, primul furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit din România, parte din familia M7 Canal+ Group, lansează din 15 iunie o nouă ofertă de pachete tv satelit. Noul portofoliu de pachete tv satelit, care reunește programe bogate și atrăgătoare menite să răspundă cât mai bine gusturilor variate și preferințelor publicului, este de acum disponibil atât în varianta tv fără abonament cât și în cea cu abonament.

 

Noile pachete tv satelit acoperă toate genurile de programe și în plus oferă clienților acces gratuit în aplicația Focus Sat, care permite vizionarea conținutului tv preferat oriunde, oricând, pe orice dispozitiv smart mobil sau fix. Cu o structură inovatoare, incrementală, noua împachetare oferă opțiuni variate de conținut și preț pentru un public divers și modern, care pune accent pe libertatea de alegere.

  • Acces – pachetul de bază, acoperă toate genurile de programe – este o primă întâlnire cu serviciile Focus Sat;
  • Acces Plus – pachet extins, cuprinde toate canalele tv din pachetul de bază și aduce în plus mai multe filme, documentare, programe pentru copii, inclusiv acces la biblioteca extinsă cu conținut Video on Demand din aplicația Focus Sat (titluri de la AMC, Comedy Central, National Geographic, Minimax, JimJam, Nickelodeon) – pentru accesul la un conținut complex, care acoperă preferințele mai multor membri, de vârste diferite, ai unei familii;
  • Access Max – pachet de tipul all-inclusive, asigură acces la toate canalele din grilă, inclusiv la biblioteca extinsă cu conținut Video on Demand din aplicația Focus Sat, precum și la platformele partenere, HBO GO, Filmbox Live, Antena Play – pentru cele mai sofisticate gusturi;
  • Acces Panonia – pachetul cu cele mai multe canale în limba maghiară, precum și canalele esențiale în limba română – pentru vorbitorii limbii maghiare.

 

Pentru publicul în căutare de conținut tv premium, Focus Sat oferă extra opțiunile tv MaxPak (cu canalele HBO și Cinemax), Adult (cu canale pentru adulți) și Panonia (varianta care include doar canale în limba maghiară). Oferta integrală este disponibilă pe https://www.focussat.ro/.

 

Cu această ocazie, Focus Sat anunță și lansarea unor canale noi în oferta de pachete tv satelit. Kanal D HD, SportExtra și CNBC intră în pachetele Acces, Acces Plus și Acces Max. Canalul pentru adulți Vixen intră în pachetul Acces Max și în extra opțiunea Adult.

 

Focus Sat, prin multitudinea și varietatea de genuri a televiziunilor din pachetele sale, prin ofertele de furnizare a conținutului tv satelit (cu abonament sau fără abonament), este un partener ideal atât pentru cei care își doresc o relație pe termen lung, cât și pentru cei care caută soluții tv sezoniere. În plus, prin accesul la aplicația Focus Sat, la conținutul de calitate în regim video on demand din biblioteca video, se adaugă mobilitatea și posibilitatea clienților de a accesa programele tv preferate de pe orice tip de dispozitiv. Astfel, Focus Sat definește o nouă experiență de a trăi televiziunea.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Bucharest International Dance Film Festival lansează apelul de înscrieri pentru ediția 2021

Published

on

Tema festivalului – „Potential Worlds”

BIDFF – Bucharest International Dance Film Festival, unica manifestare cinematografică din România dedicată filmelor de dans, deschide sesiunea de înscrieri pentru secțiunile competiționale de scurtmetraje ale celei de-a șaptea ediții, care va avea loc între 1-5 septembrie, la București.

Datele limită la care se pot trimite aplicațiile sunt 25 iunie (normal) și 16 iulie (târziu).

 

Prin tema „Potential Worlds”, cea de-a șaptea ediție a BIDFF invită artiștii și spectatorii să-și imagineze arta viitorului ca un ecosistem dinamic care încorporează noi elemente și mutații. Începând cu acest an, festivalul își extinde direcția de programare prezentând lucrări hibride futuristice și caută să prezinte lucrări cinematografice provocatoare care chestionează relația dintre manifestările artistice și procesul rapid de digitizare.

Viziunea curatorială a BIDFF își propune să descifreze, modeleze, transforme sau revoluționeze aceste concepte. BIDFF este o platformă pentru filme inedite care folosesc mișcarea că principalul lor limbaj și corpul ca principalul lor subiect.

 

BIDFF încurajează sincretismul și dialogul dintre mișcare și diversele forme de cinema și artă vizuală, de la cele mai tradiționale la cele experimentale și lucrări VR. Pe lângă proiecțiile de film, festivalul va include și mese rotunde, expoziții, prezentări publice și laboratoare de producție de film.

 

La BIDFF 2021 pot fi înscrise scurtmetraje de dans live action sau animație, în orice gen: ficțiune, documentar sau experimental, produse în ultimii doi ani, care nu depășesc 20 de minute în lungime și au o calitate minimă Full HD (1080p).

 

Înscrierea filmelor se face prin intermediul Film Freeway. https://filmfreeway.com/bidff2021.

Datele limită la care se pot trimite aplicații sunt 25 iunie (normal) și 16 iulie (târziu). Fiecare regizor poate înscrie maximum 2 filme în competiție. Toți cei interesați sunt rugați să verifice taxele aferente categoriei și deadline-urilor înainte de a transmite aplicația. Aplicanții vor primi răspunsul referitor la selecția filmului înscris, până pe 1 august 2020.

 

BIDFF recunoaște excelența, noutatea și discursul artistic curajos, oferind premii în valoare de 1500 de euro, pentru Cel mai bun film internațional și Cel mai bun film românesc.

Intrarea la toate evenimentele festivalului va fi liberă, mai puțin atelierele care necesită înscriere în prealabil.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Luna Europeană a Diversității: DIGI lansează campania „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”

Published

on

Foto Credit: DIGI

 

  • Diversitate de origine, etnie, naționalitate – 36 de naționalități (română, maghiară, spaniolă, venezueleană, italiană, columbiană etc.);
  • Diversitate generațională – angajați sub 30 de ani (23%), 30-50 de ani (64%), peste 50 de ani (13%);
  • Diversitate de gen la nivelul industriei de comunicații electronice convergente (fixe și mobile) – 31% femei, 69% bărbați;
  • Echitate în accesul genurilor la poziții manageriale și de decizie – 34% femei în poziții manageriale. România – ”campionul” reprezentativității genului feminin în rândurile managerilor – 40% din manageri sunt femei;

 

Grupul DIGI se alătură semnatarilor Cartei Diversității și campaniei Comisiei Europene „Luna Diversității” printr-o serie de acțiuni de sensibilizare a publicului și angajaților cu privire la incluziunea socială și egalitatea de șanse, sub deviza „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”.

DIGI promovează în rândurile clienților, angajaților, partenerilor valorile unei culturi organizaționale bazate pe respect, empatie, profesionalism și încurajează comportamentele pro-diversitate prin acțiuni de comunicare, formare și informare prin intermediul propriei divizii media.

Potrivit informațiilor făcute publice de grup, în secțiunea nefinanciară din Raportul Anual 2020, mediul de lucru la DIGI este unul incluziv și multicultural, unde se încurajează diversitatea de gen, vârstă, naționalitate, origine, religie, capacitate de muncă etc. În cadrul grupului lucrează și colaborează femei (31 %) și bărbați (69%), tineri aflați la debutul în carieră (19-20 de ani) și seniori care au ales să lucreze chiar și după vârsta pensionării, dar și 50 de persoane cu dizabilități*.

 

Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi

 

Campania aduce în prim plan experiențe relevante ale angajaților, care ilustrează ideea de diversitate, iar astfel grupul DIGI prezintă o serie de „portrete”, transpunând în realitate principiile politicilor interne și eforturile echipei manageriale de a recunoaște, respecta și crea un mediu sigur de lucru pentru fiecare angajat.

În cadrul campaniei, această mini-serie de portrete ale angajaților, care subliniază ideea diversității de origine, etnie, gen, vârstă sau capacitate de muncă, va putea fi vizualizată, până la finalul lunii mai, pe pagina de Facebook a companiei sau pe canalul de YouTube.

În cei aproape 28 de ani de existență a companiei, mii de absolvenți ai școlilor și facultăților tehnice din România au îmbrățișat o carieră în domeniul IT&C, grație încrederii arătate de DIGI și proiectelor transformatoare pe care compania le-a pus la dispoziția acestora. Compania se bucură de un grad de retenție a celor care se alătură echipei #OamenilorDigi cu mult peste media din piață, întrucât, la DIGI, oportunitățile de dezvoltare profesională sunt variate, dată fiind structura foarte amplă și eterogenă a grupului. Astfel, DIGI integrează meserii în domeniul telecomunicațiilor, al construcțiilor civile, al tehnologiei informațiilor sau dezvoltării de aplicații și soft-uri, activități comerciale sau relații cu clienții, dar și meserii specifice producției de conținuturi audio-video și online, de la filmare și editare de imagine și sunet, la transmisiuni live audiovizuale și streaming. Prin această diversitate de activități, DIGI contribuie la dezvoltarea de meserii ale viitorului în comunicațiile electronice, IT&C și media.

 

Emisiuni, interviuri, dezbateri pe tema diversității și în divizia media a grupului

 

Întrucât universul complex al diversității se regăsește în fiecare domeniu de activitate, divizia media a Grupului DIGI susține și se implică activ în această campanie. Astfel, vor fi difuzate ediții speciale ale mai multor emisiuni în care se va discuta despre accesul persoanelor cu dizabilități la sportul de performanță, inclusiv alături de Carol-Eduard Novak, ministrul Tineretului și Sportului (la data de 24 mai, de la ora 15:00, pe Digi Sport 1).

La Digi24, realizatorii emisiunii La Volan vor dedica un reportaj mașinilor adaptate special pentru a putea fi conduse de către persoanele cu dizabilități (difuzată sâmbătă, 29 mai 2021, de la ora 12:30). Totodată, Digi24 va difuza și un interviu în exclusivitate cu doamna Helena Dalli, comisarul european pentru Egalitate, despre egalitatea de gen și impactul pandemiei asupra acesteia. Alte teme abordate de reporterul Digi24 Andreea Popa în conversația cu comisarul european pentru Egalitate vor fi: strategia UE pentru perioada 2020 – 2025, rolul angajatorilor în promovarea egalității de gen și problema diferenței de salarizare între femei și bărbați la nivelul Uniunii Europene.

 

Training dedicat și prezentări pe teme legate de incluziune și diversitate

 

O altă direcție de încurajare și promovare a incluziunii și echității în cadrul grupului o reprezintă acțiunile de formare și training. Prin webinarii dedicate, principiile enunțate în Carta Diversității, la care grupul a aderat în 2019, vor fi readuse în atenția angajaților grupului și dezbatute transparent.

În cadrul aceleiași campanii, o parte dintre managerii Grupului DIGI vor urma un modul de formare axat pe gestionarea diferențelor inter-generaționale, conceput de echipa de Învățare și Managementul performanței din cadrul departamentului Resurse Umane al grupului.

În calitate de semnatar al Cartei Diversității în România, grupul DIGI va participa la Forumul „Managementul diversității în organizații – realități, practici și deziderate”, cu o prezentare cu tema „Diversitatea resurselor umane în cadrul Grupului DIGI”.

 

*cifră valabilă pentru România

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

De Ziua Presei, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, AGERPRES și MediaSind relansează Proiectul ReStart pentru un jurnalism de calitate

Published

on

Foto Credit: AGERPRES

Astăzi, 3 mai 2021, de Ziua Mondială a Libertății Presei, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București), Agenția Națională de Presă AGERPRES și Sindicatul Român al Jurnaliștilor MediaSind au relansat oficial Proiectul ReStart – pentru un jurnalism de calitate, prin încheiera unui Acord de parteneriat.

Documentul a fost semnat de către directorul general al ANP AGERPRES, Claudia Victoria Nicolae, decanul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Antonio Momoc, și de Președintele Sindicatului Român al Jurnaliștilor MediaSind, Cristinel Godinac, și se adresează studenților care doresc să se implice în promovarea unui jurnalism de calitate.

Proiectul ReStart pentru un jurnalism de calitate a fost lansat în data 3 mai 2016, de către SRJ MediaSind, cu ocazia Zilei Mondiale a Libertăţii Presei, fiind inspirat de conceptul The Ethical Journalism Initiative promovat de Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor. În acest timp, studenţii au fost familiarizaţi de către profesioniști ai AGERPRES şi MediaSind cu principiile profesiei de jurnalism şi cu normele Codului Deontologic al Jurnalistului. Având un real succes, proiectul a fost implementat în mai multe universităţi, precum: Universitatea Danubius Galați (unde s-a lansat proiectul pilot),  Universitatea “Ovidius” din Constanţa, Universitatea din Craiova, Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad, Universitatea Liberă Internaţională din Moldova – ULIM, Universitatea de Studii Europene din Moldova.

 

ReStart urmăreşte ca studenții să intre în contact nemijlocit cu exigențele meseriei de jurnalist, prin participarea efectivă la activități redacționale, prin redactarea de ştiri sau realizarea de fotografii ori materiale video, fiind îndrumați de profesioniști de la AGERPRES și MediaSind.

Studenţii care vor fi selectaţi să participe la proiect vor primi legitimaţii de presă, vor avea încheiate contracte de voluntariat AGERPRES, iar cele mai bune articole, fotografii sau materiale video vor fi postate pe site-urile www.agerpres.ro, www.mediasind.ro și/sau pe ale partenerilor naţionali/internaţionali și pe site-urile universităţilor participante, fiind promovate astfel în presă.

Universităţile şi instituţiile de presă care doresc să se alăture proiectului, ne pot contacta la adresa de mail: restart@mediasind.ro.

Primul eveniment al noului parteneriat va fi organizat în data de 10 mai 2021 împreună cu studenții FJSC și cu profesioniști din domeniu, jurnaliști și reprezentanți ai asociațiilor profesionale. Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării va găzdui o conferință (online) pe tema libertății presei din România după un an de pandemie.

 

Despre AGERPRES

Istoria Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES începe la 27 martie 1889, când P. P. Carp, ministru de Externe la acea dată, semnează actul de naştere a Agenţiei Telegrafice a României, care difuza în ţară un „serviciu exact şi rapid al tuturor ştirilor de interes general sau special”. La mai puţin de o lună, Agenţia Telegrafică a României şi-a început efectiv activitatea, odată cu expedierea primei „telegrame”, pe 11 aprilie. Din 1921, Agenţia Naţională de Presă a avut o transmisie neîntreruptă de ştiri şi informaţii. În cei 132 de ani de activitate, AGERPRES şi-a menţinut rolul de a fi principala sursă de informare pentru cetăţenii şi instituţiile din ţară, dar şi cea mai importantă sursă de ştiri despre România, în exterior. AGERPRES își indeplinește misiunea de a informa prompt, corect și obiectiv și, totodată, din 1889, Agenția Națională de Presă scrie istorie în fiecare zi.

AGERPRES a primit în luna iunie 2019, în cadrul unei ceremonii desfăşurate la Palatul Elisabeta, statutul de Furnizor al Casei Regale a României.

AGERPRES mulțumește cititorilor și partenerilor pentru încredere și vă invită să urmăriți o parte din istoria AGERPRES, accesând clipul video de la linkul: https://youtu.be/OidvfQyvZmQ.

 

Despre FJSC

Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării este prima facultate de jurnalism înființată după 1989 care oferă programe la nivel licenţă, masterat şi doctorat în ştiinţele comunicării, pentru specializările jurnalism, comunicare şi relaţii publice. Viziunea FJSC este orientată către profesionalizarea presei, independența editorială, responsabilitatea și respectul față de interesul public. Etica profesională în comunicarea publică, integritatea și onestitatea, educația media și combaterea dezinformării reprezintă principiile academice și instrumentele formării prin care încurajăm o cultura politică a participării și implicării democratice. Ne concentrăm pe promovarea prin educație și cercetare a valorilor democrației liberale, a statului de drept și a respectării drepturilor omului și ale cetățeanului, prin protejarea drepturilor fundamentale constituționale la exprimare liberă și la informare corectă. În contextul amenințărilor la adresa democrației liberale, a infodemiei și a dezinformării pe rețele sociale, misiunea instituțională a FJSC devine una strategică pentru apărarea interesului public și promovarea valorilor democrației contemporane.

Absolvenții FJSC se integrează profesional în instituțiile mass-media din România şi din străinătate, în agenții de publicitate şi de relații publice, în departamente de comunicare. Mai multe amănunte găsiți pe site-ul nostru la adresa: www.fjsc.unibuc.ro.

 

Despre MEDIASIND

Înființat în data de 12.04.2001, Sindicatul Român al MediaSind – SRJ MediaSind este organizația națională a jurnaliștilor și a lucrătorilor din mass-media, care continuă tradiția federației cu același nume. MediaSind și-a câștigat renumele de apărător al oamenilor din presă și tipografii, asumându-și, printre multe altele, inițierea și semnarea primului Contract Colectiv de Muncă din Mass-Media, precum și alte contracte colective de muncă în instituții de presă. Este membru-fondator al singurei organizații representative din domeniul Cultură și Mass-Media, Federația FAIR-MediaSind – afiliată la cele mai mari organizații naționale și internaționale: Federația Europeană a Jurnaliștilor, Federația Internațională a Jurnaliștilor, UNI GLOBAL și Confederația CNSLR-Frăția. Mai multe amănunte găsiți pe site-ul organizației la adresa www.mediasind.ro , sau pe platforma online – www.mediasindtv.ro.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Actual

Premieră: TVR are un membru în Comitetul Director Digital EBU

Published

on

Foto Credit: TVR

Oana Gherghe, Coordonator al Serviciului Conținut Digital, a fost aleasă membru în Comitetul Director Digital EBU al European Broadcasting Union (EBU) – cea mai mare organizaţie a televiziunilor publice din Europa.

 

Este pentru prima dată când TVR are un membru în Comitetul Director Digital EBU – Digital Steering Committee, fapt care  conferă televiziunii publice posibilitatea de a contribui activ la luarea deciziilor în sectorul cu cea mai rapidă dezvoltare din ultimii ani în cadrul instituțiilor media.

 

“Este o mare onoare să reprezint Televiziunea Română în Comitetul Director Digital EBU, mai ales că mă aflu în compania unor profesioniști de top din zona digitală de la care am foarte multe de învățat. Obiectivul meu este să transfer mai departe către organizația noastră experiența și know-how-ul altor televiziuni publice în transformare digitală și inovație. Digitalizarea și dezvoltarea online sunt priorități pentru Televiziunea Română și este foarte important pentru noi să devenim o prezență puternică în mediul online, livrând produse jurnalistice de calitate, așa cum facem și pe TV.”, a declarat Oana Gherghe.

 

Comitetul Director Digital va colabora cu toate organizaţiile membre EBU, va contribui activ la îndrumarea, identificarea de strategii şi soluţii pentru dezvoltarea platformelor digitale şi la crearea de produse online destinate segmentului de public tânar care nu mai consumă televiziune tradiţională. Comitetul a fost înființat în anul 2015 și este principalul organism de conducere din sectorul digital media al EBU. Cei 13 membri ai Comitetului, reprezentanţi ai televiziunilor publice membre EBU,  specialiști cu o reputație profesională în domeniul media digital, strategie digitală sau în domenii conexe, sunt aleși pentru un mandat de doi ani.

Alegerile au avut loc în perioada 15 – 21 aprilie, în cadrul Summitului EBU Media, desfăşurat online.

 

Oana Gherghe are o experiență de 16 ani în media. A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București și un program de Masterat al Facultății de Filosofie. A lucrat la cotidianul de limbă engleză Bucharest Daily News, radio Europa Liberă, agenția de presă NewsIn, cotidianul Evenimentul zilei și a făcut parte din proiecte internaționale de jurnalism. S-a alăturat echipei TVR în martie 2012, iar din anul 2013 își desfășoară activitatea în cadrul Serviciului Conținut Online, pe care îl coordonează de câțiva ani.

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Antena TV Group lanseazã o platformă în sprijinul HoReCa: “Unul pentru altul”

Published

on

Foto Credit: Antena 1

            În poate cea mai grea perioadă pe care a traversat-o vreodată domeniul HoReCa, Antena TV Group lansează o nouă platformă menită să creeze un spirit de comunitate. Sub sloganul “Unul pentru altul”, trustul media le aduce utilizatorilor EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce oferă restaurantelor nu numai o nouă platformă prin care să își vândă produsele, ci le aduce împreună, într-o comunitate ghidată de aceleaşi valori. 

 

 

Fără intermediari, oferind mai multă siguranță şi comisioane mai mici, EatZZ, cea mai nouă platformă online a grupului îndeamnă utilizatorii să se sprijine unul pe celălalt, pune accent pe respect, pasiune şi suport reciproc și încurajează competiția sănătoasă. De la preparate tradiționale, cu specific românesc, la bucătăriile internaționale europene și nu numai, EatZZ le propune utilizatorilor o gamă variată de opțiuni pentru mic dejun, prânz, cină şi “orice poftă există între ele”, după cum spun chiar ei.

 

“Ideea aplicaţiei EatZZ a pornit de la câteva discuţii cu parteneri, prieteni, cunoştinţe, oameni din HoReCa, pe care pandemia i-a pus în situaţia de a se reinventa rapid şi de a-şi regândi poziţiile în structurile lor, pentru a-şi putea păstra angajaţii. Într-un asemenea moment a luat naştere EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce aduce la un loc restaurante care încurajează nu doar obiceiuri alimentare echilibrate, ci și competiţia sănătoasă! Așadar, în premieră, chef bucătari de renume își pun pe masă nu doar cuțitele, ci și recomandările lor personale, gata să își sprijine competiția într-o perioadă atât de dificilă pentru întreaga industrie”, a declarat Mihai Ioniţă, CEO Antena TV Group.

 

În curând, matinalii de la Neatza cu Răzvan şi Dani vor pune faţă în faţă, într-o nouă rubrică a emisiunii, oameni din diverse domenii, aflaţi în competiţie directă unul cu altul, dar dornici să demonstreze că oricine poate fi sprijin pentru celălalt într-o perioadă grea. EatZZ este momentan disponibil exclusiv pentru bucureșteni în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.eatzz.ro. Platforma îşi propune ca în viitor sã ajungă în cât mai multe zone din ţară.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending