Connect with us

AUDIENȚE TV

REZULTATE AUDIENŢE 2017 PENTRU PRO TV: Romanii au talent, Visuri la Cheie şi Gospodar fără pereche, printre cele mai urmărite producţii tv!

Published

on

 

PRO TV le-a adus românilor și în 2017 divertisment de calitate și producții impresionante în care au regăsit bucuria, emoția, umorul, acțiunea și aventura.

 

Telespectatorii au avut parte de un an plin, în care și-au susținut eroii, au cunoscut oameni incredibili, cu povești de viață cutremurătoare, au râs, au trăit emoția competiției, au trecut în pași de dans pe scenele vocilor, au cutreierat țara împreună cu cei mai îndrăgiți gospodari și au urmărit cele mai importante meciuri de fotbal din Europa.

 

Fiecare zi a reprezentat un adevărat spectacol la PRO TV, postul oferindu-le românilor o gamă largă de emisiuni, pentru a trăi fiecare clipă la intensitate maximă și pentru a avea parte de un program cât mai divers.

Programele din day time și access, Vorbește lumea, Lecții de viață, La Măruță și Ce spun românii, au fost lideri de audiență în 2017, iar sute de mii de oameni au urmărit zilnic poveștile prezentate și noutățile aduse de cei mai iubiți artiști din țară și au aflat lucruri extrem de utile și interesante.

 

Rezultate emisiuni day time și access 2017

 

EmisiuneShareRating
Vorbește lumea16.71.9
Lecții de viață20.42.4
La Măruță15.92.3
Ce spun românii24.25.4

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

În Prime Time, PRO TV le-a adus românilor, pe lângă producțiile consacrate, și emisiuni noi, care au completat perfect grila de programe, oferind un mix interesant de tradiții, aventură, adrenalină, competiție și vocile spectaculoase ale generației următoare. Milioane de românii au fost cu ochii în fiecare seară pe PRO TV și pe cele mai îndrăgite show-uri din 2017. În primăvară, cel mai tare show de divertisment din istoria televiziunii, Românii au talent, a obținut pentru a șaptea oară consecutiv o audiență medie record pentru o emisiune TV din România și a cucerit peste 2.6 milioane de telespectatori. Emisiunea a înregistrat cifre de audiență de patru ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund.

Sezonul șapte Vocea României a debutat cu record de audiență în 2017! Prima ediție a înregistrat cele mai mari cifre de audiență din istoria show-ului în România: 11.7 puncte de rating și 38.6% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi.

 

Rezultate emisiuni Prime Time 2017

EmisiuneShareRating
Românii au talent44.916.1
Visuri la cheie29.311.1
Gospodar fără pereche26.410.4
Vocea României26.38.8
Vocea României Junior19.89
Fort Boyard19.48.1
Uite cine dansează18.87.4
MasterChef15.24.6

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Cele două noi producții din Late Fringe, Pe bune?! și România, jos pălăria!, le-au oferit telespectatorilor ediții pline de distracție și energie, în care au aflat, împreună cu invitați speciali, informații surprinzătoare, la care nu s-ar fi gândit.

 

Rezultate emisiuni Late Fringe 2017

 

EmisiuneShareRating
Pe bune?!237
România, jos pălăria!19.67

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Cele mai importante competiții de fotbal din Europa, Europa League și UEFA Champions League, dar și Cupa României, s-au văzut în 2017 la PRO TV! Iubitorii sportului rege au urmărit meciurile echipelor preferate și au trăit competița din fiecare întâlnire.

 

Rezultate competiții sportive 2017

 

Program ShareRating
Europa League30.510.5
UEFA Champions League27.79.8
Cupa României18.86.2

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Anul acesta, PRO TV va continua să le ofere românilor conținut de calitate și cele mai bune show-uri de divertisment, care să le transforme fiecare zi într-una perfectă.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Victoria României U21 contra Angliei U21 – 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, în timpul partidei Anglia-România. A fost şi cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit românii în faţa micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Anglia-România (2-4).

 

Povestea fotbalului românesc de mâine se scrie la TVR! Victorie istorică a României aseară la Campionatul European de Fotbal U21: în ziua cea mai lungă a anului, reprezentativa de fotbal a României U21 a învins Naţionala Angliei U21 şi a adus bucurie imensă miilor de români aflaţi pe stadionul din Cesena, Italia şi pentru milioane de români de acasă. George Puşcas, Ianis Hagi şi, de două ori, Florinel Coman au marcat pentru România, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 21 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia-România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 – România U21 un rating mediu* de 9,4% şi share** de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie – 31,6%).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Naţionala de tineret U21 împotriva Angliei, pentru a trăi bucuria noii victorii româneşti. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă – 16,5% şi cotă de piaţă – 39,3%).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

 

Următoarea partidă a reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, când tricolorii mici vor întâlni reprezentativa Franţei U21, la Cesena. Partida va fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Pentru telespectatorii care doresc să revadă meciul României cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 redifuzează partida azi, 22 iunie, de la ora 17.15.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Familia Băitoi a câștigat sezonul special. Chefi la cuțite: Florin Dumitrescu, încă un titlu în palmares

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala sezonului special Chefi la cuțite a fost de poveste, iar spectacolul asigurat de cele mai talentate familii și de cei trei chefi a clasat emisiunea în topul preferințelor românilor. Cel mai iubit show culinar a fost lider de piață pe publicul comercial din mediul urban, iar în minutul de aur de la 21:58, aproape 1.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau ultima luptă culinară din sezonul dedicat familiilor.

Așa se face că în intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59-23:23, Chefi la cuțite a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 5,1 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 4,2 puncte de rating și 15,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 18 iunie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00) pe publicul comercial din mediul urban. Postul a condus cu 4,6 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. Tot, marți, 18 iunie, Neatza cu Răzvan și Dani a fost în topul preferințelor românilor pe publicul comercial din mediul urban, în vreme ce Observatorul orei 16:00 s-a clasat pe primul loc la nivel național.

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare în finala sezonului special Chefi la cuțite, pentru cele trei familii care au intrat în cursa pentru titlu și premiul de 10.000 de Euro. După două sesiuni de gătit pline de tensiune, ce și-au spus din plin cuvântul, o ultimă farfurie a făcut diferența. Familia Băitoi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu, au fost cei care și-au auzit numele strigat la finalul ediției: „Sincer, mă bucur foarte mult pentru ei, este senzațional că au reușit să câștige acest concurs!, a spus mentorul familiei învingătoare.

Lupta sezonului s-a dat între chefii Scărlătescu și Dumitrescu, căci chef Bontea, cel ce deține supremația titlurilor câștigate, s-a aflat în situația de a privi de pe tușă finala, dar asta nu l-a oprit în a da indicații și a ajuta fiecare echipă în parte cu sfaturi valoroase.

Prima probă le-a provocat pe cele trei familii finaliste să facă spectacol în farfurie pentru a impresiona invitații speciali la jurizare- bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul preparatelor, chiar alături de familiile lor. Deși chef Scărlătescu a intrat în finală cu avantajul de a avea două echipe în luptă, în urma voturilor, familia Binh a fost cea care a părăsit competiția.

Așa se face că familia Crudu, bucătarii în tunici roșii, și familia Băitoi, “soldații” în galben, au intrat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, într-o probă ce valora 10.000 de Euro. Un dish semnătură, realizat în doar 60 de minute și jurizat chiar de către chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu a fost cel care a făcut diferența. Familia Băitoi a fost cea care a convins, motiv pentru care, la finalul serii, Gina Pistol le-a strigat numele: „Am câștigat, nu ne vine să credem! A fost o experiență minunată, ne bucurăm că am făcut și noi parte din familia Chefi la cuțite”, au spus aceștia fericiți, cu lacrimi în ochi.

Echipa din Chișinău a reușit să fie “sarea în bucate” în ciuda lipsei de experință din bucătărie, iar premiul de 10.000 de Euro pe care l-au adjudecat îi va ajuta, ca pe viitor, să își deschidă o mică afacere în domeniul gastronomic.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 iunie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu primul meci al României la CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Primul meci al României la EURO U21, prima victorie pe teren şi în audienţe! Tricolorii mici au adunat românii în faţa micului ecran, la TVR. TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 1.657.000 de telespectatori, în minutul de aur al meciului România – Croaţia (4-1).

 

Viitorul fotbalului românesc se scrie la TVR! Tricolorii U21 au debutat în forţă la EURO 2019, echipa selecţionerului Mirel Rădoi marcând patru goluri şi câştigând detaşat, scor final 4-1, meciul împotriva reprezentativei U21 a Croaţiei. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 18 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19.32-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România U21 – Croaţia U21 un rating mediu* de 5.9% şi share** de 16.8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul de debut al lor la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi  Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22.2%), care aşteptau confirmarea victoriei Naţionalei de tineret U21. La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10.3% şi o cotă de piaţă de 24.7% (982.000 de telespectatori).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Următoarele partide ale reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal se vor disputa pe 21 şi pe 24 iunie, când tricolorii mici vor întâlni Anglia, respectiv Franţa, la Cesena. Partidele vor fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Programul partidelor din acestă săptămână la EURO 2019:

19.06.2019, ora 19:30 – Spania – Belgia – TVR 2 şi TVR HD

19.06.2019, ora 22:00 – Italia – Polonia – TVR 1 şi TVR HD

20.06.2019, ora 19:30 – Danemarca – Austria – TVR 2 şi TVR HD

20.06.2019, ora 22:00 – Germania – Serbia – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 19:30 – Anglia – ROMÂNIA – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 22:00 – Franţa – Croaţia – TVR 2 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Belgia – Italia – TVR 1 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Spania – Polonia – TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00 23.06.2019, ora 22:00 – Austria – Germania, TVR 1 şi TVR HD

23.06.2019, ora 22:00 – Danemarca – Serbia, TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Imagini România_ Croatia U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending