Connect with us

AUDIENȚE TV

REZULTATE AUDIENŢE 2017 PENTRU PRO TV: Romanii au talent, Visuri la Cheie şi Gospodar fără pereche, printre cele mai urmărite producţii tv!

Published

on

 

PRO TV le-a adus românilor și în 2017 divertisment de calitate și producții impresionante în care au regăsit bucuria, emoția, umorul, acțiunea și aventura.

 

Telespectatorii au avut parte de un an plin, în care și-au susținut eroii, au cunoscut oameni incredibili, cu povești de viață cutremurătoare, au râs, au trăit emoția competiției, au trecut în pași de dans pe scenele vocilor, au cutreierat țara împreună cu cei mai îndrăgiți gospodari și au urmărit cele mai importante meciuri de fotbal din Europa.

 

Fiecare zi a reprezentat un adevărat spectacol la PRO TV, postul oferindu-le românilor o gamă largă de emisiuni, pentru a trăi fiecare clipă la intensitate maximă și pentru a avea parte de un program cât mai divers.

Programele din day time și access, Vorbește lumea, Lecții de viață, La Măruță și Ce spun românii, au fost lideri de audiență în 2017, iar sute de mii de oameni au urmărit zilnic poveștile prezentate și noutățile aduse de cei mai iubiți artiști din țară și au aflat lucruri extrem de utile și interesante.

 

Rezultate emisiuni day time și access 2017

 

EmisiuneShareRating
Vorbește lumea16.71.9
Lecții de viață20.42.4
La Măruță15.92.3
Ce spun românii24.25.4

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

În Prime Time, PRO TV le-a adus românilor, pe lângă producțiile consacrate, și emisiuni noi, care au completat perfect grila de programe, oferind un mix interesant de tradiții, aventură, adrenalină, competiție și vocile spectaculoase ale generației următoare. Milioane de românii au fost cu ochii în fiecare seară pe PRO TV și pe cele mai îndrăgite show-uri din 2017. În primăvară, cel mai tare show de divertisment din istoria televiziunii, Românii au talent, a obținut pentru a șaptea oară consecutiv o audiență medie record pentru o emisiune TV din România și a cucerit peste 2.6 milioane de telespectatori. Emisiunea a înregistrat cifre de audiență de patru ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund.

Sezonul șapte Vocea României a debutat cu record de audiență în 2017! Prima ediție a înregistrat cele mai mari cifre de audiență din istoria show-ului în România: 11.7 puncte de rating și 38.6% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi.

 

Rezultate emisiuni Prime Time 2017

EmisiuneShareRating
Românii au talent44.916.1
Visuri la cheie29.311.1
Gospodar fără pereche26.410.4
Vocea României26.38.8
Vocea României Junior19.89
Fort Boyard19.48.1
Uite cine dansează18.87.4
MasterChef15.24.6

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Cele două noi producții din Late Fringe, Pe bune?! și România, jos pălăria!, le-au oferit telespectatorilor ediții pline de distracție și energie, în care au aflat, împreună cu invitați speciali, informații surprinzătoare, la care nu s-ar fi gândit.

 

Rezultate emisiuni Late Fringe 2017

 

EmisiuneShareRating
Pe bune?!237
România, jos pălăria!19.67

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Cele mai importante competiții de fotbal din Europa, Europa League și UEFA Champions League, dar și Cupa României, s-au văzut în 2017 la PRO TV! Iubitorii sportului rege au urmărit meciurile echipelor preferate și au trăit competița din fiecare întâlnire.

 

Rezultate competiții sportive 2017

 

Program ShareRating
Europa League30.510.5
UEFA Champions League27.79.8
Cupa României18.86.2

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Anul acesta, PRO TV va continua să le ofere românilor conținut de calitate și cele mai bune show-uri de divertisment, care să le transforme fiecare zi într-una perfectă.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending